![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie in uw link bijvoorbeeld ook de volgende verklaring voor "discriminatie": "onderscheidingsvermogen, bv. van de tastzin om twee naast elkaar gelegen punten in de huid te onderkennen". Ik mag hopen dat u nu niet elke keer gaat beginnen neuten over het "onderscheidingsvermogen", zoals in bovenstaande verklaring, wanneer we het op een politiek discussieforum over "discriminatie" hebben? Ik mag hopen dat u over voldoende maturiteit beschikt om zelf in te zien dat we het over de maatschappelijke en juridische variant hebben? Of wilt u liever nog wat semantische spelletjes spelen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 april 2012 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek maar iemand anders om te trollen. Ik heb daar geen zin in. Doei.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De link die ik hierboven gaf en de samenvatting van het vonnis zijn van de Correctionele Rechtbank van Dendermonde; niet van de CGKR zelf. Het CGKR is hier dus slechts de "boodschapper". Maar ik begrijp dat het voor u gemakkelijker is om daar op te schieten dan u met de essentie bezig te houden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is de vraag te lastig? Je gaat zelf lopen voor de vraag over welke groepen het gaat! Nooit iemand zo snel met zijn bek vol tanden zien staan. Heb je geen zin om op lastige vragen in te gaan? Begin je altijd te raaskallen als je voor blok bent gezet? Laatst gewijzigd door Elbow : 3 april 2012 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5725 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trololol...
![]() |
![]() |
![]() |
#5727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou anders niet weten over wèlke 'groep' 't zou gaan, en waarom ènkel die bepaalde groep en alle andere groepen niet, ik zie er geen logica in, tenzij natuurlijk...de kip en 't ei-verhaal?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5728 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opgave; waar kan je zo snel mogelijk 1 groep die gediscrimineerd wordt, vandaan toveren, en uitleggen, bewijzen, cijfers, waarom enkel dìe groep en alle andere groepen nìet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5731 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5733 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanzelfsprekend is die definitie mbt het onderscheidingsvermogen hier niet van toepassing, in tegenstelling tot de door mij aangehaalde definitie. Ik mag hopen dat u over voldoende maturiteit beschikt om dat in te zien, en om in te zien dat filteren op basis van competentie dus wel degelijk discriminatie is. Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ook nog relevante bijdragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#5736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Je vervangt een emmer stront immers met een andere emmer stront. Jij probeert het ene gordijn te blussen door het andere in brand te steken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 4 april 2012 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een contradictie dus. Een klucht. Een mop. Het equivalent van een vierkante driehoek.
![]() |
![]() |
![]() |
#5738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wil dus liever semantische spelletjes blijven spelen. Mij goed. Maar dat zal u dan zonder mij moeten doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getrol.
![]() |
![]() |
![]() |
#5740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hallo, Pot? Ketel hier... Jij bent zwart!"
![]() |
![]() |