![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het spreekt vanzelf dat werkgevers dat soort volk mijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe uit zich die radicalisering in het straatbeeld? Werk jij? In een bedrijf met allochtonen? En hoe gaat het er daar aan toe? Altijd en uitsluitend problemen met allochtonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uitzending gemist? Tegenwoordig begint de complete verpakking al in de kleuterklas. Verklaring als de kleurtermoslimas geinterviewd worden : ze moeten van mama en papa, ze moeten zich beschermen tegen de blik van jongens, ze moeten zedig zijn. Citaat:
Ik raad je aan het RTBf programma verder te volgen. Dat gaat over de realiteit. Ik weet het, het is moeilijk voor mensen die zweren bij het evangelie van de politieke correctheid. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 20 januari 2010 om 21:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dus een kleine minderheid die voor problemen zorgt. Citaat:
Citaat:
In "je" bedrijf zijn er allochtonen maar Moslim's worden geweerd omdat ze schrik hebben om een fundimentalist in huis te halen. Vragen ze dan bij iedere sollicitatie naar de levensovertuiging? Ik werk in een bedrijf met allochtonen, waarvan een deel Moslim. Er zijn geen noemenswaardige problemen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou, noemenswaardig of niet, wij vermijden ze proactief. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meisjes van 6 jaar oud met een hoofddoek kun je rustig als radicalisering beschouwen.
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maarjah, er is natuurlijk ook het 'probleem' van; "Waar moet het geld vandaan blijven komen, de arme belastingbetaler kan niet voor alles blijven opdraaien terwijl de 'witte'boordcriminelen blijven graaien". ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben tegen een verplichting en tegen een verbod om een hoofddoek te dragen. Zo ben ik ook tegen scholen die een schooluniform verplichten; of jeans, piercings en tattoo's verbieden. Ik ben tegen de verplichten voor vrouwen om zich te schminken, deux-piece en naaldhakken te dragen. Ik ben tegen de verplichten voor mannen om das en pak te dragen. Citaat:
Alvast een bedrijf die werknemers weigert op basis van hun religie. Citaat:
Er is al eens iemand die te laat op het werk komt. Maar met onze glijdende problemen is dit geen probleem. Er is al eens discussie wie zijn verlof een week opschuift, of de brug niet maakt; opdat er steeds permanentie zou zijn. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn jongetjes van zes, met een keppeltje te beschouwen als een radicalisering?
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wat ik zeg heel eenvoudig is, allochtonen met een behoorlijk diploma vinden even makkelijk werk als anderen. Wie geen behoorlijk diploma heeft, slecht de taal beheerst, geen cv heeft wat laat zien dat je geschikt bent, weinig sociale vaardigheden heeft, loopt de kans sneller geweerd te worden in het bedrijf, wanneer er al eerder negatieve ervaringen zijn met mensen van dezelfde doelgroep, duidelijk zo? Mooi! In het bedrijf waar ik werk voeren ze de juiste politiek; ondanks negatieve ervaringen met sommige doelgroepen krijgt iedereen gelijke kansen! Wat niet betekent dat ik niet begrijp waarom dit bij sommige bedrijven anders gaat, doelgroepen spelen daar een actieve rol in, het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U heeft waarschijnlijk graag dat men u al deze zaken nogeens opnoemt, zodat u ze dan weer kunt minimaliseren als zijnde daden van een kleine minderheid. Het is geweten, pc's leven als een struisvogel, ze horen en ze zien alles maar steken de kop in het zand en hopen dat andere in hun plaats tegen de kont worden getrapt.
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 21 januari 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al evenzeer een uiting van religieuze waanzin. En dan heb ik het nog niet eens over de geestelijke terreur die kinderen van dergelijke dolgedraaide ouders moeten ondergaan.
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je reageerde op mijn stelling "Het is niet gelogen dat allochtonen minder kansen krijgen. Dat ze soms gediscrimineerd worden,... Ze krijgen meer dan autochtonen, jobs onder hun diploma. (De vuile slecht-betaalde jobs)" En vraagt naar bronnen die ik je gaf "Herinner jij je nog enige tijd geleden toen er bericht werd over interimkantoren die op de lijst van hun klanten (bedrijven) een kode bijhielden welke bedrijven in geen geval allochtonen wilden als werknemer. Een bediende van een interimkantoor vertelde over een allochtoon; spreekt perfect Nederlands, een gediplomeerd elektricien waarvoor hij al maanden geen werk vond. Nochtans was en is elektricien een knelpuntberoep. Hij heeft die elektricien uiteindelijk aan werk als vrachtwagenbestuurder geholpen. Ook een knelpuntberoep. Verder wil ik nog eens het krantenartikel dat illwill in een andere draad aanhaalde; aanhalen. "Als bedrijven beslissen om allochtonen in dienst te nemen, is dat vooral om kosten te drukken. In 22 procent van de gevallen nemen ze allochtonen aan omdat die bereid zijn voor lagere lonen of slechtere arbeidsvoorwaarden te werken. Ze nemen dus allochtonen voor jobs die autochtonen links laten liggen. " http://www.hbvl.be/limburg/18pct-lim...chtonen-2.aspx" en die je straal negeert. Wat beweer jij nu? Discriminatie op de arbeidsmarkt bestaat niet voor allochtonen met een diploma en die de taal goed beheersen? Is electricien bijvoorbeeld geen goed diploma? p.s. Merk op hoe jij van mijn "ze soms gediscrimineerd worden" maakt "het zijn niet steeds gediscrimineerde dutskes zoals u wilt doen uitschijnen." Ik zou je bij deze nogmaals met aandrang willen vragen om mijn stellingen niet te verdraaien. Heb jij dit echt nodig in een discussie? Laatst gewijzigd door artisjok : 21 januari 2010 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik geloof niet in een god; maar respecteer het geloof van anderen wel. Je kan hen toch niet overtuigen; je kan niet bewijzen dat er geen god is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |