![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok dan: ik ben een ouderwetse, preutse, onwaardige ouder. Hoe durf ik om mijn kind niet aan wildvreemden tentoon te stellen zeg? Dat is niet "in", toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel, 'k heb slecht nieuws. Het was niet de naaktheid van die klein mannen, maar gewoon de aanwezigheid van kinderen die de betaster zijn slag liet slaan. Als de kinderen er allemaal in zwembroek hadden gestaan, had die tastende hand wel in zo'n zwembroekje verdwenen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En tentoonstellen. Waarom nog niet achter een raam zetten met rode lampen en blacklight?
![]() |
![]() |
#564 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Door jou en elders door anderen ( dacht ik ) werd al aangegeven dat het in feite niet noodzakelijk zou zijn. Dat hangt dan vooral af van wat onder 'toezicht' verstaan word, denk ik Al t evaak grijpt men dan terug naar argumentatie in de richting dat er niet gecontroleerd hoeft te worden omwille van hygiëne ( onder de oksels ... tussen de billen ) ed ... dat is karikatuur natuurlijk Ik kan me voorstellen dat het wenselijk (ook door die hysterische ouders ) dat er een minimum streven naar is. Bovendien kan toezicht bv enkel slaan op het handhaven van orde en veiligheid. Dat vind ik dan toch wel noodzakelijk en 'normaal' daar dat op andere terreinen ook gewoon is. 2) schaamtegevoel -> zie onder Citaat:
Combineer dat nu met ouders die vanuit die hysterie hun kids aanpraten ( zie opmerking Maddox : schroom wordt aangeleerd ) dat het niet normaal is in je naakie rond te lopen Citaat:
Citaat:
Voor Dutroux en de uitloop in de post-Dutroux periode was dat helemaal niet anders en kan men terecht opmerken dat mensen het toen gewoon niet wilden horen in de zin van : niet gekend -> bestaat niet Citaat:
Door daar gretig mee op in te spelen gaat men mee met die hysterie en angstpsychose en zal naakt douhen uiteindelijk nietmeer als normaal ervaren worden... uiteiendelijk resulteert dat in een opvoeding zodat jongeren/kinderen dat ook niet meer als normaal gaan beschouwen Ik vind dat eerlijk gezegd en nogal ongelukkige ontwikkeling. Het gaat op den duur ook niet langer over dat toezicht of over dat naakt douchen maar over een diep ingeworteld schaamtegevoel met als gevolg dat in situtaties waar het bijna niet anders dan denkbaar is dat je je naakt moet vertonen ook een probleem met zich mee zal brengen Laatst gewijzigd door praha : 17 april 2012 om 21:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is blijkbaar als een probleem of verdacht dat men een probleem heeft met het taboe ? Te vertalen dus als : er mag niet over gepraat worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesteld zelfs dat er oooontzettend veel pedo's zijn dan is een kind nog steeds beter af ( inzake veiligheid dan ) als het naakt in groep kan douchen ook als zit daar een pedo op toe te kijken dan dat het thuis ( of in zeer vertrouwde omgeing ) alleen ziu zijn. Citaat:
Bedoel je die bv in context van het gezin ? Dan kan ik je alleen maar 200% gelijk geven... de kans is al stukken kleiner dat er iets zou gebeuren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ja dat zou kunnen... en wel ja dat zou inderdaad een reden kunnen zijn dat pedofielen zich voor die reden bv kandidaat stellenals leider/leidster. Over pedofiele neigingen is in fiet nog minder bekend en is ook een érg ruim begrip. Ik vind het nogal erg kort door de bocht te gaan stellen dat vrouwen dat minder zouden zijn... volgens mij is dat niet zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedoseksualitiet ( als de handeling dus ) daar is cijfermateriaal voor handen dat mannen daar véél hoger in scoren. Ligt volgens mij eerder gewoon in het verlengde van de respectievelijk hogere cijfers voorvan volwassenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niemand stelt hier dat naakt douchen niet normaal zou zijn, dat daar vanaf een bepaalde leeftijd nog toezicht op wordt gehouden beschouw ik wel als abnormaal. Daar leidt ik niet uit af dat er vanaf nu een schaamtegevoel moet aangepraat worden. Tenslotte dien ik nog eens te vermelden dat indien iemand (van welke leeftijd ook) niet naakt wenst te douchen in het bijzijn van wie dan ook, hier niet toe verplicht mag worden.
![]() |
![]() |
#570 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#571 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Okay, in beide gevallen zal het misschien wel denke 'viezerik' zijn maar in het eerste geval spreek je _ zoals je zelf meegeeft _ over 11-13 jarigen. Dat zijn zijn inderdaad geen kinderen meer in de pure zin van het woord maar worden op alle andere vlakken ook niet volledig als volwassenen aanzien... vandaar de supervisie ( we kunnen natuurlijk een aardig boompje opzetten hoever dat dan wel moet gaan ) En op al die andere vlakken wordt dat argument van het niet noodzakelijk zijn van toezicht houden niet in vraag gesteld maar als het gaat over dat douchegebeuren wel ? Dat 'klopt' ergens niet. Citaat:
Ik weet niet hoe dat er nu aan toe gaat maar in mijnen tijd konden z ons op die leeftijd niet echt voor lngere tijd ( neem > 15 minuten ) alleen laten en al zeker niet onder de douche of in zo'n gezamelijke doucheruimte wegens de hilariteit. Ontluikende pubers doorspekt van toch een zeker schaamtegevoel/taboe ( vroeger wegens kerk en goegemeente ... nu omwille van deze redenen ) die dan net op het randje staan van zich af te zetten ( althans dat denken ze ) tegen al die normen en gewoontes ? Citaat:
Maar zoals elk 'recht' dat je wilt aanwenden heeft dat zo zijn konsequenties en zal je toch ergens moeten kiezen of delen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát afgezet tegenover pedoseksualiteit ( de daad dus ) Pedofilie is je (seksueel) aangetrokken voelen tot personen die niet geslachtsrijp zijn. Jij spreekt al meteen over opwinding ed En ja dat is inderdaad, ook volgens mij, veel vlugger en eigen bij een man Vandaar misschien ook de vluggere stap misschien naar de effectieve daad met als uitwas aanranding en verkrachting Vrouwelijke seksulaliteit ( verlangens,gedachten,dromen ) _ zover ik me heb laten wijsmaken uit literaire werken, weteschappelijke onderzoeken en persoonlijke verhalen van vrouwen inzoverre zij dat allemaal wensen integer te ontwaren _ speelt zich net minder af op het fysieke dus is het nogal zinloos over opwinding ( althans van dezelfde vergelijkbare soort als bij de man ) te spreken. Voor al wat het waard is... zou het dus wel eens best kunnen dat er meer pedofiele vrouwen zijn dan dat er mannen zijn. Maar zoals ik al zei... Pedofilie an sich is geen issue Laatst gewijzigd door praha : 17 april 2012 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zie: een oude draad van onze kicker:
titel: Smartphone doet tieners douchen met zwembroek aan link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140806_01206416 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze preutsheid valt ook vooral voor in sportclubjes met verrijkende deelnemertjes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij een pedofiel was, waar zou jij dan je job van maken om zo veel mogelijk met kinderen in contact te komen? Er draait in Amerika een TV show "To catch a predator" waar een undercover politieagent zich op internet in een chatroom uitgeeft voor een 12 jarige. De pedofielen voelen zich veilig in die chatrooms en er wordt op een geheime locatie afgesproken met de pedofiel, die bij aankomst wordt gearresteerd. De jobs van de pedofielen vallen bijna altijd in de zelfde categorie. Het grove merendeel zijn leerkrachten in het lager onderwijs, kleuteropvoeders, sportleraars voor kinderen, vrijwilligers die zwakke en mishandelde kinderen "opvangen" en dan heb je nog een deel priesters. Ik ben sinds mijn 6de levensjaar al voetballer en ook wij hadden een toezichter bij het douchen. Ik herinner me een toezichter die openlijk homoseksueel was, en continu door de deuropening in de douche stond te staren. Misschien is er 90% van de tijd niks aan de hand, maar ik ben er zeker van dat het pedo's lokt En daar heb ik een probleem mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zoeken vaak dit soort werk, zoals het toezicht houden op kinderen. Een kind tussen 9 en 13 jaar hoeft niet in groep te douchen, dat verhoogt de veiligheid niet, integendeel. Evenmin moet een volwassene bij deze groep die secundaire geslachtskenmerken ontwikkelen " toezicht" houden, iemand in de buurt is genoeg, kinderen hebben recht op privé, en op die leeftijd hoort alleen douchen daarbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond laatst de vroedman tijdens de bevalling ook redelijk verdacht naar de kleine kijken.
Wat een heksenjacht hier. En niemand is beschaamd, neem ik aan ? *zucht* |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() De hedendaagse kutmedia zijn het probleem. Door hen wordt een kind in een douche op kamp automatisch gekoppeld aan pedo gevaar. Er waren 50 jaar geleden evenveel pedo's als nu. Alleen denkt iedereen nu dat er in elke doodlopende straat met een speeltuintje op de hoek een pedo op de loer ligt.
|
![]() |
![]() |