![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik krijg de indruk dat u N-VA verwart met Vlaams Belang. |
||
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaamse onafhankelijkheid langs democratische weg. |
|
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het woord "als" gebruikt dan stel je geen voorwaarde. Geen van je 2 bovenstaande redeneringen voldoen langs geen kanten aan de logica. Het zou wel opgaan als je in de conclusies respectievelijk het woordje "altijd" en "nooit" gebruikt.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 september 2011 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IS da wel vloms ? |
|
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik geslaagd ben in mijn examen dan krijg ik mijn diploma. Als ik door het rood licht rijd en als de politie dat ziet dan krijg ik een boete. Als jij eens deftig nederlands leert spreken dan zouden we elkaar beter verstaan. Als we als vervangen door indien zijn die zinnen nog steeds perfect in orde en verstaanbaar. Je hebt u vandaag al onsterfelijk belachelijk gemaakt. En je mag nog vervangen door in het geval dat ook. Dat verandert er niks aan. Spijkers op laag water zoeken, of een simpele taalpuritein of gewoon simpel. Laatst gewijzigd door stuyckp : 16 september 2011 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
#566 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#567 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien ik door het rood licht rij als de politie dat ziet dan krijg ik een boete. Dan spreek je van een voorwaarde. Je heb de keuze om te voldoen aan de voorwaarde of niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 september 2011 om 20:24. |
||||||
![]() |
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik door het rood licht rijd en indien de politie dat ziet dan krijg ik een boete. Over spelling gesproken het is ik rijd van het werkwoord rijden. Het is niet rijen. En aangezien dit een forum is mag ik ongevraagd mijn mening geven net zoals u. Maar in dit geval heb je gewoon geen gelijk. Punt uit. Zie punt 566 Laatst gewijzigd door stuyckp : 16 september 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() Ware het niet simpeler dat u de stelling :
"Als het vlaams regeer akkoord geschonden wordt dan verlaten wij niet de vlaamse regering" gewoon een belachelijke verwoording vindt. Dat is uw goed recht. Omdat het een mening is. Niet de mijne misschien die van u ? |
![]() |
![]() |
#571 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA en VB komen sowieso uit dezelfde stal, dus ze hebben dan ook dezelfde keutels aan hun voeten.
![]() |
#572 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uit het Manifest: Citaat:
Zie ook dit artikel: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#573 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zal moeten toegeven dat geen enkele andere politieke partij die naam waardig niet zomaar hetzelfde spoor zal volgen met als gevolg dat de NVA van bij het begin zichzelf buitenspel heeft geplaatst (de NVA is trouwens geen politieke partij, ondanks al hun pogingen om het tegendeel te bewijzen).
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een democratische partij volgt democratische wegen om haar doelstellingen te bereiken dus kiest de N-VA voor een confederaal model en de verdamping van Belgie op lange termijn. Als dusdanig verloochent ze haar statuten niet. Tevens moet u niet beslissen hoe of wat die partij moet doen, ze is perfect in staat om dat zelf te doen en heeft daar uw raad niet voor nodig. Het confederaal model is een spoor dat bewandeld wordt door VLD en CD&V. Als dat voor u geen politieke partijen zijn die naam waardig dan is dat uw probleem. Ook die partijen zullen wellicht verdampen, maar voorlopig bestaan ze nog. |
|
![]() |
![]() |
#575 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Een definitie van Wikipedia: Citaat:
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 17 september 2011 om 17:32. |
||||
![]() |
![]() |
#576 |
Vreemdeling
|
![]() NVa? Grote bullshit eigenlijk
|
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een "politieke" partij tracht haar doelstellingen waar te maken. Ze komt op bij verkiezingen en haar verkozenen zetelen in het parlement en in de regering waarvoor ze de nodige dotaties krijgen. Bij de NVA zit het ietwat anders, ze zeggen op voorhand dat ze geen kandidaat zijn voor een ministerpost het geen betekent dat ze hun kiezers voor schut zetten. Ze kunnen geen compromissen sluiten omdat het hun partijstatuten EN kiesprogramma zou schaden. Ze doen er alles aan om de federale staat van binnenuit te ondermijnen om toch maar zo vlug mogelijk hun doel te bereiken. Dit vergemakkelijkt hun spelletje omdat ze geen enkele verantwoordelijkheid willen nemen in het federaal beleid. Dit bewijst duidelijk dat de NVA op federaal niveau geen politieke partij is maar een beweging voor nationale onafhankelijkheid vermomd als politieke partij. Natuurlijk beslissen ze zelf over hun doen en laten maar dan zouden ze ook beter andere partijen hetzelfde laten doen en de mensen geen rad voor de ogen draaien.
![]() |
#579 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#580 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |