![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef U niet zo direkt ongelijk. Vraag mij trouwens af, of ze werkelijk aan de macht willen deelnemen (behalve dan op gemeentelijk vlak). Wat niet wegneemt dat ik het cordon allesbehalve democratisch vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar een opbouwend, uitgewerkt en werkbaar alternatief voor één de aangeklaagde problemen, dat moet je me toch eens tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kunnen de vlamingen niet stemmen om het lidgeld voor de VN eventjes te blokkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb wel degelijk gezocht en niet gevonden Als jij wat ik beweer in twijfel trekt, toon dan aan dat ik ongelijk heb, of geeft toe (desnoods door niets te doen) dat ik eigenlijk gelijk heb. Laatst gewijzigd door spherelike : 24 april 2008 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |