![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De politiebureaus zouden branden.
|
|
|
|
|
#562 | |
|
Minister
|
Citaat:
Kern: als aannemelijk is dat er binnen een groep mensen zijn die zich beledigd voelen of die verklaren haat in zich te voelen opwellen, dan is het bewijs geleverd. Wat er gezegd werd is niet van belang. Waarom die haatbaard niet gewoon aanklagen voor feiten? Opruiing, oproepen tot geweld en verzet, volksmennerij enz. |
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de Belgische staat verbiedt wel dat men een religieus huwelijk aangaat alvorens het burgerlijk huwelijk werd aangegaan, maar welke moslim maalt nu om de belgische wetten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laat me raden...Nee zeker ?
|
|
|
|
#565 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.atlasinfo.fr/Un-homme-deg...ses_a4204.html
Citaat:
Benieuwd wat er zou gebeuren moest je daar zo'n controle beantwoorden met een kopstoot.
|
|
|
|
#568 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ook de wet op het verbod van de Niqaab. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat dacht je van dit?
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juni 2012 om 22:39. |
|
|
|
|
|
|
#572 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In "The Times" zélf vond ik daar nog niets van terug, maar hier:
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...lim-veil.html# http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ring-veil.html wél.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#573 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het was een artikel uit The Times van jaren geleden djimi.
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juni 2012 om 23:08. |
|
|
|
|
|
#574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die artikels waar ik wél een link naar vond zijn trouwens niet minder oud. Aangezien ik tot nu toe nergens een 'recht op antwoord' terugvond, veronderstel ik dat die niet bijeen gelogen zijn. In elk geval vind ik dit éne voorval reden genoeg om het verbod op gelaatsverhulling te handhaven. Zelfs voor Karnaval en/of Halloween zou ik geen uitzondering toestaan, al besef ik dat dit voor vélen wellicht toch een stap té ver zou zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 15 juni 2012 om 23:22. |
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kan niet dat wij onze eeuwenlange traditie van karnaval vieren moeten laten varen om een verbod op gezichtsverhullende klederdracht te rechtvaardigen. |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben liever géén dictator, géén goeroe, géén profeet
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 16 juni 2012 om 00:27. |
|
|
|
|
|
|
#577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou maar eentonig worden en gauw vervelen als iedereen dezelfde mening moest hebben. |
|
|
|
|
|
|
#578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar eigenlijk doet het er niet toe, zelfs op carnaval moet je op verzoek uw gezichtsmasker verwijderen. Hetzelfde geldt voor uw bivakmuts in de winter of uw motorhelm. |
|
|
|
|
|
|
#579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De MR ondervindt de weldaden van de multikulturele verrijking aan den lijve.
Molenbeekse kandidaat-burgemeester slachtoffer gewelddadige overval . Die jongeren toch
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|