![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt zowel slimme als domme psychopaten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je werd er wel voor afgekeurd. Zo achterlijk zijn ze daar ook weer niet hoor.
![]() |
![]() |
#563 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het leger heeft in die zin trouwens psychopaten oftewel mensen die doden op bevel nodig.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik een strafblad. Daaraan zie je wat het allemaal maar waard is.
![]() |
![]() |
#565 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het leger heeft trouwens mensen met een psychische afwijking nodig:mensen die doden op bevel.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Café gelul is dat.
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie eens dat die de macht grijpen? ![]()
![]() |
![]() |
#568 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is net dat valse ik dat mede de oorzaak is van zoveel leed. Een vals ik waar mensen zijn in beginnen gaan te geloven omdat ze zich er volledig mee geïndentificeerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is nochtans zo.
Een paar posts eerder haalde ik de natuurlijke menselijk reactie fight or flee aan. Politie en SIE worden erop getraind om die reactie te onderdrukken en zelf de situatie te overzien en beslissingen te nemen. Militairen worden ook getraind om die reactie te onderdrukken maar ditmaal niet om zelf de situatie te overzien en beslissingen te nemen, maar om blindelings bevelen te volgen en onwillekeurig te doden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www3.interscience.wiley.com/j...TRY=1&SRETRY=0
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een SIE zal wel eens een comprimerende situatie voor zich krijgen. Maar als ze het bevel krijgen om te schieten dan schieten ze... Als je als militair in een oorlogszone beland ben je ofwel van het vredeskorps tegenwoordig die voornamelijk niet schieten zelfs als ze zelf worden beschoten, of een commando die geen keus meer heeft. Je kunt daar over lullen tot volgend jaar. Had men destijds niet op de Duits geschoten dan was er nu geen forum of noemden we allemaal Hans of Heins en draaiden de gasovens nog steeds op volle toeren.
![]() |
![]() |
#572 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg en blijf er bij dat testen voor wapendracht of een blanco strafblad geen enkel garantie geeft op geen verkeerd gebruik naderhand. 100% van alle criminele gevallen is begonnen zonder strafblad.
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter de selectie is daar nog harder dan bij commando's of de green barets van het Amerikaans leger. Ook die gaan zich daar soms gaan aanbieden trouwens omdat het een eer is die muts te kunnen krijgen in die middens. Ze doen ook de moeilijkste klussen, daar moet je zowel fysiek als psychisch wel eerst voor geschikt voor bevonden worden. Een crimineel is niet een psychopaat. Psychopaten sturen ze daar eveneens weg.
![]() |
![]() |
#575 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de vs steken ze zelfs mensen voor 10 jaar in het gevang als ze nog maar een bepaalde tatoeage hebben zelfs.
Waarom denk je dat ze nu eens een neger hebben verkozen? Omdat ze het ginder zelf strontbeu zijn.
![]() |
#577 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En Belgische para's die graag eens een zwarte roosteren mogen we ook niet vergeten. Er zijn nog honderden andere voorbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de andere kant geven ze in bepaalde gebieden in de VS een geweer naar keuze bij het openen van een bankrekening...geschonken door de bank zelf.
En in een ander deel van Amerika steken ze mensen in het gevang als ze anaal vogelen, zelfs man en vrouw met toestemming. Raar land daar.
![]() |
#579 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds de invoering van de vergunning voor verborgen wapendracht in de VS is geen enkele Amerikaan die zo een vergunning had veroordeeld voor een gewelddaad.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voorbeeld: Vermont. New Hampshire
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2009 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |