![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() Als zelf onderworpen slaafse gentile der joden is de verwijzing van u naar anderen als dhimmie behoorlijk lachwekkend en meelijwekkend eigenlijk!
Dit geheel terzijde natuurlijk. Laatst gewijzigd door Oblique : 24 november 2011 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk lust je druiven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Gouverneur
|
![]() ![]()
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom verwijs je naar Joden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zou het kunnen dat hij gewoon zijn islamitische regeltjes volgt? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik zo zie dat de enige rijkdom die een aantal Midden Oosterse staten hebben , de aardolie, alleen maar ontgonnen kan worden met de hulp van Westerse Technici en Oosterse Arbeiders. Gecombineerd met de arbeidsethos van de Noord Afrikaanse "collega's" die ik heb, dan is mijn conclusie niet echt denderend. Als die kwispels geen slaven hebben, zijn het al gauw weer geitenhoeders, kamelenjockeys en karavaanrovers.
![]() |
![]() |
#572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel zoden aan de dijk hebben die arbeiders en technici dus niet gehad. Een technieker die neerkijkt op een geitenhoeder btw. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de politici en hun broodheren schoon weer spelen met virtuele middelen en die proberen in te ruilen voor tastbare, da's een ander verhaal. Citaat:
Dus al die arbeiders en technici.... Citaat:
Mare, als U het dan toch zo bekijkt, ik hoop dat u uw postings dan doet vanuit een tent in een Palestijns vluchtelingenkamp,en niet vanuit een enorme villa mlet zwembad. Anders zou ik durven denken dat U een 3 hersencel variante bent van Artisjok.
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() Ja, nen technieker zou goe kunnen verdienen in de Sahara. Hier is het een slaaf van het systeem, ondergewaardeerd en die aan het minimum werkt (in de meeste gevallen). Een geitenhoeder zal nooit een slaaf zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik hoop dat je niet al te hard van slag bent… Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dit is wat ik schreef: "Volgens de bollenwinkel van Youssef Blanca vast niet, al kunnen ze daar met een batterij advocaten amper iemand veroordelen voor discriminatie en racisme. Mocht die karikaturale instelling al die jaren geen royale staatssubsidies hebben ontvangen, dan was dat boeltje al lang gesloten, in de privé toch. Discriminatie en racisme, échte dus, kun je mi dus beter gaan bestrijden in de moslimheimatten van degenen die zich hier blijkbaar benadeeld voelen. Dan zouden die 'discriminatie- en racismeloze' allochtonen eindelijk eens beseffen, hoe goed ze het hier in feite wel hebben. Enfin, in mijn opinie is racisme en discriminatie in het Avondland dus louter en alleen subjectief." Duidelijk zo ? Btw, waarom liet jij deze quote van mij in je laatste post weg ? Te moeilijk om te beantwoorden mss, omdat je vooroordelen elk normaal inzicht ontnemen, of speel je graag de pot, heu... de trol ? |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er is weinig te maken/herstellen met alleen zand en rotsblokken. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 november 2011 om 17:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |