![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik krijg zo nu en dan wel wat intergalactische recepten doorgezonden, maar het soms nogal moeilijk om aan de ingedriënten te geraken.
![]() |
#562 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk doe ik mijn best om een conversatie op gang te brengen, maar het louter "spotten" van UFO's is hier geen "doorbraak" en in mijn telepatische contacten met enkele wezens op planeten van Alpha Centauri heb ik eigenlijk geen vertrouwen.
![]() |
![]() |
#563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 februari 2008 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() Dit lijkt me ook niet echt de meest efficiënte manier. Trouwens, draagt radio wel ver genoeg? Ik bedoel, zou men op 50 lichtjaar van hier onze eerste TV uitzendingen kunnen opvangen, of zijn die signalen na 2 of 3 lichtjaar al opgegaan in achtergrondruis. Een radiosignaal (EM) verzwakt toch kwadratisch naar mate de afstand toeneemt, niet? Met licht is het zo, dus ik zie niet in waarom ander EM frequenties zich niet hetzelfde gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
mensen zijn van nature uit net heel gebiologeerd in het onwaarschijnlijke, onvoorstelbare, bovennatuurlijke, noem maar op vandaar dat zulke verhaaltjes het meestal ook goed doen... tot weer blijkt : niks Citaat:
er zijn tal van andere mogelijkheden Citaat:
maar wat doet een believer zoals jij ? Citaat:
nog niet eens erbij stilstaande dat het één helemaal niet bevestigd is bij het andere te horen niet meer dan wat disinformatie dus en uitgerekend jij gaat mij dan effe vertellen : "Je hoeft niet in complotten te geloven om in UFO's te geloven. Leer de zaken eens van elkaar scheiden" Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 februari 2008 om 19:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat was helemaal niet naar aanleiding van wat die rijkswachters 'gezien' hadden dat was naar aanleiding van de echo's op het radarscherm van Glons denk je nu echt dat de luchtmacht effe twee f-16's gaat uitsturen omwille van een getuigenis over bepaalde lichtverschijnselen aan de hemel ? Citaat:
de bewuste dia is pas een week later genomen Laatst gewijzigd door praha : 28 februari 2008 om 19:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Laatst gewijzigd door Micele : 28 februari 2008 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere mensen hadden die dingen toch al visueel gezien, iets met de ogen zien in de lucht kan gezichtsbedrog, of kunnen licht-kleur-weerkaatsingen zijn, en wordt sowieso niet voor "waarheid" aanzien. De duidelijke target-echo´s op de radarschermen, gezien in de bunkers van de luchtmachtbasissen zijn dat echter niet. Citaat:
Ja, ok... dan vlogen ze ofwel te laag (onder de radarstraling) ofwel hingen ze stil in de lucht, binnen het MTI-radarbereik dat instelbaar is. MTI= moving target indication, alleen bewegende objecten worden binnen MTI-bereik weergegeven, om onnodige reflecties van hoge bomen, hoge gebouwen, hoogspanningslijnen, "heuvels" enz.. (groundclutter genoemd) eruit te filteren. Edit: nog iets vergeten, mss hadden die driehoeken wel hun Stealth-modus aan. ![]() Zelfs de mens krijgt die radarstralingsabsortie-/antiweerkaatsingsvorm-techniek stilaan onder de knie. http://en.wikipedia.org/wiki/Stealth_technology Laatst gewijzigd door Micele : 28 februari 2008 om 19:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(de 2 radars van Glons en Semmerzake hebben meerdere schermen). - 2 of meer geluidsbronnen die mekaar elimineren ? - zelfs het analyseren van die opgenomen ´Thing-bewegingen´ op de radar tapes (event log denk ik) gaf geen enkele uitkomst. Mysterie is het passende woord. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 februari 2008 om 20:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
waren... en dat het GEEN lostaande feiten waren. Der zit hier anders nog nen ex-F16er op het forum: Aviator. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk dat de informatie hier niet bekeken wordt en er zeer selectief gereageerd wordt. De informatie die hier gepost is ontkracht stuk voor stuk alle punten die praha en sodomis nog altijd beweren.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 februari 2008 om 09:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar de feiten zijn volgens mij NIET zo sterk. Met al onze technische vooruitgang - niet in het minste op het gebied van fotografie - zijn we er nog altijd niet in geslaagd enigszins duidelijke beelden te maken van zulke verschijnselen, ondanks het feit dat zowat iedereen tegenwoordig een camera op zijn gsm heeft. Niet te geloven wat voor beelden we nu allemaal te zien krijgen, maar UFO's? Het blijven wazige beelden van vreemde lichtverschijnseelen, gespot op wat oh zo vaak een mistige dag of zeer donkere nacht was. Soit. Deze discussie zal wel stoppen de dag dat er een alien in mijn tuin staat.
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft helemaal geen foto´s of camera´s nodig om mysteries te bewijzen. Eigenlijk integendeel: de massa´s valse foto´s en filmopnames zijn met opzet gemaakt, om mss die paar interessante of eerlijke foto´s in al die valse rommel te laten verstikken. De klassieke taktiek om mysterieuze dingen totaal ongeloofwaardig te maken. Laatst gewijzigd door Micele : 29 februari 2008 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Burger
|
![]() Als er hier ufos zouden vliegen, zou dit betekenen dat ze ruim voorop staan met hun technologie, waarom zouden ze zich dan niet gewoon parkeren voor het witte huis, hier zijn we, ready or not, echt iets voor zo'n superieure technologie om zich dan alleen te durven laten zien op een akker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stel: ze hebben zich al lang getoont aan "het witte huis" misschien zijn wij gewoon labratten voor hun zo zijn er wel duizend en 1 redenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens mij is het een complot van de linkse politiek incorrecte kerk.