Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2008, 18:56   #561
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
en jij gaat dat allemaal bepalen wie naar waar moet en wie mag blijven ?
Helemaal niet, ik sluit me enkel aan bij bewegingen die het dichtst aansluiten bij wat ik denk. In Vlaanderen is dat N-SA, in Duitsland de NPD,... En we kunnen enkel maar maximaal meewerken om die beweging sterker te maken.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 18:57   #562
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

uh neen... dat niet. hoezeer ze ook flirten met neo-fascisme en dergelijke, ik geloof dat ze meer anti-zionistisch dan anti-semitistisch zijn (hopelijk wordt dit nu geen discussie of anti-zionisme al dan niet anti-semitisme is..).
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 18:59   #563
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
uh neen... dat niet. hoezeer ze ook flirten met neo-fascisme en dergelijke, ik geloof dat ze meer anti-zionistisch dan anti-semitistisch zijn (hopelijk wordt dit nu geen discussie of anti-zionisme al dan niet anti-semitisme is..).
Sarah, ik vind iemand die zegt dat de Joden een uitzondering zijn en daarom Europa moeten verlaten behoorlijk anti-Semitistisch, of een nogal extreme versie van Zionisme

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 11 september 2008 om 19:00.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 18:59   #564
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

denk je echt dat mensen zich geroepen gaan voelen om mee te werken om familiedrama's en dergelijke te veroorzaken omwille van je ziekelijk onrealistisch raszuiver idealisme ?
Oud 11 september 2008, 19:00   #565
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Sarah, ik vind iemand die zegt dat de Joden een uitzondering zijn en daarom Europa moeten verlaten behoorlijk anti-Semitistisch, of een nogal extreme versie van Zionisme

ah ok, had ik gemist. waar heb je dit gezien ?
Oud 11 september 2008, 19:01   #566
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het Jodendom niet Europees is, dan is het Christendom ook niet Europees . Beiden zijn Semitisch, en hoe meer een Christen leest over zijn eigen geloof en dat van hun profeet Jezus Christus, hoe semitischer ze zich zullen voelen. Dat veel Joden zich niet willen mengen is toch alleen maar in overeenstemming met jullie gedachtengoed over "rassen"vermenging? Gezien dat niet-Joodse Europeanen om de zoveel tijd Joden aanvielen (vaak uit domheid, bijv. ze wisten niks van hygiëne minder nog dan in het Midden-Oosten dus gaven ze de Joden maar de schuld van de waterbronnen vergiftigen) vind ik dat het Jodendom in Europa wel degelijk zijn plekje heeft verdiend.

Er is inderdaad een reden waarom ik mezelf niet als christen beschouw.

Maar los daarvan begaat u 1 fout. Ik beschouw beschavingen niet als gesloten blokken naast elkaar, ze beïnvloeden tot op zekere hoogte elkaar. We leven niet op eilanden. Het christendom heeft semitische, joodse wortels (jammergenoeg, maar het is zo), MAAR in tegenstelling tot het jodendom en de islam heeft het christendom zich wel vrijwel volledig ontwikkeld binnen Europa. Het jodendom heeft wat mij betreft geen plaats in Europa (noch in Palestina!), alle joden kunnen perfect een bestaan uitbouwen in de USA waar nu toch al meer joden wonen dan in israël. Joden hebben met de Europese volksculturen, de heidense wortels van onze beschaving,... geen bal te maken.
Oud 11 september 2008, 19:03   #567
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:

We kunnen hier evengoed een afbeelding tegenoverplaatsen van de Duitse antifa-criminelen en Antideutschen die zich ook pro-israël uitspreken. Het zijn zelfs zodanige onmensen dat ze oorlogsmisdadigers als Bomber Harris aanbidden omdat hij Duitsers uitmoordde. Zionisme en criminelen,oorlogsmisdadigers, imperialisten,...: 2 handen op 1 buik.
Oud 11 september 2008, 19:07   #568
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Er is inderdaad een reden waarom ik mezelf niet als christen beschouw.

Maar los daarvan begaat u 1 fout. Ik beschouw beschavingen niet als gesloten blokken naast elkaar, ze beïnvloeden tot op zekere hoogte elkaar. We leven niet op eilanden. Het christendom heeft semitische, joodse wortels (jammergenoeg, maar het is zo), MAAR in tegenstelling tot het jodendom en de islam heeft het christendom zich wel vrijwel volledig ontwikkeld binnen Europa. Het jodendom heeft wat mij betreft geen plaats in Europa (noch in Palestina!), alle joden kunnen perfect een bestaan uitbouwen in de USA waar nu toch al meer joden wonen dan in israël. Joden hebben met de Europese volksculturen, de heidense wortels van onze beschaving,... geen bal te maken.
Er wonen in Israël net iets meer Joden als ik het goed heb, en die laten zich echt niet nog een keer door een Europees of door Europa-gesteund pogrom of holocaust verwijderen, wen er maar aan. Joden hebben een geschiedenis in Europe van meer dan een millenium, hoezo niks te maken met Europa? Veel Joden hebben zich wel deglijk aangepast, sommige zelfs in extreme mate (ze zijn Christen geworden en wat dacht je van het Reformjodendom?
Oud 11 september 2008, 19:08   #569
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
denk je echt dat mensen zich geroepen gaan voelen om mee te werken om familiedrama's en dergelijke te veroorzaken omwille van je ziekelijk onrealistisch raszuiver idealisme ?

Daar ben je weer met je "ras"-gezever. Daar heeft het dus NIKS mee te maken. Indien ik racist zou zijn, dan zou ik mensen als Yukio Mishima, Gamal Nasser, Kémi Seba, Subhas Chandra Bose,... toch niet als voorbeelden aanzien me dunkt?!?
Oud 11 september 2008, 19:09   #570
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
We kunnen hier evengoed een afbeelding tegenoverplaatsen van de Duitse antifa-criminelen en Antideutschen die zich ook pro-israël uitspreken. Het zijn zelfs zodanige onmensen dat ze oorlogsmisdadigers als Bomber Harris aanbidden omdat hij Duitsers uitmoordde. Zionisme en criminelen,oorlogsmisdadigers, imperialisten,...: 2 handen op 1 buik.
Dat veel Antifa zich crimineel gedgraagd ben ik het mee eens, maar tegen de NPD kan ik daar niet om huilen. Ze aanbidden Arthur Harris omdat hij meewerkte aan het einde van de Nazi terreur.
Oud 11 september 2008, 19:10   #571
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Er wonen in Israël net iets meer Joden als ik het goed heb, en die laten zich echt niet nog een keer door een Europees of door Europa-gesteund pogrom of holocaust verwijderen, wen er maar aan.
Misschien maken niet eens Europeanen maar wel Perzen daar een einde aan. Wat "collateral damage" willen we er graag bij nemen.

Citaat:
Joden hebben een geschiedenis in Europe van meer dan een millenium, hoezo niks te maken met Europa?
Het feit dat ze hier al eeuwen wonen verandert niks aan het feit dat ze ook al eeuwen een aparte bevolkingsgroep vormen die geen uitstaans hebben met de Europese volksculturen.
Oud 11 september 2008, 19:11   #572
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat veel Antifa zich crimineel gedgraagd ben ik het mee eens, maar tegen de NPD kan ik daar niet om huilen. Ze aanbidden Arthur Harris omdat hij meewerkte aan het einde van de Nazi terreur.
Fout! Ze juichen openlijk toe dat hij Duitsers uitmoordde. Dus criminaliteit tegen NPD is toegestaan volgens u?
Oud 11 september 2008, 19:12   #573
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
idd 3 vakjes... Ariër - Mischling - Jude

Van vooroordelen gesproken. Kijk vanavond maar onder uw bed of er geen nazi onder zit!
Oud 11 september 2008, 19:15   #574
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
En waar gaat u de grens trekken?
Wie voor 1 januari 1951 hier was mag blijven, die van 30 december 1950 moet terug.
Ziet u zelf niet in dat zulke plannen absurd en onuitvoerbaar zijn?
Een maatschappij is geen spelletje Risk waarmee je met blokjes kan schuiven en verzetten, het is zoveel ingewikkelder ...
Missen 'solidaristen' dan elke realiteitszin?
Daar is niks absurds aan en grenzen trekken zijn altijd arbitrair. Dus ja, ergens zal een scheidingslijn moeten getrokken worden.
Ook u verwart mijn mening met die van N-SA of "solidaristen". Nochtans ben ik de laaztste om te beweren dat ierdereen van N-SA er zo over denkt als ik.

De vreemdelingenkwaal is begonnen met de grote georganiseerde migratiestromen van na de Tweede Wereldoorlog. Daar moet dus ook de oplossing gezocht worden.
Oud 11 september 2008, 19:15   #575
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Fout! Ze juichen openlijk toe dat hij Duitsers uitmoordde. Dus criminaliteit tegen NPD is toegestaan volgens u?
Nee, niet toegestaan ik ken de Duitse wet goed genoeg dat ik weet dat het niet toegestaan is om politieke tegenstanders in elkaar te rammen (Duitsland wil liever niet meer herinnerd worden aan SA mannetjes). Ik zei dat ik er niet om kan huilen als het wel gebeurd.

Overigens leuk te weten dat uw organisatie ieder volk op hun eigen plek wil (Japan voor de Japanners, India voor de mensen uit India etc.) maar de Joden hierbij uitsluit/
Oud 11 september 2008, 19:16   #576
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Door scheldwoorden te gebruiken om te verwijzen naar groepen mensen, zal het respect ook niet vergroten.
Maar dat was je zorg niet.
U beschouwt dit als scheldwoorden, ik beschouw dit de zaken benoemen zoals ze zijn. Respect vanwege die groepen verwacht ik zeker niet en wens ik ook niet.
Oud 11 september 2008, 19:18   #577
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:

Overigens leuk te weten dat uw organisatie ieder volk op hun eigen plek wil (Japan voor de Japanners, India voor de mensen uit India etc.) maar de Joden hierbij uitsluit/
Andermans land afpakken is misdadig.
Oud 11 september 2008, 19:18   #578
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 11 september 2008, 19:18   #579
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 11 september 2008, 19:18   #580
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be