![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#57161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten we daar ooit geraken dan via verschillende tussenstappen. En welke zal dan het eindstadium zijn? Welk krachtenveld dient zich aan?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 maart 2025 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 maart 2025 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hieronder nog wat lectuur. Om vrolijker van te worden. Navo bewerkt de eigen bevolking met cognitieve oorlogsvoering, o.v.v. officiële programma's die bestaan sedert 2020, 2021.
De Duitse wetenschapper Dr. Jonas Tögel laat in zijn boek “Cognitive Warfare: The Latest Manipulation Techniques as a NATO Weapon” zien hoe de NAVO wetenschappelijke inzichten uit de psychologie, propaganda en massamanipulatie gebruikt, niet alleen om de burgers van andere landen te beïnvloeden, maar ook om de publieke opinie in haar eigen naties te controleren en ze klaar te maken voor oorlog. LINK = = = Over Dr. Jonas Tögel: https://www.uni-regensburg.de/humanw...nas/index.html Dr. Jonas Tögel is onderzoeksmedewerker bij de leerstoel Onderwijspsychologie. Onderzoeksfocus: * soft power * motivatie * propaganda * tijdperken-typische sleutelproblemen van de 20e en 21e eeuw (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 maart 2025 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fan-gezwam van/voor Russisch ongedierte.
![]() |
![]() |
#57165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de hoger vermelde auteur.
Deel 1 REVEALED: NATO Targets Its OWN Population With Cognitive Warfare! | Dr. Jonas Tögel https://www.youtube.com/watch?v=X76HCtiHEWs Deel 2 NATO's Plans To SACRIFICE Europe For US Hegemony | Dr. Jonas Tögel https://www.youtube.com/watch?v=4b1C2mPwxRk
![]() |
#57166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (...)
Het lijdt geen twijfel dat de grootste vijand van de nieuwe Amerikaanse regering Europa is. Hier heeft de VS zich verbonden met Rusland, China, maar ook met rechtse en linkse populismen, radicale islamisten, evangelische christenen, post-/antikoloniale krachten, enz. De crisis waarin zowel Oekraïne als Europa in het algemeen zich bevinden, kan dienen als een unieke kans voor Europa om zichzelf opnieuw uit te vinden. De Europese Unie, in haar huidige gedepolitiseerde structuur en samenstelling, staat voor een ontkenning van de Verlichting, de enige echte erfenis van Europa die het waard is om voor te vechten. De EU is als een figuur van de levende doden, van een kracht die geen politieke doeltreffendheid heeft: ze worstelt om in leven te blijven en doet alsof ze nog greep heeft op de werkelijkheid. Tegenover de onzalige alliantie die tegen haar is gericht, zou Europa zichzelf opnieuw moeten uitvinden, in de geest van de Verlichting. Dit is geen langetermijnproject, maar wel een zaak van de hoogste urgentie; elke verloren dag op dit gebied kan rampzalige gevolgen hebben. (...) LINK
![]() |
#57168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Leuk.
![]() |
#57169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=5gWbRID_jdg&t=526s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak mij geen illusies: de meeste mensen zijn nog altijd hartstochtelijk verknocht aan hun gevangenis én aan hun bewakers, en dat ga ik tijdens mijn leven niet meer veranderd krijgen. Wat ik wél kan doen, is zo vaak & zo veel mogelijk proberen te leven zonder mij te laten beperken door die fundamentele zelfvernietigingsdrang van 'de meeste mensen'. Nog hoogstens een tiental jaar, en dan ben ik voorgoed van de miserie verlost. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() HOE gaan de Poetin-trollen dit ooit mooi gepraat krijgen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat?
![]() |
#57174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Poetinisten zelf afstand doen van ondermeer hun eigen persvrijheid en hun eigen recht op een menswaardige behandeling, dan mogen ze dat stilzwijgend laten passeren.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier sterven er in een cel terwijl de flikken de hitlergroet brengen Of Schiet men bij nacht goudhandelaars af in hun appartement. “We” zijn geen haar beter.
![]() |
![]() |
#57176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit luidde het: "two wrongs don't make a right", en ik kan daar eigenlijk gemakkelijk akkoord mee gaan. Hoe hard ik ook zoek, ik vind nog altijd geen reden om daaromtrent van gedacht te veranderen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat ik schreef zal je van mij geen goedkeuring of instemming kunnen lezen, enkel dat men hier in België en europa geen haar beter is.
![]() |
#57178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelensky gaat akkoord met een staakt-het-vuren van 30 dagen. Volgens Rubio zal Oekraine pijnlijke territoriale concessies moeten doen.
We zullen eens zien hoe de extreem-rechtse milities daarop eullen reageren... Slecht nieuws voor de Russofoben op dit forum, Rusland zal NIET militair verslagen worden en wat vroeger Zuid- en Oost-Oekraine was blijft de facto deel van Rusland. Zelensky had weinig keuze maar sommige Russofoben zullen ongetwijfeld furieus reageren. https://www.epc.eu/en/publications/U...-impact~6040a0 Laat jullie woede rn frustratie maar opborrelen. ![]() Rusland zou er goed aan doen om het voorstel te aanvaarden, 2elfs al hebben ze nog niet al hun doelen bereikt. De kans dat de uiterst-rechtse milities het akkoord zullen schenden is trouwens zeer groot, en dan kan iedereen in heel de weremd zien wie tegen vrede is. Laatst gewijzigd door tomm : 11 maart 2025 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57179 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hopelijk leert Europa hier nu uit door defensie serieus op te schroeven inclusief nukes. Een oorlog in de toekomst met de Russen is haast onvermijdelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 maart 2025 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |