![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Lokaal Raadslid
|
![]() gaat een lange brief worden hier:
aanvraag om kopie was bezorgd door zoon in brievenzus 's avonds, volgende dag gebeld, zou in orde komen, niet dus! maar wat nu gaat komen, denk ik dat niemand verwacht had... verleden week vrijdag naar advocaat geweest(van corr) die belde naar kompas om te zeggen dat volgende dag hij niet op bezoek mocht komen volgens (foute) beschikking, zei die van kompas dat ze een mondelinge toezegging hadden van de jrb... volgende dag had hij bezoekrecht van 2 tot 4, 2 broers er naar toe met "foute" beschikking en ik, in mijn boosheid dat zelfs advocaat niks kon, naar lokale politie gebeld, die met een ploeg daar naartoe maar niks, hij mocht blijven, ik had bezoek van 4 tot 6 en had mijn schoonma meegenomen, beste in gezondheid van de 4.. moet nog zeggen dat vrijdagnacht ik er compleet weer eens door zat...en dacht dochter kwijt te zijn... toen wij daar aankwamen, stond zijn auto er nog en ik zei al hem aan te spreken en toen hij kwam, ben ik woedend geworden en gezegd dat niks met politie stopte maar het nu pas begon en dat ik mijn dochter NOOIT OFTE NOOIT zou opgeven... hij vroeg constant ook eens te mogen spreken en doordat schoonmoeder erbij was,...zijn we beginnen te praten op de parking een stuk af van kompas, ik wist dat zij ook tegen hem altijd gezegd had dat ze thuis mishandeld werd en haalde dit aan en toen zei schoonmoeder dat dit nooit gebeurde en op dat moment komt toch zeker de dochter aangelopen... ze zag oma niet staan maar wel mij en hem en kwaad echt opvliegend aangelopen, vermoed dat ze bang was dat fantasiewereld zou instorten en toen zag ze oma ineens, en echt, die omschakeling van onze dochter...verrast, verward en toen oprechte blijheid en gemis die te voorschijn kwamen maar ineens kwam weer dit fel verzet naar mij toe naar boven...hij zei telkens dat ze moest luisteren naar mij en niet van haar problemen moest weglopen en toen kwam nog de begeleidster aangelopen op straat....die dacht al het ergste... ik heb toen gezegd dat we allemaal samen zouden gaan praten in kompas... 2h hebben we gepraat en dan komt veel boven...oa onze dochter die uit haar fantasiewereld kwam en zei "slechts" 3x kletsen gehad te hebben(na aanvallen naar de papa toe)...maar als je zag hoeveel moeite haar dit kostte, met 2 handen constant het zweet op haar dijbenen afwrijven, hulpverlening zei toen ook tegen dochter dat ze toch besefte dat ze hulp nodig had en voor de eerste keer op 1,5jaar zei ze dat ze dit begreep...(het is net als een alcoholist, je kan hem alleen van de drank afhelpen als hij bekent alcoholist te zijn...)... ik weet nu van zijn "verleden" , hoe dit kwam, foute vrienden, pijn door operatie(dit klopt want ik wist dat hij een pijnlijke periode ooit ondergaan heeft)...begeleidster zei ook dat je hem niet kan blijven verwijten voor een misstap in zijn jeugd... maar zoals begeleiding zei, je kan niet onder het feit uit dat dit een grensoverschrijdende relatie is...en als je dan bedenkt dat dochter altijd voor op haar leeftijd was en hij ,hmm , zich jonger voelde, dat merk je als je met hem praat... maar ik kan hier niet alles gooien wat er nog gezegd is maar er zijn toch zaken die ik jullie niet wil onthouden die een zeer belangrijke invloed hebben gehad... verleden jaar maart was ze 14 dgn opgenomen zoals jullie nog weten, verslag hadden wij dus nooit gekregen, ha ook niet maar consulente 2 had me eens aan de telefoon gezegd dat er niks was van zm-neigingen en alles in gezinscontext moest gezocht worden... het is net een puzzel die met stukjes in elkaar passen... ik had wel burgerlijke partijstelling waarop geformuleerd werd een gedeelte ivm verslag en dit had ik afgelopen week nog eens tegen gekomen en opnieuw helemaal gelezen.. en wat stond er op:dochter had aanpassingsstoornis met depressieve stemmingen en zm-neigingen(stond wel met beter woorden geformuleerd maar daar kwam het op neer) alsook stond erop dat ze schoolfobie had ontwikkeld... had ik verleden jaar en het jaar alvoor al niet gevraagd aan ALLE hulpinstanties of haar acute schoolfobie niet ontwikkeld was naar een chronische schoolfobie, en deze laatste kan depressivireit uitlokken... en cgg gaf ons de raad haar op pc te laten, internetverslaafd werd ze toen, dit is nog een onderdeel van depressiviteit maw die hebben haar nog dieper erin geduwd... maar ik ben woedend dat een psych instelling een meisje naar huis stuurt zonder verslag, zonder verwijzing, naar een dr of psycholoog of psychiater dan ook terwijl dit kind zm-neigingen had!!!en dat wij ouders hier niet over ingelicht werden!!! was het een geluk of een ongeluk dat ze nog eens op de "verkeerde" verliefd werd, onze afwijzing zal haar nog wel dieper geduwd hebben, vermoed ik, maar ik vermoed ook dat hij dan erger voorkomen heeft... alles is met een dubbel gevoel.... toen ik thuis dan terug kwam van kompas(schoonma, moeder en mijn zussen en dochters begrijpen dat ze nu wel al 15j is en dat de vraag is:wil je je dochter in haar jeugd zien opgroeien en niet, is het voor of tegen hem kiezen), heb ik dan een bom gedropt... zacht gezegd waren woorden als scheiding, partij kiezen, nog lichtjes benoemd... schoonzus verweet me dat ik al 1,5 j de mannen had opgezet tegen hem en dat het mijn fout allemaal was.... in mijn euforie en voortvarendheid had ik zaterdag gezegd(kan je wel merken HOE blij ik was) had ik gepraat dat als ik met iedereen kon praten, misschien deze maand hij eens mee kon komen naar communiefeest zodat anderen hem konden leren kennen...'s avonds had ik al naar kompas gebeld om te zeggen dat dit maanden te vroeg is....en besef dat ik mijn dochter eerste half jaar nog niet thuis ga hebben.... schoonzus zei me ook dat ze niet zou willen dat hij mee zou komen(kreeg eerst de kans nog niet eens om uit te leggen dat dit niet doorging maar ik was zoooo blij terug contact met dochter te hebben...) en dat dit het feest van HAAR dochter was en dat ze niet wou dat wij "onze problemen" mee brachten naar het feest, dit kwam hard aan.... ik weet als ik met de zaak van correctionele doorga, ik mijn dochter terug kan "verliezen" en dit zou ik echt niet een 2de keer aankunnen... andere kinderen en man zijn begrijpelijk "anti"....een zus probeerde al terug contact te krijgen met zus maar werd verweten een filmpje op fb gezet te hebben uit gemis over dochter, daar merk ik weer terug de vijandigheid... zondag was ik alleen een uur geweest, goed met elkaar kunnen praten en uur vloog om, woensdag nog eens gebeld en had gevoeld dat ze zich weer begon af te sluiten...en heb niks meer gehoord, ik laat het nu aan haar om terug contact op te nemen met me maar zondag zou ik weer een uur gaan, niet meer, ik vind dit al veel nadat ze me buitensloot in badkamer... en ja, is ook mijn fout over passyndroom, alleen kon ik niet plaatsen dat hij haar zou opstoken tegen ons, alleen die ene zin:gij moet doen wat gij wilt, ge moet niet naar anderen luisteren maar ik weet nu dat ze toen veel ruzie had op school met vriendinnen... en dan misvattingen, toevalligheden...als je al 1,5j antwoorden zoekt en die nergens krijgt dan ga je beginnen te zoeken met risico vandien... keur ik nu de relatie goed?niet echt, eerste vereiste is nu,dat dochter geholpen wordt en dat ik vriend zal moeten dulden in haar zoektocht hiervoor, rest van gezin ziet het spijtig genoeg niet zo.... zoals verwacht had gezinsbegleidster contact opgenomen toen ze van het weekend had gehoord en deze gaf openlijk toe dat cgg in fout was gegaan en andere instanties en vooral ps zh en dat zij al dikwijls tegen hulpverleningen had gezegd in instellingen dat ze naast de ouders moesten werken en niet uitsluiten... maar consulente 2 had gezegd dat dochter dus in zijn dorp op nr 1 van lijst stond voor instelling en in andere instelling op nr 6, schrok natuurlijk als ik moest zaterdag horen dat ze daar op nr 2 staat.... alsook had consulente 2 gezegd dat instelling in zijn dorp met een k-dienst werkte met ps zh(een ander), volgens gezinsbegleidster, als dochter daar nooit "geholpen" is geweest, komt ze normaal op een wachtlijst, dus weer eens klopt het verhaal niet van consulente 2 want mijn dochter heeft NU hulp nodig en zit al 1,5 met een depressie met zm-neigingen... volgens ha gaat het niet makkelijk zijn psycho-therapie voor kinderen op te starten, om deze te vinden... en dan komt natuurlijk de twijfel, doe ik er goed aan, hem te dulden om dochter hulp te geven of ben ik te egoistisch omdat ik dochter anders mis.... zondag hoorde ik van dochter nog eens eens toevalligheid: met consulente 1 konden we praten maar die had me telefonisch verwittigd dat ze dossier moest doorgeven omdat hij met haar dochters had gepraat, ze zei toen ook, nadat ik het vroeg, dat hij ze niet bedreigd had en dat ze hem kenden of zoiets, ik dacht nog, hoelang kennen die die wel, is dit dubbel spel of wat? ik heb 3x uit mijn krammen geschoten telkens ik die zijn carnavalwagen zag doorkomen en hij zich wegstopte en verweet iedereen dat ze met hem heulden, dat waren momenten dat mijn emoties van frustratie echt losbarstten en nu blijkt toch wel dat de dochters van consulente 1 bij hem in de groep zaten zeker... en dus vertelden die dochters tegen consulente 1 dat er een vrouw lelijk op de groep deed, en een 2de keer en een 3de keer en toen heeft consulente 1 uit boosheid om mijn boosheid dit door verteld aan consulente 2... maar die praat dus totaal niet met ons...ze is trouwens weer eens onbereikbaar, weer eens ziek...hoofdconsulente zou deze week ook terugbellen, week is om, geen telefoon gehad... maandag komt gezinsbegeleidster langs om met de mannen te praten, ik verwacht er niet veel van... wat zouden jullie doen, wat denken jullie allemaal hiervan, zou graag eens andere meningen horen positief of negatief.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Lokaal Raadslid
|
![]() grote vraag bij mij, zoals bij iedereen, natuurlijk, valt hij op jonge meisjes?ppff, ik wou dat ik hem kon naar psy sturen om dat eens te laten onderzoeken
twijfels, twijfels, twijfels.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees dat je toch overweegt hem te gedogen om dochter terug te winnen. Begrijpelijk, zowel begeleiding als justitie hebben toegevingen gedaan hoewel juridisch de relatie kan worden aangevochten. Met alle begrip, maar ik denk dat je in een situatie bent verzeild waar je je nog enkel tegen de bierkaai verzet. Tegen mijn zin zou ik wat water in de wijn doen, en afwachten, maar ondertussen zie je je dochter misschien wel iets meer, met haar zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je echt een antwoord op je vraag wenst zal je die enkel krijgen via een klacht. De vraag die ik mij wel stel is of een correctionele rechtbank een toegeving van een jeugdrechter zal willen ondergraven. Ik vrees er voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dag rudy, inmiddels heb ik meer en beter contact met dochter, ze heeft zelfs dagbezoek aangevraagd maar de anderen thuis zien alles nog zwart-wit;hij of niet terwijl bij mij de vraag is:wil ik mijn dochter zien opgroeien of niet?
alsook vertrouwen in haar door anderen is totaal stuk, gaat nog een lange weg worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh ja. Als je merkt dat het programma "Teen Moms" op MTV zo pupulair is bij 15-jarige meisjes, dan begin je toch al een beetje te begrijpen hoe een maatschappij naar tienerrelaties kijkt. En de professionelen volgen de publieke opinie, tegen de wet in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het jaarverslag 2011 jongerenwelzijn werd onlangs gepubliceerd, een document van ongeveer derig pagina's in *.pdf.
http://wvg.vlaanderen.be/jongerenwel...lzijn_2011.pdf Het verslag zou niet zo opzienbarend zijn ware het niet dat de kwaliteitsmedia kopte met "minder boefjes, wel meer probleemgezinnen". Een veelzeggend document. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 mei 2012 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Lokaal Raadslid
|
![]() dag rudy, ik heb inmiddels" verkregen" dat ik die ene consulente hare kop niet meer moet zien, hoofdconsulent zou nu "begeleiden"
donderdagnamiddag was er overleg met dochter(zij weer eens stuk school gemist), wij ouders(vader weer eens halve dag vrijaf moeten nemen), begeleidster(niet de vaste, die is in verlof) en de psychologe(allè, we zien haar voor de eerste keer!!en de gezinsbegeleidster wij ouders hadden eerst gesprek vooraf en ja hoor, mèt de poppetjes en rarara ineens stond de vent ook in de picture, ik zei al dat ik verleden keer tot 15x toe had gezegd dat die ook in beeld was mar neen hoor, WIJ plaatsten die op een voetstuk en ineens is hij wel in beeld en krijg je te horen:ge moet die relatie niet goedkeuren maar wel "aanvaarden" terwijl ze verdikke nog 15 is... ik weet het, verleden keer praatte ik anders maar dat heerschap vond het nodig mij berichtjes te sturen via fb waarin ik zei dat jeugdrechter bezoek toeliet onder toezicht omdat ze nog 15 is(hij wil met haar uitgaan...) en hij antwoordde dat ze toch binnenkort bijna 16 is....en nog meer dingen die me....hij pusht gewoon, gaf zelfs dochter toe... en toen dochter er ook bij zat , vond de psychologe het nodig me in mijn gezicht te zeggen:maar ik begrijp u hoor, ik heb ook een dochter van 12j en als die dit aan de hand zou hebben, zou ik het ook moeilijk hebben maar ik begrijp u hoor... dit was een trigger voor mij.... ik ben recht gesprongen en heb geschreeuwd:ge begrijpt just niks en ge weet just niks, wat weet gij daarvan als dochter 2h na school nog niet thuis is en je niet weet of ze met hem weg is of als ze ergens zm pleegt, ge weet just niks gij!en nu ga ik een sigaret buiten roken en ben buiten gesneld eer ik die iets aandeed... gezinsbegeleidster zei dat ik vorige keer thuis anders praatte maar dit is zo moeilijk om mee om te gaan:dit is nog altijd geen "aanvaardbare" relatie en wij worden als ouders gepusht dit toe te laten, waar staan wij met onze opvoeding of zeggenschap.... ![]() onze dochter zal niet eens zelf bellen naar thuis alhoewel bij uitzondering ze dit weekend van zondag op maandag mag overnachten, gezinsbegeleidster vindt het normaal nog te vroeg wat is te vroeg hij 2x per week op bezoek en nu zou ze permanent op zondag afkomen maar het voelt niet goed, vertrouwen is totaal weg, het is alsof ze wil thuis komen om hem te doen aanvaarden, zo voel ik het toch dikwijls en dan zeggen ze in kompas, ja maar ze is blij als je weer eens een sms stuurde, zij zal het niet vanzelf doen... normaal zou werking zijn naar thuis toe maar ik heb zoiets van onder 16j ga je niet met mijn dochter uit maw, dan komt ze niet thuis voor 16j.... mijn man of zonen willen die ook helemaal niet in huis op bezoek krijgen, kan ik begrijpen.. nochtans verleden week had ze gebabbeld met alle andere broers en zussen behalve, juist haar lievelingsbroer die zich beperkte tot enkele zinnen, hij vertrouwt haar totaal niet meer... en dan zit ik nog met mijn vader die nu opgenomen is op oncologie(4e kanker) met maag- en eetproblemen, dokter heb ik eenmaal aan telefoon gehad, verpleegsters weten daar totaal niks, vandaag trof ik hem helemaal verward aan(amerikanen zijn weer eens daar geweest, stoelen bewegen, ziet weer besstjes) en als je dan doodbezorgd bent(zijn zus en broer hebben alzheimer) omdat je niet weet van de verwardhei vanwaar die komt want je krijgt nergens een antwoord zou je denken, breng hem naar een ander ziekenhuis waar zoon van zus is opgenomen met hevige koorts en pijnen ,1 week nadat hij in middenamerika in de jungle op vakantie was en geen malariapillen had genomen(moest niet in dat gebied), vinden ze daar in het ziekenhuis dat hij een virale hersenvliesontsteking heeft, vinden niks in ruggemergpunctie en weigeren bloed te laten onderzoeken op malaria....pppffff overal ben je een nr heb ik dan zelf 3 operaties op 6 maanden gehad, moet ik normaal nog een hebben, weigert de ene chirurg omdat risico op complicaties te groot is, resultaat, ha stuurt naar leuven... intussen is het middernacht en vele telefoons later, vader totaal verward in ziekenhuis, verpleegsters weigeren dat we opkomen om hem te kalmeren, hebben ze hem op een aparte kamer gelegd om de andere patient niet te storen(begrijpelijk is ook een kankerpatient) maar deze avond merkte mijn zus dat hij zijn pillen in zijn koffie gegooid had maw daar gingen zijn bloeddrukpillen, wie weet hoelang hij dit al doet... met verpleegster gebeld om zijn bloeddruk te meten, krijg je antwoord dat hij nu eindelijk rustig is en dat ze nu zijn bloeddruk NIET wil nemen omdat hij anders weer begint onrustig te worden... nadat ik gedreigd heb, als iets moest gebeuren deze nacht, ik haar naam ken, heeft ze gezegd dat ze me midden in de nacht zal opbellen om bloeddruk door te geven, heb gezegd dat ze dat zeker moest doen maw gene temesta om nog eens "rust" te vinden...zal weer slapeloze nacht worden over vader en dochter.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gast2. Bedankt voor de posting. Ik zal het mogelijke doen te antwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Lokaal Raadslid
|
![]() voor de verandering eens verder gaan over het ziekenhuis, omdat vader zo verward was 'snachts vonden ze het niet beter hem in de hal bij verpleegsterpost te leggen in een relax, herstellende van een longontsteking als kankerpatient!
omdat oncologie daar verdween, allemaal naar ander ziekenhuis, daar was het niet beter, in verwarde toestand was vader ahum "begaaid), verpleegster duwde kleindochter(die op bezoek was) met vader de badkamer in en zei hem te wassen, als het niet ging, mocht ze bellen....in de congo doen ze dat nog, patienten verzorgd door familie, maar voorwat lopen die verpleegsters hier dan rond? |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou mij eerst bezorgd maken over mijn eigen gezondheid. Dan over deze van vader. En als het slecht afloopt met wat je dochter en haar vriend voor ogen houden, dan is dat zo. Het laatste wat je moet doen is zich schuldig voelen. Ik vrees dat je daar een probleem mee hebt. Je zal het zelf moeten oplossen, en je zal je best niet te veel laten meesleuren door randbetrokkenen, ook al zitten die in de familie. Uw eigen problemen komen op de eerste plaats. Niemand is gebaat met een zieke moeder of vader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn toestanden die je als kind van de patiënt best kan aanklagen, en terecht. De patiënt ziet het in de meeste gevallen niet meer zitten zich te beklagen, wegens ouderdom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry, wil je zijn adres hebben? wat is d�*t nu onnozele reactie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(tenzij je denkt dat die ridicule opmerkingen van deen paar weken geleden weerklank hebben gevonden, waarbij je die moeder een schuldgevoel PROBEERDE aan te praten! jammer genoeg mislukt mijnheer de psycholoog!)-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met "schuldig" wou ik het wat hard spelen. In een discussie binnen een virtuele wereld zie ik daar niets verkeerd in. Kwestie van uitlokken. Gast2 kan er best zelf op antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Lokaal Raadslid
|
![]() fijn dat jullie antwoorden maar aub geen ruzie...
ha raadt aan ombudsdienst te verwittigen zodat andere patienten die ook niet overkomt, maar er is niet meer gepraat over verdere behandeling bij vader en ha zei dat ik wist wat dit betekende.... intussen hoopten we dat de verwardheid zou verminderen maar vrezen dat net zoals bij zijn broer en zus de alzheimer heeft ingezet, gisteren zei hij tegen moeder:wanneer gaan we nu thuis, voor hem is dit zijn oudershuis... en intussen... 3x gesmst naar dochter, slechts 1x een antwoord:"oei" gisteren gebeld, na 10 minuten zei ze dat ze maar 10 minuten mochten bellen, ik zei al dat voor ene keer ze geen ambras over maken bij kompas...na 5 minuten afgehaakt... nu heeft ze elke zondag bezoekdag thuis permanent maar hem ziet ze 2x per week, ze klaagde al dat dit slechts 3h is maar die 2x tegen ons 1x 8h doet meer kwaad dan goed... schuldig voelen?deed ik in het begin, nu is het meer...het niet meer zien zitten en ze kwijt zijn...volgens ziekenkas zou ik depressie hebben, hoe zou het komen? sommigen zeiden al met psycholoog te praten, wat heb je daaraan?120 keer hetzelfde vertellen en er verandert niks, totaal niks.....en vertrouwen in die richting ben ik kwijt sinds die van cgg vroeg wat ze bij kompas dachten?aan misbruik door de papa? heb vrijdag proberen de hoofdconsulente vast te krijgen, natuurlijk in vergadering, heb tegen ene daar gezegd dat ik DRINGEND de jeugdrechter wil spreken sinds 16 maart en dat ik als moeder nog altijd niet gehoord ben.. ik wil alleen maar vragen(jeugdrechter is ook vrouw):"ze zeggen dat zij de relatie niet goedkeuren en wij dit ook niet moeten goedkeuren maar je moet dit wel toelaten alhoewel dochter nog altijd pas 15j is en hij 26j en dit wettelijk gezien nog altijd een seksueel grensoverschrijdende relatie is die "normaal" verboden is maar die wij, als ouders, verplicht zijn die toe te laten... hoe moet je daar als vader of moeder mee omgaan, geef daar de handleiding eens voor want ik weet het niet meer en ik kan het het niet meer.... Laatst gewijzigd door gast2 : 2 juni 2012 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Lokaal Raadslid
|
![]() inmiddels hebben we deze avond melding gekregen dat onze dochter deze avond rond half acht al 1,5h verdwenen is, hij is ook niet bereikbaar, politie ingeschakeld en zijn toen naar zijn ouders gegaan in de hoop te weten of die geen nieuws van hun zoon hadden
die zijn vader stond ons uitdagend op te wachten met een bende familieleden en buurtjongelingen en viel mijn man aan en zal maar niet zeggen hoe dat allemaal escaleerde die zijn vader kwam met een hamer op mijn man af, een andere jongeling trok een mes en een moment had hij dan weer zo een sleutel vast om banden los te maken resultaat:mijn man gebroken neus, ene dochter ook slag op de neus gehad(van mannen hè) en andere dochter stampen op de borstkas gehad en ten slotte raasde de vriend van de dochter(met haar auto) weg toen hij hoorde dat onze jongste in de buurt was met die, slipte met de auto en dochter haar auto getakeld...hij met nekverband naar ziekenhuis, gelukkig alleen spieren in de nek maar.... 2h door en nog altijd geen nieuws van onze dochter, moet zeggen dat advocaat(die normaal alleen voor de jrb zou optreden) zelfs nog om half twee belde om te vragen of ze al terecht was allemaal gevolgen van jeugdrechter die besliste een meerderjarige bezoekrecht te geven bij een minderjarige.... ik vermoed dat zij redeneert als volgt: in kompas was nog een meisje die ook niet naar kompas terug wou, dus mocht die gewoon hele weekend bij haar vriend blijven, alleen die is 17j.... en er kwamen geen gevolgen voor maar nu?.... er was al verwittigd dat onze dochter geen misstap meer mocht begaan anders zou ze 3 maanden naar beernem of beersel of zoiets vliegen met zoveel personen al gezocht, gaat een lange nacht worden.... |
![]() |
![]() |