Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2023, 16:23   #561
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Precies, het doel is gewenning en sommige idioten met mondvod doen daar dan nog altijd vrijwillig aan mee.
Dat zijn de domme ezels die zich voor de propaganda kar laten spannen en zich belachelijk maken.
Ik heb dat eigenlijk een tijdje terug ook gedaan toen ik me ziek voelde.
Ben ik nu een domme ezel die zich belachelijk heeft gemaakt?
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2023, 16:40   #562
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Mondmaskers voor mensen met een verkoudheid of griepverschijnselen: een beeld dat nooit meer weg zal gaan.
Ik vind het amusant dat sommigen daar maag- en darmkrampen van krijgen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2023, 14:40   #563
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mondmaskers voor mensen met een verkoudheid of griepverschijnselen: een beeld dat nooit meer weg zal gaan.
Ik vind het amusant dat sommigen daar maag- en darmkrampen van krijgen.
Dit jaar zijn er dan geen griep of verkoudheden. Toch als ik mij baseer op het aantal mondmaskers dat ik zie in de publieke ruimtes.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2023, 15:41   #564
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Dit jaar zijn er dan geen griep of verkoudheden. Toch als ik mij baseer op het aantal mondmaskers dat ik zie in de publieke ruimtes.
Zie eens hoe goed dat werkt
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2023, 15:49   #565
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Ik ben op een heilig maskertje gaan zitten. Helpt dat ook?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2023, 16:02   #566
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Dit jaar zijn er dan geen griep of verkoudheden. Toch als ik mij baseer op het aantal mondmaskers dat ik zie in de publieke ruimtes.
Ik zie er enkele. Niet veel. Maar buiten kinderen met longproblemen die moeten opgenomen worden, heb ik nog niets gehoord van veel hoestproblemen deze winter.
Vb. mijn arts vorige week droeg er plots een. Wegens verkoudheid. Spijtig, want ze heeft een mooi gezicht (ik wou schrijven snoetje, maar ik voel nog enig respect voor haar ...)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2023, 09:17   #567
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mondmaskers voor mensen met een verkoudheid of griepverschijnselen: een beeld dat nooit meer weg zal gaan.
Ik vind het amusant dat sommigen daar maag- en darmkrampen van krijgen.
Da's eigenlijk een betere instelling dan je er druk in maken.

Sommige zijn zo hypocriet. Het verplichten ervan vinden ze fascistisch, maar het verbieden zouden ze niet fascistisch vinden terwijl je net hetzelfde doet maar andersom.

Mensen ermee uitlachen is niet verboden, gewoon heel onbeschoft en onbeleefd, maar dat hoef je je niet aan te trekken.

Moest je echt lastiggevallen worden door iemand omdat je een mondmasker op hebt, dan zou die persoon wel een boete mogen krijgen vind ik.

Ik trek het mij niet aan of iemand mij uitlacht omdat ik geen geinfecteerd speeksel, slijm en kotsdeeltjes in iemand zijn of haar gezicht wil spuwen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2023, 09:42   #568
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Da's eigenlijk een betere instelling dan je er druk in maken.

Sommige zijn zo hypocriet. Het verplichten ervan vinden ze fascistisch, maar het verbieden zouden ze niet fascistisch vinden terwijl je net hetzelfde doet maar andersom.

Mensen ermee uitlachen is niet verboden, gewoon heel onbeschoft en onbeleefd, maar dat hoef je je niet aan te trekken.

Moest je echt lastiggevallen worden door iemand omdat je een mondmasker op hebt, dan zou die persoon wel een boete mogen krijgen vind ik.

Ik trek het mij niet aan of iemand mij uitlacht omdat ik geen geinfecteerd speeksel, slijm en kotsdeeltjes in iemand zijn of haar gezicht wil spuwen.
Als een wezel, een glibberige slang, een laagbijdegrondse kakkerlak trachten de vaxcisten hun absoluut fascistisch avontuur van een paar jaar geleden nu om te draaien.
Het zijn nu de vrijheidsliefhebbers die de vaxcisten trachten te verbieden hun fascistische natte dromen te beleven.

Al doet men 25 mondmaskers aan, al laat men elke dat opnieuw een "shot" chemicaliën zetten, al zuigt men vadzig marcske von ranzig zijne piet met een abonnement af, men doet maar.

Er is op geen enkel moment een vraag geweest om vaxcisten voor een vuurpeleton te zetten, hoewel dat een efficiënte oplossing had geweest om de maatschappij van dat addergebroed te verlossen.

En dan gaan ze nu de vermoorde onschuld spelen. De hypocrieten dat ze zijn.

Want het is een betere houding om "de mensen te laten doen, dan u druk te maken als men een mondmasker opzet."

Want het is een betere houding om "de mensen te laten doen, dan u druk te maken als men geen mondmasker opzet."

DAT LAATSTE kregen de vaxcisten niet over hun lippen hé.

Wat een hypocriete bullshit.

Voor de hele wereld om te zien.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 december 2023 om 09:43.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2023, 10:31   #569
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mondmaskers voor mensen met een verkoudheid of griepverschijnselen: een beeld dat nooit meer weg zal gaan.
Ik vind het amusant dat sommigen daar maag- en darmkrampen van krijgen.
Begrijp ik evenmin. Wie heeft daar zulk een vreselijke hinder van? Toch niet de jongere generaties hoop ik. Als ouwe knol met een hoorapparaat is het voor mij gewoon wat moeilijker om de gemaskerde te begrijpen als die mij van achter het masker iets toe mompelt. Zo van “Edde gij mfwk gpsk trmf ???”
Dan kan ik moeilijk anders dan in uiterste schoolmeesterstijl antwoorden: “Euh… zou u wat beter willen articuleren alstublieft?”
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 14 december 2023 om 10:33.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2023, 10:36   #570
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Als een wezel, een glibberige slang, een laagbijdegrondse kakkerlak trachten de vaxcisten hun absoluut fascistisch avontuur van een paar jaar geleden nu om te draaien.
Het zijn nu de vrijheidsliefhebbers die de vaxcisten trachten te verbieden hun fascistische natte dromen te beleven.

Al doet men 25 mondmaskers aan, al laat men elke dat opnieuw een "shot" chemicaliën zetten, al zuigt men vadzig marcske von ranzig zijne piet met een abonnement af, men doet maar.

Er is op geen enkel moment een vraag geweest om vaxcisten voor een vuurpeleton te zetten, hoewel dat een efficiënte oplossing had geweest om de maatschappij van dat addergebroed te verlossen.

En dan gaan ze nu de vermoorde onschuld spelen. De hypocrieten dat ze zijn.

Want het is een betere houding om "de mensen te laten doen, dan u druk te maken als men een mondmasker opzet."

Want het is een betere houding om "de mensen te laten doen, dan u druk te maken als men geen mondmasker opzet."

DAT LAATSTE kregen de vaxcisten niet over hun lippen hé.

Wat een hypocriete bullshit.

Voor de hele wereld om te zien.
Inderdaad…zum kotsen

En trouwens:
https://www.ejustice.just.fgov.be/cg...7))#Art.563bis

Laatst gewijzigd door StV : 14 december 2023 om 10:47.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2023, 09:24   #571
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Als een wezel, een glibberige slang, een laagbijdegrondse kakkerlak trachten de vaxcisten hun absoluut fascistisch avontuur van een paar jaar geleden nu om te draaien.
Het zijn nu de vrijheidsliefhebbers die de vaxcisten trachten te verbieden hun fascistische natte dromen te beleven.

Al doet men 25 mondmaskers aan, al laat men elke dat opnieuw een "shot" chemicaliën zetten, al zuigt men vadzig marcske von ranzig zijne piet met een abonnement af, men doet maar.

Er is op geen enkel moment een vraag geweest om vaxcisten voor een vuurpeleton te zetten, hoewel dat een efficiënte oplossing had geweest om de maatschappij van dat addergebroed te verlossen.

En dan gaan ze nu de vermoorde onschuld spelen. De hypocrieten dat ze zijn.

Want het is een betere houding om "de mensen te laten doen, dan u druk te maken als men een mondmasker opzet."

Want het is een betere houding om "de mensen te laten doen, dan u druk te maken als men geen mondmasker opzet."

DAT LAATSTE kregen de vaxcisten niet over hun lippen hé.

Wat een hypocriete bullshit.

Voor de hele wereld om te zien.
Heerlijk

Nog meer van die zinnen!

We zouden nooit vaxcisten pijn doen, hoewel met een hamer hun schedel inslagen en hun hersenen te voederen aan ratten een efficiënte oplossing zou zijn.

We zouden nooit vaxcisten arresteren, hoewel ze in de vergeetput gooien en er kokend lood op gieten een efficiënte oplossing zou zijn.

We zouden nooit iemand onstlagen omdat die een neger is, hoewel het een goede oplossing zou zijn om eindelijk van die untermenschen af te kunnen geraken.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2023, 10:27   #572
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Heerlijk

Nog meer van die zinnen!

We zouden nooit vaxcisten pijn doen, hoewel met een hamer hun schedel inslagen en hun hersenen te voederen aan ratten een efficiënte oplossing zou zijn.

We zouden nooit vaxcisten arresteren, hoewel ze in de vergeetput gooien en er kokend lood op gieten een efficiënte oplossing zou zijn.

We zouden nooit iemand onstlagen omdat die een neger is, hoewel het een goede oplossing zou zijn om eindelijk van die untermenschen af te kunnen geraken.
Ja.
Allemaal.
Precies.
Recap 2020, zomer.
In het begin verordonneerde de Fuhrer SS Polizei aan de ingang van supermarkten, om gehoorzaamheid aan befehlen desnoods met de kolf van 't geweer door te stampen.
Omgekeerd, heb ik geen 1 bvb iemands mondmasker zien afrukken, of anderen binnen de 150 cm minimum dwangafstand zien stampen, of van zen velo op weg naar inspuitingskampf zien trekken.
De nazi's zelf mores leren, daar heb ik over horen klappen. Maar DOEN, niet, op ene Jurgen na, die daarvoor enige weken lang als een bedreiging voor de Nationale Veiligheid werd gepamfletteerd, terwijl ie het volgens wat ik las enkel gemunt had op een specifieke Nazi, ene Doctor Mengele of zoiets.. ahnee, Doctor Von Ranst was het.
Die had publiekelijk gemaakt dat ie de Doctor wilde Doden, of ie dat toen of later meende, dus tot DAAD overging, is niet geweten, want hij werd na een klopjacht dood gevonden, met de Nazi propaganda de dood als zelfmoord verklarende,
https://www.knack.be/nieuws/autopsie...urgen-conings/
Citaat:
at blijkt uit forensisch onderzoek dat door de onderzoeksrechter bevolen was. Ook de vaststellingen van de ballistisch deskundige wijzen in die richting, laat het federaal parket maandagnamiddag weten.
1 alinea verder:
Citaat:
‘Het lichaam bevond zich in een bijzonder dichtbegroeid en moeilijk bereikbaar deel van het bos’, zegt het federaal parket. ‘Het had verschillende geladen vuurwapens, grote hoeveelheden munitie, een mes, een machete en een bijl bij zich.
"Verschillende" vuurwapens.
"Grote hoeveelheden" munitie.
"Een" mes.
"Een" machete.
"Een" bijl.
Die moet gedacht hebben dat ie Coning met 9 levens was.
Eerste van onbekende N vuurwapens, trekker over. Dedju ben nog nie dood.
Nde van onbekende N vuurwapens, trekker over. Dedju allez sèg die komen recht uit legermagazijn en doen niks, damn toch.
Pakt zen mes, steekt, raakt der nie door sjit bot mes.
Machete dan maar. Oe deden ze da in Japan ah just derop laten vallen. Machete handvat in grond op de punt zitten en trekken. Krak in twee. Gaaadver tzit tegen vandaag laatste kans, de bijl.
Ehm ook just, oe doede da, met een bijl, daar zit een steel aan oe kunde er dan jezelf mee slaan, stoem idee.
AH JUST kheb nog een revolver, PAF, hoera het is gelukt.
Een perfect coherent verhaal, de Experts van het Nazi Bataljon verklaren: ZELFMOORD.
Het kan natuurlijk perfect dat ie Grootse plannen had om Van Ranst in 150 cm flarden te schieten maar in dat bos een depressie ontwikkelde die in ijltempo kwam opzetten, zo een beetje als een donder bij klare wapenhemel.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 20:25   #573
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.626
Standaard

Ik zag vandaag een hond met zo een standaard blauwwit masker op. Ja echt. 't Baaske heb ik niet kunnen zien tging te rap. Leek een beetje op een kleine bulldog, niet zeker.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2023, 07:25   #574
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Heerlijk

Nog meer van die zinnen!

We zouden nooit vaxcisten pijn doen, hoewel met een hamer hun schedel inslagen en hun hersenen te voederen aan ratten een efficiënte oplossing zou zijn.

We zouden nooit vaxcisten arresteren, hoewel ze in de vergeetput gooien en er kokend lood op gieten een efficiënte oplossing zou zijn.

We zouden nooit iemand onstlagen omdat die een neger is, hoewel het een goede oplossing zou zijn om eindelijk van die untermenschen af te kunnen geraken.
Vaxcisten werden hier bedoeld als zijnde mensen die anderen wilden dwingen/dwongen he. Wat is er verkeerd met hun executie volgens U ? Het afmaken van dwingelanden is toch altijd een goede zaak ?

Vaxcisten was niet bedoeld als mensen die zelf een vaccin wilden nemen he.

Jij lijkt hier "mensen die ANDEREN wilden dwingen om een masker te dragen/thuis te blijven/zich te vaccineren" te vergelijken met mensen die "zelf geen masker wilden dragen/zelf buiten wilden komen/zelf geen vaccin wilden nemen".

Nee, de twee klassen die te vergelijken zijn, zijn deze:

A+) mensen die een masker willen dragen, thuis blijven, zich vaccineren
vs
A-) mensen die geen masker wilden dragen, buiten komen, zich niet vaccineren

en dan:
B+) mensen die anderen wilden dwingen om een masker te dragen, thuis te blijven, zich te vaccineren
B-) mensen die anderen wilden beletten om een masker te dragen, thuis te blijven, zich te vaccineren

Je doet alsof de tegenhanger van B+, A- zou zijn. Je verwart opzettelijk A- en B- he.

Zowel B+ als B- mogen toch geexecuteerd worden ? Alleen waren er niet echt veel B- he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 december 2023 om 07:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2023, 21:55   #575
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.626
Standaard

Stel eens dat er weer serieus zieken en doden vallen, en een studie wijst uit dat vrijwel al die een hond bezitten.
Zouden ze durven?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2023, 22:10   #576
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Stel eens dat er weer serieus zieken en doden vallen, en een studie wijst uit dat vrijwel al die een hond bezitten.
Zouden ze durven?
Alle blafbeesten onmiddelijk een smoeldoek opzetten en vaccineren!!!! Bescherm en red bomma en bompa!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2023, 23:49   #577
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
B-) mensen die anderen wilden beletten om een masker te dragen, thuis te blijven, zich te vaccineren

(...)

Zowel B+ als B- mogen toch geexecuteerd worden ? Alleen waren er niet echt veel B- he.
Van Ranst in het begin?
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2023, 05:30   #578
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Van Ranst in het begin?
Ah ja, just !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2023, 06:23   #579
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.626
Standaard

SAMEN TEGEN MONDMASKERS

- De ordediensten zullen patrouilleren, maskers in beslag nemen, en aan dragers of bezitters een GAS boete van 600 euro geven.
- Recidivisten worden openbaar terechtgesteld door verstikking, daarna gevierendeeld, en hun kwartieren zullen worden opgehangen aan de daarvoor voorziene palen aan de hoeken van drukke kruispunten.
- De productie door, en verkoop van mondmaskers aan, niet-vergunden is verboden.
- Reklame voor mondmaskers is verboden.
- De Preventieve Europese Richtlijn legt de producenten van bustehouders op een gatenperforatie met minimaal 5 mm diameter te voorzien opdat criminelen die niet zouden ombouwen tot mondmaskers.
- Een maximaal 1 maand geldend dokterattest is vereist voor het dragen van elk object dat beide ademwegen met meer dan 1 laag stof bedekt.

SAMEN TEGEN MONDMASKERS
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 22 december 2023 om 06:24.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2023, 06:25   #580
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Van Ranst in het begin?
Alleen Jurgen aan het eind misten we nog.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be