![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |||
Banneling
|
![]() Hoezo?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je rekent het dus netjes uit? Over welk bedrag spreek je concreet? Hou je rekening met de zaken waarvoor jij meer moet betalen; omdat de anderen daarvoor niet willen betalen?Ik wil bijvoorbeeld ook niet betalen voor riolering. Ik vind dit niet nuttig. Ik zal mijn afvalwater wel lozen op straat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek over de periode van de oude Belgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat vind je dan van de andere fraudeurs? Die wel gaan voor maximale ontduiking. Zijn dat wel criminelen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]() Citaat:
Indien ge alleen wenst te betalen voor de dingen die ge gebruikt, moet ge ook aanvaarden dat anderen dat gaan willen doen. En dan gaat ge voor de dingen die ge wel wilt gebruiken meer gaan betalen. bv: alle fietsers betalen niet meer voor de autowegen en snelwegen: uw rijtax gaat omhoog. De erfgenamen van mensen die sterven voor hun pensioen krijgen het betaalde geld terug: gij krijgt minder pensioen. enz... Als ge meer gebruik maakt van de infrastructuur dan anderen, dan gaat ge duurder uitkomen met uw systeem. De mensen met laag inkomen gaan goedkoper uitkomen.
![]() |
![]() |
#566 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
|
![]() Toch wel.
Ik ken geen enkele fietser die geen wegenbelasting betaalt. Laten we dan de wegenbelasting uitrekenen per gereden km, ok?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 9 augustus 2010 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil me niet echt moeien met de discussie maar ik begrijp uw opmerking hier niet goed. Ik heb geen auto, wel een fiets. Ik betaal geen wegenbelasting. Of bedoelt u mogelijk dat die onder een andere noemer wordt aangerekend? Zo ja, welke?
![]() |
#570 | |
|
![]() Citaat:
En ook de werkelijke kost van de wegen door te rekenen (en de verkeerspolitie, en de verlichting, en de kosten van de kosten van verkeersslachtoffers, en de milieukosten, enz ...) Hetzelfde voor wanneer ge u kwetst? Ge wilt de werkelijke kost betalen van de eventuele operaties? Of als ge (ik wens het niemand toe) kanker krijgt, de volledige kost van de behandeling? Enig idee hoeveel dat is? En als uw huis onder loopt in een overstroming, geen rampenfonds? En als ge uw werk verliest, geen werkloosheidsuitkering? En zelf sparen voor uw pensioen ... Hebt ge dat allemaal goed doordacht?
![]() |
![]() |
#571 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw moreel kompas staat te dicht bij een ideologisch magnetisch veld.
![]() |
#573 | |
|
![]() Citaat:
Ge wilt geen geld betalen voor iets wat ge niet nodig hebt, dus geen ziekenverzekering, geen brandverzekering, alles zelf betalen, slechts als ge het nodig hebt.
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de wegenpolitie te betalen? En alle andere kosten/overlast die wegen met zich mee brengt te vergoeden? Of moet er ook een deel van de andere belastingen overgeheveld worden? En? http://forum.politics.be/showthread....17#post4915017 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en? http://forum.politics.be/showthread....17#post4915017 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#579 |
Vreemdeling
|
![]() Vaker verdacht helaas wel, vaker dader niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus al die allochtonen in de gevangenissen zijn onschuldig?