![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter nagedachtenis van Jazeker, en omdat woorden tekort schieten.
Stilte. Knuppel
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien 11 juli
Gezien Jaz zal ik bij het zien van de volgende blauwvoet "gegroet Jaz" denken
![]() |
#565 |
Minister
|
![]() ondertussen al 1 jaar geleden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal jou nooit vergeten, Jazeker. Mijn gedachten zijn bij jou. Rust zacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik wist dat het in juli was, maar niet meer precies wanneer.
![]() |
![]() |
#569 |
Europees Commissaris
|
![]() Jazeker, je was een fijne en oprechte medeforummer. Kan nog steeds niet echt bevatten dat je er niet meer bent.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn oprechte deelneming - in uitgesteld relais - aan zij die Jazeker dierbaar waren. virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 juli 2012 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Banneling
|
![]() Dag, Jazeker.
De eerste trieste verjaardag van je heengaan dus. Nog altijd spijt dat we nooit hebben afgesproken. Interessante mensen zijn zeldzaam en jij was er zo een. Ik heb tijdens je leven mijn waardering voor je uitgedrukt, en daar ben ik blij om. Rust zacht in de milde armen van moeder aarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Minister
|
![]() Wow, dit lees ik nu... Met toch wel een krop in de keel... *...*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rust zacht in de armen van het echte leven nu je vrijwillig van Forum afscheid nam voorgoed... We lagen altijd wel ergens over in de clinch maar ik heb laten blijken dat ik de manier waarop altijd wel kon waarderen. Daar ben ik blij om. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 april 2013 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met oprechte deelneming.
Woorden schieten tekort om ons leedwezen uit te drukken ... Achter tranen van verdriet schuilt een glimlach van herinneringen ... Veel sterkte aan familie en vrienden ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
|
![]() Mis die gast
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er respekt mag getoond worden naar overleden mensen !!
Ik bv , respekteer ook mijn wijlen vader , grootouders , enz .... En ondanks dat ik Jazeker nooit gekend heb , toch heb ik respekt voor deze overledene !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() Voor Jazeker (dd 24/07/2011):
Jazeker was iemand met charisma en charme. Hij trok al meteen de aandacht toen ik me registreerde op een forum. Hoewel we op gebied van ideologie wel hard verschilden van elkaar, was er een soort van “connectie” tussen ons. Of beeld ik me dat nu in, ik weet het niet meer… maar hij kon mensen wel goed aanvoelen, hij was een gevoelige ziel. We hebben een hoop tijd gespendeerd op dezelfde fora, zowel politics.be, als chez paulus en nog een klein beetje op politicsinfo.be. Hij was iemand met het hart op de tong: ik weet dat hij eens samen was met een Spaanse hartchirurge en de relatie liep mis, dat z’n echte naam Bart was, afkomstig uit Merchtem, gestudeerd in Gent , dat z’n moeder al een tijdje was gestorven. Ik heb ook 2 foto’s van hem gezien, hij was informaticus, heeft nog bij Alcatel Antwerpen gewerkt (dat nu niet meer bestaat), hij verjaarde op dezelfde dag als m’n jongste broertje, enz... Regelmatig heeft hij me via pb gecontacteerd: soms had ik het gevoel dat hij een helpende (begripvolle?) hand reikte, soms was het alsof hij er één nodig had. Ik voelde dat hij de laatste tijd meer mentale problemen had en ik voel me schuldig dat ik niet meer voor hem heb gedaan of kon doen. Meestal was ik nogal kortaf tegen hem, en soms vond ik dat hij zich teveel liet gaan in zijn gevoelens. Hij wou dat ik me ook zou openen mbt mijn (diepste) gevoelens. Ik antwoordde meestal beleefd en vriendelijk maar ik geloof dat hij meer gevoel wou. Hij was een beetje rusteloos; ik denk dat hij (een) zielsverwante(n) zocht. De laatste tijd was hij ook meer in zichzelf gekeerd mbt zijn leven . Na mijn afwezigheid op het forum, is het contact tussen ons verwaterd. De laatste pb heb ik van hem ergens in 2010 op politicsinfo.be met inhoud “ we moeten die *** samen eens een lesje leren”. Na mijn beleefde antwoord erop, heb ik geen reactie meer gehad. Misschien wou hij ook gewoon zijn gevoelens met pb's uiten, ik weet het niet. Jazeker kon soms vinnig uit de hoek komen maar vanbinnen was hij een mooie, lieve en sympathieke mens. En zijn leven, waar hij zeker in vroegere jaren geen geheim van maakte, deelde hij met iedereen. Het is pijnlijk om te weten dat hij nooit z’n levenspartner zal vinden, nooit kinderen zal hebben. Ik kreeg toch vaak de indruk dat hij dit werkelijk wou. Maar ik weet het niet zeker, zo goed kende ik hem niet. Het is pijnlijk om te zien dat zijn leven nu niet meer dan een herinnering is geworden. Ik hoop dan van ook van harte dat hij nu in vrede mag rusten. Sorry, ik weet dat ik geen schrijver ben (lees zelf ook nog amper, buiten Engelstalige e-mails) maar moest dit ergens kwijt aan iemand die hem heeft gekend. Voor mij was Jazeker net dat ietsje meer dan een andere medeforummer. Hij doet me ook denken aan mijn jeugd, aan zorgelozere en gelukkigere tijden waneer ik nog mezelf was/kon zijn in de virtuele wereld. Met vriendelijke groeten, Samengevat: de sympathiekste en meest sociale mens die ik online ben tegen gekomen. Rest in peace. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nu zie ik dat ook pas eno2. (te snel gelezen denk ik)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |