![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Minister-President
|
![]() uh neen... dat niet. hoezeer ze ook flirten met neo-fascisme en dergelijke, ik geloof dat ze meer anti-zionistisch dan anti-semitistisch zijn (hopelijk wordt dit nu geen discussie of anti-zionisme al dan niet anti-semitisme is..).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door BenIsaac : 11 september 2008 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Minister-President
|
![]() denk je echt dat mensen zich geroepen gaan voelen om mee te werken om familiedrama's en dergelijke te veroorzaken omwille van je ziekelijk onrealistisch raszuiver idealisme ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is inderdaad een reden waarom ik mezelf niet als christen beschouw. ![]() Maar los daarvan begaat u 1 fout. Ik beschouw beschavingen niet als gesloten blokken naast elkaar, ze beïnvloeden tot op zekere hoogte elkaar. We leven niet op eilanden. Het christendom heeft semitische, joodse wortels (jammergenoeg, maar het is zo), MAAR in tegenstelling tot het jodendom en de islam heeft het christendom zich wel vrijwel volledig ontwikkeld binnen Europa. Het jodendom heeft wat mij betreft geen plaats in Europa (noch in Palestina!), alle joden kunnen perfect een bestaan uitbouwen in de USA waar nu toch al meer joden wonen dan in israël. Joden hebben met de Europese volksculturen, de heidense wortels van onze beschaving,... geen bal te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() We kunnen hier evengoed een afbeelding tegenoverplaatsen van de Duitse antifa-criminelen en Antideutschen die zich ook pro-israël uitspreken. Het zijn zelfs zodanige onmensen dat ze oorlogsmisdadigers als Bomber Harris aanbidden omdat hij Duitsers uitmoordde. Zionisme en criminelen,oorlogsmisdadigers, imperialisten,...: 2 handen op 1 buik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ben je weer met je "ras"-gezever. Daar heeft het dus NIKS mee te maken. Indien ik racist zou zijn, dan zou ik mensen als Yukio Mishima, Gamal Nasser, Kémi Seba, Subhas Chandra Bose,... toch niet als voorbeelden aanzien me dunkt?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook u verwart mijn mening met die van N-SA of "solidaristen". Nochtans ben ik de laaztste om te beweren dat ierdereen van N-SA er zo over denkt als ik. De vreemdelingenkwaal is begonnen met de grote georganiseerde migratiestromen van na de Tweede Wereldoorlog. Daar moet dus ook de oplossing gezocht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Overigens leuk te weten dat uw organisatie ieder volk op hun eigen plek wil (Japan voor de Japanners, India voor de mensen uit India etc.) maar de Joden hierbij uitsluit/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() U beschouwt dit als scheldwoorden, ik beschouw dit de zaken benoemen zoals ze zijn. Respect vanwege die groepen verwacht ik zeker niet en wens ik ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |