![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() Zowel 67 oorlog als binnenvallen Irak was een offensieve oorlog van roekeloze varkens.
En misschien moet je eens beter bekijken wat die term precies inhoud. De aanvallende reden kan zijn : imperialisme. Casus Belli (Latijn, de aanleiding van de oorlog) is een term uit het internationaal recht of volkenrecht, die tegen het einde van de 19e eeuw in zwang is geraakt. In het algemeen wordt er de officiële reden mee bedoeld waarvoor men een oorlog is begonnen of zou kunnen beginnen. Laatst gewijzigd door Oblique : 27 november 2011 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan welk vuil moet ik beginnen? Spuw het maar uit, waar je op doelt! Als ge lef hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Minister
|
![]() Ik suggereer dat je van start gaat met de kruistochten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige streken gebeurde geen etnische zuivering. Een minderheid van de Palestijnen mocht blijven. Ook dat was berekend, Ben Gurion wilde geen Arabische meerderheid, en minderheid, daar kon hij wel mee leven. (sommige rechtse israeli zoals lieberman willen echter ook die minderheid weg, en israeli Arabische politieke leiders werden vervolgd)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Minister
|
![]() Olalla Tomm
Voeg er ook het constant beschieten van de kibbutzim beneden de Golan bij. En het op aandringen van Egypte wegtrekken van de Uno troepen en dan krijg je toch wel een fantastisch goed excuus. Betreffende het écht privé bezit in het mandaatgebied: de cijfers die in mijn hoofd zitten (ik heb er ergens documentatie van maar vraag me niet die nu in te duiken, ik denk dat mijn cijfers correct zijn op een paar percentages van de percentages na: Joden bezaten in privé eigendom tussen de 6 en de 7 procent van het land en de Arabieren bezaten in privé eigendom tussen de 10 en de 11 procent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Minister
|
![]() Waarom verwijt je ons dan er niet aan mee gedaan te hebben?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn repliek op uw van de pot gerukt gezever dat ze enig recht zouden hebben omdat ze er 2000 jaar geleden woonden. Laatst gewijzigd door Oblique : 27 november 2011 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pracht van Iran (tuinen van Eden):
Shiraz Qom Hamadan Isfahan Teheran Persepolis Tabriz De zeer mooie betonblokken van Israel: Tel Aviv Haifa (behalve het Baha'i Centrum) Rishon LeZion Petah Tikva Ashdod Israel, het Benidorm van het Oosten...
![]() |
![]() |
#572 | |
Minister
|
![]() Citaat:
denk niet dat het in 1967 aan Israel op een presenteerblaadje werd aangeboden door een reincarnatie van de kruisridders (die er in hun tijd een hobbie van maakten alles wat joods en moslim was de keel over te snijden trouwens). Herlees je soms weleens wat je schrijft? Het kan me geen rats schelen dat je alles wat joods is haat, om daarmee te kunnen lachen was een van de redenen waarom Israel werd opgericht. Maar je bent ook ver-schrikkelijk onwetend en zo aggressief dat het aan onbeschoftheid grenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw onwetendheid is verschrikkelijk onbeschoft. Al verdenk ik u ervan, wel beter te weten dan ge u voordoet ipv van de horde leugens die hier neerpent. Het zou ook kunnen dat ge slachtoffer bent van zionistische manipulatie en brainwashing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw denkwijze maakt van daders slachtoffers en vice versa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Europees Commissaris
|
![]() Val deaud, Zeikstraal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Europees Commissaris
|
![]() Na al je dubbelnicks kom je nog steeds niet verder dan iedereen voor zionist uitmaken. Petje af, Zeikstraal.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 27 november 2011 om 14:39. |
![]() |
![]() |