Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2024, 19:56   #561
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als al mijn kleinkinderen zouden huwen met kleurlingen die uit hetzelfde hout gesneden zouden zijn als mijn schoonkinderen,
dan zijn vanaf dan mijn nakomelingen niet puur blank meer,
en dat zou mij geen kloten kunnen schelen.
Mocht één van uw kleindochters willen rassenmengen, toon haar dan deze foto van Heidi Klum met haar kinderen.

Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2024, 20:35   #562
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.497
Standaard

Zou het erg zijn als de blanke mensensoort verdwijnt?

Dat is al aan de gang kijk maar eens naar de bootjes die de EU proberen te bereiken.

Allemaal goedgeklede grote sterke mannen, legers???

Honger in die landen, wie hecht daar nog geloof aan????

"Het Paard naar de EU vaart rustig verder" (de parodie op Het Paard van Troje?)

In extremis men zich nog kunnen afvragen of de keuze in de VS op Kamala wel de goede is??? De VS zal helemaal wart worden dan.

Viktor Orbán die men vanuit de EU op zere teentjes getrapt heeft ziet het dan weer anders.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2024 om 20:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2024, 21:28   #563
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou het erg zijn als de blanke mensensoort verdwijnt?

Dat is al aan de gang kijk maar eens naar de bootjes die de EU proberen te bereiken.

Allemaal goedgeklede grote sterke mannen, legers???

Honger in die landen, wie hecht daar nog geloof aan????

"Het Paard naar de EU vaart rustig verder" (de parodie op Het Paard van Troje?)

In extremis men zich nog kunnen afvragen of de keuze in de VS op Kamala wel de goede is??? De VS zal helemaal wart worden dan.

Viktor Orbán die men vanuit de EU op zere teentjes getrapt heeft ziet het dan weer anders.
Een andere manier???

Doeltreffend of niet?

Moet sterke motor geweest zijn van dat schip als die zo kon ontwijken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2024 om 21:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2024, 05:10   #564
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.507
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een andere manier???

Doeltreffend of niet?

Moet sterke motor geweest zijn van dat schip als die zo kon ontwijken.
Moet niet, elk bootje heeft zo zijn eigen snelheid waarbij het ongelofelijk goed reageert op't roer. De snelheid waarmee dat piepkleine ferrietje het kustwacht scheepje treitert is niet echt hoog.

Wat wel frappant is, is de zeer slechte schutterskunst van de kustwachters.

Maar niet getreurd. Zulke invasiebootjes zijn momenteel prima doel voor Drones.

Misschien een idee. Luxejacht voorzien van een paar "combat stations", en een voorraad drones. "NV Middellandse Zee Drone-photoshoot Safaries" iemand? Mag zo'n persmuskiethelicopter nog zoveel rondzoemen als die wil, probeer maar eens een drone te koppelen aan een bepaald persoon of lokatie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2024, 19:31   #565
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.050
Standaard

Een aantekening bij dit weer opgegraven topic, om het in perspectief te plaatsen.

Er zijn nu, wat, 1,2 miljard blanke mensen ofzo? 800 miljoen Europeanen (inclusief Rusland), ongeveer nog eens evenveel mensen in de Amerika's is samen 1,6 miljard, daar een kwart vanaf halen voor de niet blanke mensen in de getelde gebieden, en voor het gemak niks optellen voor blanke mensen in andere streken. Dus zeker wel ongeveer 1,2 miljard. Om echt te spreken van een risico op uitsterven moet je terug naar, wat, ongeveer 1000 individuen? Dus een miljoenste van de huidige populatie? Zelfs als de geboortecijfers onder alle blanke mensen structureel teruggaan naar 1 kind per vrouw dan is dat elke generatie een halvering. 2^20=1.048.576, dus je hebt 20 generaties nodig voordat je zelfs in dat extreme scenario kan gaan spreken over uitsterven. Aan 25 jaar per generatie heb je het dan over ongeveer 500 jaar. Ik kan niet eens voorspellen of mijn eigen baan nog bestaat over 50 jaar, dus om zo ver vooruit te kijken en uitstervingen te gaan voorspellen vind ik wel een beetje koffiedikkijkerij.

En wat betreft het concept van "uitsterven door vermenging": dan zijn de genen dus nog steeds doorgegeven, dus alles waar je mogelijk trots op kan zijn dat genetisch zo goed zou zijn aan blanke mensen is er dan nog. Je ziet alleen aan de buitenkant geen lichtroze huid meer. Dat lijkt me geen heuvel waar men echt op zou moeten willen sterven.


En met die context trek ik me graag weer terug uit dit topic, een account hebben op dit forum maakt het al moeilijk genoeg om ooit nog door een eventuele serieuze background check heen te komen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2024, 23:08   #566
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.881
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Een aantekening bij dit weer opgegraven topic, om het in perspectief te plaatsen.

Er zijn nu, wat, 1,2 miljard blanke mensen ofzo? 800 miljoen Europeanen (inclusief Rusland), ongeveer nog eens evenveel mensen in de Amerika's is samen 1,6 miljard, daar een kwart vanaf halen voor de niet blanke mensen in de getelde gebieden, en voor het gemak niks optellen voor blanke mensen in andere streken. Dus zeker wel ongeveer 1,2 miljard. Om echt te spreken van een risico op uitsterven moet je terug naar, wat, ongeveer 1000 individuen? Dus een miljoenste van de huidige populatie? Zelfs als de geboortecijfers onder alle blanke mensen structureel teruggaan naar 1 kind per vrouw dan is dat elke generatie een halvering. 2^20=1.048.576, dus je hebt 20 generaties nodig voordat je zelfs in dat extreme scenario kan gaan spreken over uitsterven. Aan 25 jaar per generatie heb je het dan over ongeveer 500 jaar. Ik kan niet eens voorspellen of mijn eigen baan nog bestaat over 50 jaar, dus om zo ver vooruit te kijken en uitstervingen te gaan voorspellen vind ik wel een beetje koffiedikkijkerij.

En wat betreft het concept van "uitsterven door vermenging": dan zijn de genen dus nog steeds doorgegeven, dus alles waar je mogelijk trots op kan zijn dat genetisch zo goed zou zijn aan blanke mensen is er dan nog. Je ziet alleen aan de buitenkant geen lichtroze huid meer. Dat lijkt me geen heuvel waar men echt op zou moeten willen sterven.


En met die context trek ik me graag weer terug uit dit topic, een account hebben op dit forum maakt het al moeilijk genoeg om ooit nog door een eventuele serieuze background check heen te komen.

ja leuke berekening, met een paar hitlers in de tussentijd van 500 jaar kan het nog spannend worden voor Satan op de aardse Hellewerelden. De AARDSE hellewereld is het RIJK van LUcifer, ref bijbel he, de gevallen Engel, misschien is dit toch de enige ABSOLUTE waarheid die in dit religieuze parabelen boekje zit.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2024, 13:14   #567
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.881
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

het kleurloos of BLANKzijn is toch iets heel bijzonders, een anomalie in het dierenrijk.

Alle beschaving komt toch uit Blank Europa ok, dus de hele mensheid heeft alles te danken aan het hogere Blanke RAS,

en Blanken hebben alle technologieen ontwikkeld, massa produktie, Research & Development industrie, militaire technologieen om het Kwaad van Satan te vernietigen.

Dus als blanken nu verdwijnen dan zal de hele mensheid tot barbarisme vervallen en misdaad, corruptie, satanisme.

china en india zijn satanistische naties in feite, geen democratische tradities, afwijkende normen en waarden en india is nu hindoe nationalistisch, slecht nieuws voor de moslims van de toekomst. Radicale HIndoes willen nu meteen pakistan en bangladesh platgooien en veroveren, alle moslims kopje kleiner maken ok.

Over tien jaar al staan India en China aan top, ook militair en dan ontstaat er een barbaarse wereldorde, 80 % van de wereld zal van china zijn en 20 % van de hindoe aapjes, de blanken worden sowieso lunch voor de kannibalistische chinezen en natuurlijk ook verwerkt tot hondenvoer in heel china, en geloof mij dit is ook precies wat heel veel niet blanken echt over dromen, als echte blankenhaters.

Een harde Arische Revolutie is nu noodzakelijk in heel Europa om het blanke RAS te verdedigen en te redden. Een heel groot deel van de blanke Hollandse meisje baart nu voor negers en andere niet blanken, dus de uitroeiing van raszuivere blanke mensapen gaat nu kwadratisch in alletwee onderste neukgaatjes van de blanke man en de blanke hoerenvrouw.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be