![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Graag enige uitleg over uw openbaring: Revisionisme is meer dan de Holocaust ontkennen. Dat laatste is verboden, de rest blijkbaar niet op dit forum. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=533. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 28 augustus 2009 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee hoor, Murdoch is niet Joods. Er is dan ook niemand die dat beweert behalve...raad eens...: Jewwatch. Citaat:
Trek je eigen conclusies maar: Je doet twee beweringen (over medeforummers en mediamagnaten) waarvan binnen enkele seconden is aan te tonen dat ze niet kloppen maar je doet niet eens moeite het te checken. Daarnaast gebruik je bedenkelijke sites als objectieve bron in een discussie. Dan suggereer je ook nog eens met opmerkingen als ''Waarom is Jodenhaat eigenlijk ontstaan?'' dat ''de'' Joden antisemitisme over zichzelf hebben afgeroepen. Ik denk dan dat je niet geheel onbevooroordeeld tegenover één en ander staat maar dat zal geheel aan mij liggen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
|
![]() Citaat:
Doe je best maar, haal alsjeblieft die andere discussie erbij. Wel correct citeren graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toppunt is wel dat diegenen die kritiek durven uiten, gebrandmerkt worden als anti-semitisch, revisionistisch of ander leuks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je hoogstens kan spreken van een 'sterke aanwezigheid' in 'de media en de financiële sector' in een aantal landen. Die landen hebben heel wat van hun vroegere macht ingeboet. Daarmee is die 'sterke aanwezigheid' ook minder indrukwekkend geworden dan ze op het eerste zicht kan lijken. 'Dominantie' is wel wat anders. Punt uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, ''zionisten'' is gelijk aan ''alle joden'' volgens u? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Staatssecretaris
|
![]() Hou op met mij woorden in de mond te leggen. Als ge niet eerlijk kunt een discussie aangaan, dan kan ik ook dergelijke trucs gebruiken... Ik weet ook dat zionisten en joden twee verschillende begrippen zijn.
Nu uw citaat: Algemeen: verklaar mij eens de jodenhaat doorheen de geschiedenis, vanwaar dat komt?? De val van Jerusalem heeft alles te maken met de weigering om Rome te erkennen als rechtmatige heerser en belasting te betalen. Iedereen kan dit voor zichzelf uitmaken hoe deze periode voorgesteld wordt in de volgende bijdragen: Zealotry http://en.wikipedia.org/wiki/Zealots en sicarii http://en.wikipedia.org/wiki/Sicarii Tijdens de Joodse revolte kwam Jan van Giscala http://en.wikipedia.org/wiki/John_of_Gischala aan de macht, geholpen door de zeloten en de sicarii. Men kan aannemen dat de christenen over het algemeen joden en niet-joden waren die meer geneigd waren zich te schikken naar het Romeinse gezag. Zij werden door de zeloten beschouwd als collaborateurs en verraders en genadeloos door hen vervolgd. Zie de Eerste Joods-Romeinse oorlog http://en.wikipedia.org/wiki/First_Jewish-Roman_War The leaders of the collapsed Northern revolt, John of Giscala and Simon Bar Giora, managed to escape to Jerusalem. Brutal civil war erupted: the Zealots and Sicarii executed anyone advocating surrender, and by 68 the entire leadership of the southern revolt was dead, all killed by the Jews, none by the Romans. Hieruit volgt dat de eerste christenen moesten vluchten onder de terreur van de zeloten… Interessant is ook de volgende tekst: The Crisis under Caligula (37-41) has been proposed as the first open break between Rome and the Jews.[6] The Zealots objected to Roman rule and sought violently to eradicate it; Zealots engaged in violence were called the Sicarii. They raided Jewish habitations and killed Jews they considered collaborators, while also urging Jews to fight Romans and other Jews for the cause. Josephus paints a very bleak picture of their activities as they instituted what he characterized as a murderous "reign of terror" prior to the Jewish Temple's destruction. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 28 augustus 2009 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestond al haat tegen de Joden lang voor er sprake was van zionisme. Daar zal het dus wel niet aan gelegen hebben. En wellicht moet het volgende tot in de eeuwigheid herhaald worden omdat sommige mensen het niet lijken te (willen/kunnen/durven) begrijpen : Joden (religie-etnologie) =/= Israëli's (sociologie-politiek) =/= zionisten (ideologie) Het systematisch door elkaar halen van die 'categorieën' vervalst de discussie.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Staatssecretaris
|
![]() Eindelijk heb ik iemand die dat overduidelijk kan aantonen. Gelieve mij dit verband aan te tonen... Tot nu toe heb ik dat nergens in uw bijdragen gevonden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 28 augustus 2009 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Europees Commissaris
|
![]() Djimi en Hertog van Gelre hebben dat al gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat dacht ik al. Ge zijt aan het terugkrabbelen. Ofwel kunt ge het niet, ofwel verstaat ge het niet... het is duidelijk zoals ik geschreven heb... van u bekomt men, behalve goedkope scheldpartijen, nooit een antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() Feit is dat jij en je stormfrontvriendjes de enige wereldvreemde figuren zijn die dat verband niet zien.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 28 augustus 2009 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alan Greenspan- "Yes, it was about oil." ca rond 1'01" hier ook De US wisten dat de olie voorraden onder Irak dubbel zo groot zijn als vroeger gedacht en wie de olie voorraden in de wereld controleert conroleert de prijs en ook wie er eventueel géén zal krijgen: geostrategie dus. D�*t moet ik joù toch niet vertellen, enfin!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar kan je Moshe en Abraham en Yitzak en elke jood, elke rebbe ter wereld van beschuldigen uiteraard, beschuldigen is gemakkelijk, maar die vlieger gaat bij mij niet meer op, al lang niet meer. Laatst gewijzigd door filosoof : 29 augustus 2009 om 00:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |