Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2012, 21:53   #561
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Kerel, over oogkleppen gesproken.
Ik heb dat toch niet gezegd?

Nee, serosorteren is een hobby van homofielen.
Niet zeveren.

Het cijfermateriaal staat in dit topic. Veel plezier mee.
Jij zegt dat ik extreem en schadelijk gedrag van homoseksuelen goedkeur en het bij heteroseksuelen afkeur:

Citaat:
Maar als homofielen dat doen, sterker nog als ze veel extremer gedrag als serosorteren vertonen, dan zijn het de meest normale, deftige mensen.
Iedere vorm van gevaarlijk seksueel gedrag is af te keuren, zowel voor homo's als voor hetero's. u veroordeelt een hele groep op basis van een minderheid, dan mag ik ook alle heteroseksuelen veroordelen op basis van hun seksueel gevaarlijke minderheden, ja toch? Ik dacht het niet.

U maakt hier trouwens alweer een positieve claim, "serosorteren is een hobby van homoseksuelen". Cijfermateriaal, waar? Als er slechts één heteroseksueel of biseksueel koppel dit doet dan is je claim waardeloos.

Ik noteer nog steeds een zwaar gebrek aan cijfermateriaal.
Oud 10 augustus 2012, 23:17   #562
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Pot, verwijten, ketel...Dat heet het boemerangeffect, Kroxke.

Lees uw vorige post er nog maar eens efkes op na, blijkbaar ken jij mij dus wél.

Soit, ik hoop gewoon dat je nog iets on-topic te melden hebt, mbt deze draad.
GIJ verteld aan de hele wereld over uw hondertal ( 200, 1000 ? ) vriendinnen. IK moest daarmee eens lachen. Of al die sterke verhalen waar zijn laat mij trouwens ijskoud.
En GIJ, als antwoord, hebt dan over mij wat wilde veronderstellingen gepost.
Ik ken u helemaal niet, ik reageer enkel op wat jij over jezelf kwijt wilt.
Ik vertelde niets over mezelf, en jij fantaseert er op los.
Dat is het verschil.
En als je over mensen die je nog nooit gezien hebt zo fantaseert, zal je over jezelf ook wel fantaseren ( denk ik )
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 23:30   #563
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

't Is al goed wat jij er van vind, zand erover.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 23:31   #564
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Jij zegt dat ik extreem en schadelijk gedrag van homoseksuelen goedkeur en het bij heteroseksuelen afkeur:

Iedere vorm van gevaarlijk seksueel gedrag is af te keuren, zowel voor homo's als voor hetero's. u veroordeelt een hele groep op basis van een minderheid, dan mag ik ook alle heteroseksuelen veroordelen op basis van hun seksueel gevaarlijke minderheden, ja toch? Ik dacht het niet.

U maakt hier trouwens alweer een positieve claim, "serosorteren is een hobby van homoseksuelen". Cijfermateriaal, waar? Als er slechts één heteroseksueel of biseksueel koppel dit doet dan is je claim waardeloos.

Ik noteer nog steeds een zwaar gebrek aan cijfermateriaal.
Lees hier eens , misschien staan er wel cijfers bij...http://www.hivnet.org/index.php?opti...297&Itemid=493

Een greep uit de koekendoos:

Citaat:
Over serosorteren (partnerselectie op basis van gelijke hiv-status) worden verwoedde discussies gevoerd. Sommigen beschouwen het als onveilige seks en andere zien er een preventiestrategie in. De risico's van serosorteren hangen sterk af van hoe je het doet, in welke situatie je het doet en met wie je het doet. Afhankelijk van dergelijke factoren kan serosorteren hiv-veilig zijn maar in sommige situaties ook behoorlijk riskant. Wat betreft het voorkomen van soa heeft serosorteren geen enkel (nadelig of voordelig) effect. In dit artikel meer informatie over de strategie van serosorteren.
Citaat:
Niels
Niels is een midveertiger. Hij heeft wisselende seksuele contacten met mannen. Bij voorkeur serosorteert hij. Hij kiest daarvoor om afwijzing te voorkomen. Hiv-positieve partners weten beter hoe het is om te leven met hiv, omdat ze het zelf ook hebben en er dus minder bang voor zijn. Bovendien vindt Niels hiv-positieve mannen geiler. Ze zijn geiler in bed. Hij heeft bij voorkeur onbeschermde seks, maar houdt de seks beschermd, als de hiv-positieve partner dat wil.
Victoria
Victoria serosorteert al heel lang, al is ze er niet consequent in. Serosorteren is makkelijker, je loopt niet de kans om op je hiv afgewezen te worden. Je hoeft niet bang te zijn om een nieuwe vriend te infecteren. Je hoeft een hiv-positieve vriend minder uit te leggen. Hiv-negatieven kunnen er over in zitten een positieve partner te hebben. Bij haar huidige vriend lette ze niet op zijn serostatus. Ze werd verliefd en verliefd is verliefd. Hij is vrijwilliger bij de HVN, dus Victoria verwachtte dat hij in ieder geval betrokken is. Uiteindelijk bleek hij zelf ook hiv te hebben, dus is ze weer aan het serosorteren. Victoria doet het aan het begin van een relatie met een hiv-positieve man beschermd. Ze wil eerst kijken hoe het zit met therapietrouw en dat soort dingen, om herinfectie met resistent virus te voorkomen. Maar als de relatie een aantal maanden loopt, en het lijkt dat het bij de vriend okay zit, dan besluiten ze het condoom achterwege te laten.

Erik
Erik kwam in 1998 er achter dat hij hiv-positief was. Hij besloot toen alleen nog maar beschermd te serosorteren met andere hiv-positieve mannen. Voor zijn hiv-diagnose heeft hij eigenlijk altijd veilige seks gehad en toch had hij hiv gekregen. Hij wilde niet iemand anders op zo'n manier infecteren. Het was angst, maar tegelijkertijd ook verantwoordelijkheid nemen. Beschermd serosorteren was voor hem toen een manier om weer relaxed seks te hebben. Later is hij ook onbeschermd gaan serosorteren. Maar dat onbeschermde serosorteren moest dan 'veilig'. Dat veilige houdt voor hem in dat hij zich regelmatig op soa's liet testen, vroeger wel elke maand. Sinds hij een combinatie met ritonavir gebruikt is dat minder vaak, omdat die hiv-remmer bij hem het libido deed afnemen. Nu laat hij het vier keer per jaar controleren via zijn internist.
Met zijn vaste hiv-positieve vriend heeft hij ook onbeschermde seks. Met losse contacten heeft hij alleen onbeschermde seks wanneer zij ook hiv hebben en combinatietherapie gebruiken. Anders is de seks altijd beschermd. Met hiv-negatieven maar ook met hiv-positieven die geen combinatietherapie gebruiken. Hiv-negatieven die het zonder willen, kunnen wat hem betreft meteen vertrekken. Erik vindt het prettiger om het zonder condoom te doen. Met sommige mannen doet hij het met condoom. Ook daar heeft hij geen problemen mee.
Lijkt mij toch vrij ingeburgerd dat " serosorteren " bij deze anders-seksende groep.
Oud 10 augustus 2012, 23:48   #565
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Lees hier eens , misschien staan er wel cijfers bij...http://www.hivnet.org/index.php?opti...297&Itemid=493

Lijkt mij toch vrij ingeburgerd dat " serosorteren " bij deze anders-seksende groep.
Ik denk dat niemand de ernst van deze feiten betwist of goedpraat, maar net zoals Dionysus' voorbeeld van een hetero-fuif waar een minderheid ook onbeschermd aan bestialiteiten deelneemt, gaat het hier om een minderheid met een zwaar risicogedrag.
Heb echter geen cijfers of verwijzingen gelezen, die een indikatie kunnen zijn van wat Demper hier bij hoog en laag beweerde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Buitensporig extreem seksueel gedrag is inderdaad een eigenschap van de meerderheid van de homofielen.
Dat is 50+, volgens onze kenner.
Sterke aantijging, maar geen kloten onderbouwing.
Kan jij daar mss een link over vinden die dit cijfer bevestigd ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 augustus 2012 om 23:51.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 01:12   #566
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Ja neen, 3 bekentenissen op een website staat niet gelijk aan een onderzoek dat bewijst dat de grote meerderheid van homoseksuelen een extreem seksleven heeft.

Gaan we homeopathie geloven omdat we 3 getuigenissen hebben die verklaren dat het werkt? Ik dacht het niet.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 11 augustus 2012 om 01:14.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 01:17   #567
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
.
Ik ken enkele mensen die ook "in het rond neuken" (natuurlijk niet zo extreem als de homofielen) en dat zijn mensen met allerhande verslavingen die niet vies zijn van lijntjes wit poeder.
Dat is dan die mensen hun eigen keuze, katholiek. Ik vind het nog altijd beter dan de praktijken van pastoors en sommige VB mandatarissen waaronder X. Buisseret die niet met hun smerige tengels van kinderen konden blijven. Overigens vind ik de gaypride ook een belachelijke aanstellende bedoening.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 14:34   #568
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
't Is al goed wat jij er van vind, zand erover.
OK Don Juan, geen probleem.
Oud 11 augustus 2012, 14:42   #569
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ik denk dat niemand de ernst van deze feiten betwist of goedpraat, maar net zoals Dionysus' voorbeeld van een hetero-fuif waar een minderheid ook onbeschermd aan bestialiteiten deelneemt, gaat het hier om een minderheid met een zwaar risicogedrag.
Heb echter geen cijfers of verwijzingen gelezen, die een indikatie kunnen zijn van wat Demper hier bij hoog en laag beweerde:

Dat is 50+, volgens onze kenner.
Sterke aantijging, maar geen kloten onderbouwing.
Kan jij daar mss een link over vinden die dit cijfer bevestigd ?
Ik weet niet hoeveel % van de homo's serosorteert en wat weet ik nog allemaal. ZO goed kan ik die mensen dus niet. Het blijkt echter helemaal niet over een zeldzaamheid te gaan, en ik vind dat een onrustwekkende ontwikkeling.
Anderzijds, zo lang ze enkel onder elkaar, onder HIV-besmette mensen dus, vrijen, besmetten ze geen normale mensen. Ergens is dat positief. Al blijft het ziek.
Het grote gevaar komt volgens mij van de alles-neukers, die zowel man als vrouw versieren zo veel het mogelijk is, en daar onbeschermd mee vrijen.
Als je een stuk of 100 van die mannetjes op de samenleving loslaat kan je al heel wat schade aanrichten.
Oud 11 augustus 2012, 14:46   #570
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoeveel % van de homo's serosorteert en wat weet ik nog allemaal. ZO goed kan ik die mensen dus niet. Het blijkt echter helemaal niet over een zeldzaamheid te gaan, en ik vind dat een onrustwekkende ontwikkeling.
Anderzijds, zo lang ze enkel onder elkaar, onder HIV-besmette mensen dus, vrijen, besmetten ze geen normale mensen. Ergens is dat positief. Al blijft het ziek.
Het grote gevaar komt volgens mij van de alles-neukers, die zowel man als vrouw versieren zo veel het mogelijk is, en daar onbeschermd mee vrijen.
Als je een stuk of 100 van die mannetjes op de samenleving loslaat kan je al heel wat schade aanrichten.
Gracieus dat je zo'n dingen dan toch wilt toegeven.

Maar noch ik, noch Diego keuren het gedrag van de personen die jij voorstelt goed. Als er iemand, met opzet, mogelijk dodelijke SOAs gaat verspreiden dan moet deze persoon vervolgd worden door het gerecht. Godzijdank zijn zo'n mensen de absolute minderheid. Zowel bij hetero's, homoseksuelen en biseksuelen (de groep die blijkbaar uw nieuwe scapegoat is).
Oud 11 augustus 2012, 14:47   #571
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ja neen, 3 bekentenissen op een website staat niet gelijk aan een onderzoek dat bewijst dat de grote meerderheid van homoseksuelen een extreem seksleven heeft.

Gaan we homeopathie geloven omdat we 3 getuigenissen hebben die verklaren dat het werkt? Ik dacht het niet.
Ik haalde één site aan die daarover spreekt, als voorbeeld. Er zijn er wel meer :
http://www.google.fr/#hl=fr&gs_nf=1&...w=1536&bih=721

Google eens zelf , ik heb geen zin om honderd artikels te lezen om " cijfers " te vinden. Voor mij is elke HIV-patiënt er één te veel.
Oud 11 augustus 2012, 14:53   #572
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik haalde één site aan die daarover spreekt, als voorbeeld. Er zijn er wel meer :
http://www.google.fr/#hl=fr&gs_nf=1&...w=1536&bih=721

Google eens zelf , ik heb geen zin om honderd artikels te lezen om " cijfers " te vinden. Voor mij is elke HIV-patiënt er één te veel.
930 resultaten, met als eerste politics.be, dat zal dan inderdaad een ENORM wijdverspreid fenomeen zijn.

En toch zal jij met de cijfers moeten afkomen omdat jij opgezadeld zit met de positieve claim. De wetenschappelijke toepassing van onschuldig tot schuld bewezen is, zeg maar.

Voor mij is ook iedere HIV patiënt er één teveel, en ik heb al gezegd wat er moet gebeuren met mensen die opzettelijk die ziekte verspreiden.
Oud 11 augustus 2012, 14:54   #573
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Gracieus dat je zo'n dingen dan toch wilt toegeven.

Maar noch ik, noch Diego keuren het gedrag van de personen die jij voorstelt goed. Als er iemand, met opzet, mogelijk dodelijke SOAs gaat verspreiden dan moet deze persoon vervolgd worden door het gerecht. Godzijdank zijn zo'n mensen de absolute minderheid. Zowel bij hetero's, homoseksuelen en biseksuelen (de groep die blijkbaar uw nieuwe scapegoat is).
Scapegoat ? De biseksueel ?
Laat ons zeggen dat ik liever een brave homo zie, die met zijn vriendje de Grote Liefde beleeft, condooms gebruikt en ( redelijk ) trouw is, dan een geil ventje , dat alles neukt dat hem de kans geeft, man , vrouw, wie weet beest ( goat ? ), daarbij geen condooms gebruikt, en aan alles en iedereen zijn kloten veegt, zichzelf en zijn gezondheid inbegrepen. Zulke bronstige mannekes zijn een gevaar voor iedereen.
Scapegoat !

Laatst gewijzigd door Aligator : 11 augustus 2012 om 14:56.
Oud 11 augustus 2012, 15:00   #574
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Scapegoat ? De biseksueel ?
Laat ons zeggen dat ik liever een brave homo zie, die met zijn vriendje de Grote Liefde beleeft, condooms gebruikt en ( redelijk ) trouw is, dan een geil ventje , dat alles neukt dat hem de kans geeft, man , vrouw, wie weet beest ( goat ? ), daarbij geen condooms gebruikt, en aan alles en iedereen zijn kloten veegt, zichzelf en zijn gezondheid inbegrepen. Zulke bronstige mannekes zijn een gevaar voor iedereen.
Scapegoat !
Het valt wel op dat eerst de homoseksuelen niets anders doen als in het rond neuken, daarna doen de biseksuelen niets anders als in het rond neuken. Wanneer komen de hetero's aan de beurt? Want zo ken ik er ook genoeg die niets anders doen als in het rond neuken.

En neen, biseksualiteit staat niet gelijk aan bestialiteit.
Oud 11 augustus 2012, 15:03   #575
Aligator
Minister

Standaard cijfermaniak

Citaat:
930 resultaten, met als eerste politics.be, dat zal dan inderdaad een ENORM wijdverspreid fenomeen zijn.

En toch zal jij met de cijfers moeten afkomen omdat jij opgezadeld zit met de positieve claim. De wetenschappelijke toepassing van onschuldig tot schuld bewezen is, zeg maar.

Voor mij is ook iedere HIV patiënt er één teveel, en ik heb al gezegd wat er moet gebeuren met mensen die opzettelijk die ziekte verspreiden.
930 sites die daarover spreken, dat is toch niet mis. Dat zijn 4.79 resultaten per erkende staat op onze planeet. Men kan dus over een wijdverspreid fenomeen spreken inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_in_2012
Citaat:
Er zijn 194 internationaal erkende onafhankelijke staten. Dat zijn de 193 leden van de Verenigde Naties plus Vaticaanstad. Al deze staten worden door een grote meerderheid (160 tot 193) van de landen van de Verenigde Naties erkend als onafhankelijk
Oud 11 augustus 2012, 15:05   #576
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
930 sites die daarover spreken, dat is toch niet mis. Dat zijn 4.79 resultaten per erkende staat op onze planeet. Men kan dus over een wijdverspreid fenomeen spreken inderdaad.
U bent werkelijk een uitermate pervers iemand hè?

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 15:10   #577
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Het valt wel op dat eerst de homoseksuelen niets anders doen als in het rond neuken, daarna doen de biseksuelen niets anders als in het rond neuken. Wanneer komen de hetero's aan de beurt? Want zo ken ik er ook genoeg die niets anders doen als in het rond neuken.

En neen, biseksualiteit staat niet gelijk aan bestialiteit.
Heb ik ( zonder opzet ) een gevoelig punt geraakt ?
Alle biseksuelen zijn geen bestiale allesneukers inderdaad. Toch zijn zij een groter gevaar als de homo's, voor het verspreidden van HIV wel te verstaan.
Het zijn zij die HIV bij vrouwen verspreid hebben, want enkel homo's kregen dat in het begin. Zij hebben de brug gelegd. En nu zitten we allemaal met die smeerlapperij opgescheept.
Dat hebben we te danken aan biseksuelen. Dikwijls waren dat ook mannelijke hoeren, die met homo's gingen voor geld, om drugs te kopen.
D�*t is de harde waarheid.
Oud 11 augustus 2012, 15:11   #578
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
U bent werkelijk een uitermate pervers iemand hè?
Hoor wie spreekt !
Oud 11 augustus 2012, 15:16   #579
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Slimme, als een site over serosorteren spreekt dan kan het goed zijn dat ze het woord meerdere keren op hun site gebruiken. De eerste 3 pagina's worden gedomineerd door politics.be, hivnet.org en soaaidscongres. Je mag die 930 waarschijnlijk minstens halveren, zoniet delen door 4.
Oud 11 augustus 2012, 15:23   #580
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoor wie spreekt !
U lacht uw eigen "argumentatie" gewoon in het gezicht uit en vind dat nog leuk ook blijkbaar. Beseft U eigenlijk wel dat u de hele gayhaat-clan (feitelijk alleen Demper en U, op zich al verdacht) hier onsterfelijk belachelijk bent aan het maken? Mij niet gelaten natuurlijk maar het toont duidelijk aan dat achterlijke homohaat iets is voor de intellectueel achtergestelden.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).

Laatst gewijzigd door Preuße : 11 augustus 2012 om 15:23.
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be