![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat u hier schrijft is weer eens zuivere volksverlakkerij. Ik heb duidelijk geschreven dat voor mij Albert, uren en dagen mag wachten op Leterme. Ik klaag wel de onzinnige Blok-actie aan, die ons geen stap dichter brengt naar meer Vlaamse zelfstandigheid. Het was louter een stukje aanstellerij. Daartegenover was N-VA tijdens de regeeringsonderhandelingen wel intens bezig met de strijd voor meer Vlaamse bevoegdheden. Dat is het essentieel verschil tussen Blok circusleeuwen en de echte Vlaams-nationalisten van N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De meeste stemmingen in het parlement zijn meerderheid tegen oppositie. Als ik uw redenering volg, kan men dan maar best deze stemmingen annuleren. Een voorsmaakje van de Blok-staat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Allé, zeg eens, over wat hebt ge gesproken...en welke waren de resultaten? Wij zitten allemaal met een visademke te wachten. Vooral om dat ik mij herinner dat Di Rupo met een boycot van Vlaamse producten heeft gedreigd indien er een verdere staatshervorming zou plaats vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een koningshuis is inderdaad niet democratisch. Maar dat neemt niet weg dat men respect kan opbrengen voor de persoon in kwestie. Trouwens, het is algemeen bekend, en peilingen hebben het meermaals aangetoond, dat een groot aantal Blok kiezers koningsgezind zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een eindeloos geleuter. Clemens heb je nu echt niets belangrijker te vertellen? Laatst gewijzigd door luc broes : 30 juli 2004 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De stap voor stap politiek naar Vlaamse onafhankelijkheid zal zeker het koningshuis zorgen baren. Of is Albert er gerust in dat hij koning van Vlaanderen mag worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw partijvoorzitter heeft het zelf voor de camera's komen verklaren dat ze de scherpe kanten van het Blok-programma gingen verwijderen. Het Blok 70-puntenprogramma was er één van. Vraagje, staat er nog steeds in uw programma, dat de kiesdrempel on-vlaams en ondemocratisch is ????????? Ik heb het de laatste maanden NIET meer teruggevonden. Het Blok stembedrog lag er te vingerdik op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een echte parlementaire democratie ligt het stemgedrag bij de individuele volksvertegenwoordiger - zoals in Zwitserland waar men de geheime manuele stemming hanteert - In België echter waar de partijen heer en meester zijn, bepalen de partijbureaus hoe een volksvertegenwoordiger moet stemmen. Het Vlaams Blok is dan ook voorstander van de geheime manuele stemming: het initiatief ligt tenvolle bij de volksvertegenwoordiger, niet bij de partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#579 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een ontluisterende discussie onder Vlaamsnationalisten, wat een geleuter, wat een tijd- en energieverlies. Maar goed dat slechts zeer weinig mensen al die nonsens lezen.
En nu kan een domme reactie niet uitblijven: "Ja, maar hij is begonnen. Ik ben braaf en hij is stout!" Laatst gewijzigd door luc broes : 31 juli 2004 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |