Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2008, 13:23   #561
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Dat heb ik niet gezegd nee. Dit zou ik al minder erg vinden dan uw voorstel, wat niet wil zeggen dat ik er achter sta.
Wat zegt u dan wél ? Leven en laten leven ? Ik heb er een goede aan de haak geslagen en de rest speelt geen rol ? Kop in het zand, kont omhoog met de benen wijd open, en wachten tot het voorbij is ?
Als dat alles is wat u voor te stellen hebt, laat anderen dan maar beslissen. Erger zal het toch niet kunnen. Beter wel. Vertrouw mij nu maar op mijn woord
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 13:25   #562
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was geen voorstel maar een parodie op het uwe.

Onschuldige mensen meeslepen is anders exact wat u voorstelde.
U hebt geen talent voor parodie. Volgens mij is de familie van minderjarige beroepsmisdadigers minder onschuldig als u wilt laten geloven.
Oud 22 mei 2008, 13:25   #563
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was geen voorstel maar een parodie op het uwe.

Onschuldige mensen meeslepen is anders exact wat u voorstelde.
U hebt geen talent voor parodie. Volgens mij is de familie van minderjarige beroepsmisdadigers minder onschuldig als u wilt laten geloven.
Oud 22 mei 2008, 13:39   #564
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Wat zegt u dan wél ? Leven en laten leven ? Ik heb er een goede aan de haak geslagen en de rest speelt geen rol ? Kop in het zand, kont omhoog met de benen wijd open, en wachten tot het voorbij is ?
Als dat alles is wat u voor te stellen hebt, laat anderen dan maar beslissen. Erger zal het toch niet kunnen. Beter wel. Vertrouw mij nu maar op mijn woord
Je zou hen misschien kunnen behandelen gelijk je een autochtoon zou behandelen indien deze dezelfde feiten gepleegd had? Is dat zo onlogisch?
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 13:41   #565
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Ah bon, ik dacht dat iedereen nog steeds onschuldig was tot het tegendeel is bewezen...
Oud 22 mei 2008, 13:50   #566
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zou hen misschien kunnen behandelen gelijk je een autochtoon zou behandelen indien deze dezelfde feiten gepleegd had? Is dat zo onlogisch?

Onmogelijk: autochtonen kunnen we het land niet uitzetten!
Oud 22 mei 2008, 13:51   #567
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah bon, ik dacht dat iedereen nog steeds onschuldig was tot het tegendeel is bewezen...
Als de familie weet heeft van, of profiteert van de opbrengst der misdaden is ze niet onschuldig.
Oud 22 mei 2008, 14:14   #568
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
[/u][/b]
Onmogelijk: autochtonen kunnen we het land niet uitzetten!
Het is toch niet onmogelijk om dat bij allochtonen eveneens niet te doen?
Oud 22 mei 2008, 14:14   #569
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Als de familie weet heeft van, of profiteert van de opbrengst der misdaden is ze niet onschuldig.
Dat kan, maar het is niet aan u of ik om daarover te oordelen maar aan een rechter.
Oud 22 mei 2008, 14:30   #570
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan, maar het is niet aan u of ik om daarover te oordelen maar aan een rechter.
heeft iemand hier beweerd dat we de rechtspraak moeten afschaffen?

iemand gezegd dat "een marokkaan wèl schuldig is voordat hij veroordeeld werd"?

iemand verteld dat "marokkanen" geen proces meer moeten hebben?

Nee, het gaat hem er gewoon om dat men de mogelijkheid tot uitzetting moet beschouwen bij mensen met TWEE paspoorten (hun echte eigen identiteitspaspoort en hun Belgische toegangsticket tot de uitkeringsmarkt).

Gezien de familieleden (gezinsleden) gewoonlijk met goedkeurend oog naar de criminele activiteiten van zoonlief-o-kijk-onze-Mohammed-heeft-een -BMW en is zelfs nooit naar school geweest - OOK hun Belgisch vodje kunnen inleveren en terugkeren naar hun zonnige herkomstoorden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 14:32   #571
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Nee, het gaat hem er gewoon om dat men de mogelijkheid tot uitzetting moet beschouwen bij mensen met TWEE paspoorten (hun echte eigen identiteitspaspoort en hun Belgische toegangsticket tot de uitkeringsmarkt).

Gezien de familieleden (gezinsleden) gewoonlijk met goedkeurend oog naar de criminele activiteiten van zoonlief-o-kijk-onze-Mohammed-heeft-een -BMW en is zelfs nooit naar school geweest - OOK hun Belgisch vodje kunnen inleveren en terugkeren naar hun zonnige herkomstoorden.
Tja, circe heeft gesproken.

Ben blij dat je er voor bent dat men recht heeft op een eerlijk proces.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 14:34   #572
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Als die rechter daarna de mogelijkheid heeft om heel de familie weg te sturen, zie ik daar geen graten in.
Oud 22 mei 2008, 14:36   #573
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als die rechter daarna de mogelijkheid heeft om heel de familie weg te sturen, zie ik daar geen graten in.
Volgens mij gaan jullie nog overeenkomen!
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 14:47   #574
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:

Daar draait het inderdaad om...In hoeverre keuren die mensen dat goed ? Ik denk dat het hen weinig stoort, zolang enkel autochtonen bestolen worden. Een kijkje op hun bankrekening(en) zou mischien opheldering brengen ? En ook, iets wat onmogelijk is nu, eens nazien wat ze allemaal bezitten in het thuisland ?!!! En dat meerekenen als hier berekend word hoeveel steun ze kunnen trekken voor van alles en nog wat...Want terwijl zoonlief en zijn broers het land plunderen en overspoelen met drugs, autochtone meisjes op de trottoir zetten, leven de ouders gewoon van de sociale hulp, hebben recht op sociale woningen, zogezegd bezitten ze niets, ze zijn arm...Maar in Marokko staat hun villa al te wachten voor hun pensioen. Ondertussen gaan ze er op vakantie...
Morgen zal nu we zeggen dat het allemaal niet waar is zeker ?
Oud 22 mei 2008, 15:25   #575
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:

Forumspook ging er anders vrij duidelijk van uit dat de familie sowiso medeplichtig is.

Citaat:
iemand verteld dat "marokkanen" geen procesmeer moeten hebben?

Jij spreekt van een gezin, u kameraad doet daar toch nog een schepje bovenop.

Citaat:
Héél de familie eruit zeg ik. Om de anderen tot nadenken aan te zetten. Eens dat er een paar families weg gevlogen zijn, al direkt een paar honderd man, zullen ze wel op zoonlief zijn kattekwaad gaan oppassen: zo een luilekkerlandje als België vind je zo vlug niet meer tegenwoordig.
Fameus proces is dat...

Laatst gewijzigd door morgen : 22 mei 2008 om 15:26.
Oud 22 mei 2008, 15:30   #576
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
[/u][/b] Daar draait het inderdaad om...In hoeverre keuren die mensen dat goed ? Ik denk dat het hen weinig stoort, zolang enkel autochtonen bestolen worden. Een kijkje op hun bankrekening(en) zou mischien opheldering brengen ?
Dat is privacy-schending.

Citaat:
En ook, iets wat onmogelijk is nu, eens nazien wat ze allemaal bezitten in het thuisland ?!!! En dat meerekenen als hier berekend word hoeveel steun ze kunnen trekken voor van alles en nog wat...Want terwijl zoonlief en zijn broers het land plunderen en overspoelen met drugs, autochtone meisjes op de trottoir zetten, leven de ouders gewoon van de sociale hulp, hebben recht op sociale woningen, zogezegd bezitten ze niets, ze zijn arm...Maar in Marokko staat hun villa al te wachten voor hun pensioen. Ondertussen gaan ze er op vakantie...
Morgen zal nu we zeggen dat het allemaal niet waar is zeker ?
Weet ik veel ik ken al die mensen niet persoonlijk. Trouwens het gaat nu inneens over iets heel anders.
Oud 22 mei 2008, 16:21   #577
forumspook
Banneling

Standaard privacy buitenlandse criminelen: geheime & vette bankrekening in thuisland

Citaat:
Dat is privacy-schending.

Weet ik veel ik ken al die mensen niet persoonlijk. Trouwens het gaat nu inneens over iets heel anders.
Privacy-schending...Nog zo iets dat voor allochtoonse misdadigers moet opgeheven worden, nietwaar ?! Een beetje té gemakkellijk met hun twee paspoorten, en hermetisch gesloten bankconto's in een ander land, in HUN tweedde land ?!!! Dan kun je hier de arme sloeber uithangen die voorrang krijgt in sociale woningen, en allerlei finaciële hulp, en ginder, dank zij de criminele activiteiten van uw talrijke kinderen, een rijke mens zijn ! Te gek om los te lopen! En u keurt dat goed ?! Voor mij bent u zelf ook medeplichtig. U en al die andere moslim-knuffelaars, en knuffelaarsters. Met de door en door verrotte & corrupte politici om ze aan te voeren.

Laatst gewijzigd door forumspook : 22 mei 2008 om 16:24.
Oud 22 mei 2008, 16:37   #578
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Privacy-schending...Nog zo iets dat voor allochtoonse misdadigers moet opgeheven worden, nietwaar ?! Een beetje té gemakkellijk met hun twee paspoorten, en hermetisch gesloten bankconto's in een ander land, in HUN tweedde land ?!!! Dan kun je hier de arme sloeber uithangen die voorrang krijgt in sociale woningen, en allerlei finaciële hulp, en ginder, dank zij de criminele activiteiten van uw talrijke kinderen, een rijke mens zijn ! Te gek om los te lopen! En u keurt dat goed ?! Voor mij bent u zelf ook medeplichtig. U en al die andere moslim-knuffelaars, en knuffelaarsters. Met de door en door verrotte & corrupte politici om ze aan te voeren.
Als ik nu veel geld spaar en ik stop met werken en vraag een leefloon aan dan kan ik dat ook krijgen hoor. Trouwens of dat nu op een marokkaanse of een belgische bank staat, de OH heeft er geen zaken mee. Ik snap niet waar u naartoe wilt.
Oud 22 mei 2008, 16:37   #579
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[/b]
Wie weet...Word u OOIT...een Wilders-fan, een VB-stemmer ?
Als de sporen zullen bleken zullen de feiten spreken.

Als Wilders de moslimgemeenschap accepteert en de koran toestaat en geen nonsens uitkraamt wie weet zal ik er dan nog eens over nadenken.
Oud 22 mei 2008, 16:40   #580
morgen
Schepen

Standaard

Awel ik ben blij dat undiscovered er is, in vergelijking met sommigen hier is zij de verlichting zelve.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be