Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2013, 17:57   #561
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Morgen in De Standaard: 'Gilbert ontvangt doodsbedreigingen op internet'
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 18:18   #562
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Zoals iedereen weet of hoort te weten is er eigenlijk maar één partij waar mensen met karaktereigenschappen en opinies die je associeert met deze diersoort thuishoren. En die zitten al netjes knus bijeen in hun schutskring. Mijn ervaring is dat mensen die adepten van andere partijen het predikaat varken willen opspelden, altijd vlaams blok sympathisanten zijn.
Wie heeft er Ahidar eerder in deze draad een 'varken' genoemd? Ben je je nu op een heel vreemde manier aan het outen als 'blokker'

Citaat:
Vandaar mijn donkerbruine vermoeden dat jij er ook eentje bent. Zoals heel velen zul je je wel als n-va'er outen, misschien zelfs een lidkaart op zak hebben, maar het bloed kruipt meestal waar het niet gaan kan.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
En de oorsprong van je idolatrie voor Liesbeth ken ik niet, maar het moet wel van diep komen aangezien je er in dit draadje dat over iets anders gaat zelf mee afkomt.
Je hoeft je daar niet voor te schamen hoor, we zien hier al vreemdere zaken.
Kijk, als ik VB'er zou zijn, dan zou ik daar gewoon voor uit komen hoor. Jij bent waarschijnlijk nog van die generatie waar het een taboe voor was om effectief uit te komen voor het feit dat je VB stemde.

En ik respecteer Homans als politica, maar het is verre van een idolatrie. Ik haalde jouw uitspraken over haar aan omdat je zei dat je nooit platitudes gebruikt, wat dus niet klopt. Maar dat snap je natuurlijk wel.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 18:19   #563
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals iedereen weet of hoort te weten is er eigenlijk maar één partij waar mensen met karaktereigenschappen en opinies die je associeert met deze diersoort thuishoren. En die zitten al netjes knus bijeen in hun schutskring. Mijn ervaring is dat mensen die adepten van andere partijen het predikaat varken willen opspelden, altijd vlaams blok sympathisanten zijn. Vandaar mijn donkerbruine vermoeden dat jij er ook eentje bent. Zoals heel velen zul je je wel als n-va'er outen, misschien zelfs een lidkaart op zak hebben, maar het bloed kruipt meestal waar het niet gaan kan.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
En de oorsprong van je idolatrie voor Liesbeth ken ik niet, maar het moet wel van diep komen aangezien je er in dit draadje dat over iets anders gaat zelf mee afkomt.
Je hoeft je daar niet voor te schamen hoor, we zien hier al vreemdere zaken.
tiens, nu dacht ik even dat je het over de politieker die sommige democratische kiezers als "mestkevers" beschouwde, maar nee, je hebt het over mensen die anderen als varkens en apen en ezels bestempelen... MOSLIMS? Hoe durf je!

Citaat:
Omschrijving
'Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten' is een vrijmoedige inleiding op de islam in de vorm van 250 antwoorden op deels prangende vragen.
De Koran, geloven moslims, is het letterlijke woord van God. Zo'n geloofspunt is moeilijk te controleren. Erger nog, het is zelfs helemaal niet te controleren. In ieder geval neemt de Koran, woord van God of niet, geen blad voor de mond wanneer het gaat over de ongelovigen.
Niet-moslims worden in de Koran zonder pardon als beesten aangeduid. Als varkens, apen, ezels of 'de slechtste viervoeters'. Bovendien draagt de Koran de moslims nadrukkelijk op de ongelovigen te bestrijden.

Dit boekje geeft antwoorden op de met de dag urgentere vragen die zulke islamitische geloofspunten oproepen. Het islamitisch gedachtegoed met bijbehorend jargon (halal en haram, fitna en jihad) wordt uitgelegd, niet met de bedoeling moslims te kwetsen maar met de bedoeling andersdenkenden het te laten begrijpen - voor zover dat ooit mogelijk is voor mensen die niet met deze dogma-tische leer zijn opgevoed.

Hans Jansen is arabist Sinds 2003 is hij hoogleraar in het 'hedendaags islamitisch denken' aan de universiteit van Utrecht. Van 1979 tot 1982 leidde hij het Nederlands Instituut in Caïro. Hij schreef onder andere een spraakmakende biografie van Mohammed en een standaardwerk over de ideologie van de terroristen achter de moord op de Egyptische president Sadat. Hij publiceerde artikelen in onder andere de Volkskrant, Trouw, HP/De Tijd en Opinio. In 1992 verscheen een mede door Hans Jansen bewerkte editie van de gezaghebbende Koran-vertaling van prof. dr. J.H. Kramers. Jansen is een veelgevraagd gastcommentator bij programma's als NOVA en RTL Nieuws.
http://www.standaardboekhandel.be/se...ere+beesten%7D

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 18:27   #564
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Uiteraard, en het staat ons ook vrij er het onze van te denken.
Correct. Ik vind het ook een zeer ongenuanceerde uitspraak van Gilbert. Ik ken nl. een koppel N-VA stemmers die zeer slim zijn en ze zullen wel niet de enige zijn.

Gilbert marginaliseert zich met zo'n uitspraak...
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 18:44   #565
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dit was dus grappig bedoeld?
Je nam dat echt letterlijk? :O
Oud 14 maart 2013, 18:45   #566
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Dat boek ga ik morgen eens kopen, lijkt mij stof tot nadenken ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 maart 2013 om 18:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 18:47   #567
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Correct. Ik vind het ook een zeer ongenuanceerde uitspraak van Gilbert. Ik ken nl. een koppel N-VA stemmers die zeer slim zijn en ze zullen wel niet de enige zijn.

Gilbert marginaliseert zich met zo'n uitspraak...
En het is ook niet omdat je slim bent dat je een uitgesproken politieke mening hebt of dat politiek je nog maar interesseert.

En graag zou ik hier een aantal mensen het woordje slim willen zien uitleggen. Iemand die volledige wetteksten kan vanbuiten leren kan nog altijd dom zijn op andere vlakken.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:35   #568
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus tot de jaren 60 was het Vlaams-nationalisme terecht, daarachter niet meer?
Inderdaad.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:44   #569
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Wie heeft er Ahidar eerder in deze draad een 'varken' genoemd? Ben je je nu op een heel vreemde manier aan het outen als 'blokker'

Kijk, als ik VB'er zou zijn, dan zou ik daar gewoon voor uit komen hoor. Jij bent waarschijnlijk nog van die generatie waar het een taboe voor was om effectief uit te komen voor het feit dat je VB stemde.

En ik respecteer Homans als politica, maar het is verre van een idolatrie. Ik haalde jouw uitspraken over haar aan omdat je zei dat je nooit platitudes gebruikt, wat dus niet klopt. Maar dat snap je natuurlijk wel.
Ahidar is als individu een varken volgens mij. Waarom zou dat van zijn partij een partij voor varkens maken ?
Ik heb mij bv altijd verzet tegen de n-va = vb light theoriën. Velen zeggen dat omdat de n-va een varken als jurgen ceder binnen haalde. Ik ben het daar niet mee eens.

Jij hanteert een logica in de stijl van : "ik pas in mijn pyama, mijn pyama past in mijn valies, dus ik pas in mijn valies".

edit : en voor wat betreft Homans en de platitudes die ik daarover rondstrooide zou ik je toch wel willen vragen of jij ook tot de grote groep behoort die stil bleef toen hier een aantal forumleden andere vrouwelijke politici met de grond gelijk maakte op basis van hun uiterlijk zoals Maggie Deblock, Caroline Gennez en vele anderen. Ik kan me alvast geen spontane uitingen van verontwaardiging daarover herinneren van jou.

Laatst gewijzigd door peter1962 : 14 maart 2013 om 19:52.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:46   #570
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je nam dat echt letterlijk? :O
Ja.
Lijkt me een hypocriete tactiek trouwens, telkens men zijn ware aard laat zien, achteraf zeggen dat het om te lachen was.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:55   #571
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja.
Lijkt me een hypocriete tactiek trouwens, telkens men zijn ware aard laat zien, achteraf zeggen dat het om te lachen was.
Dus ook zo van N-VAers op de boot zetten en zo?
En zo van N-VAers afschieten is geen misdaad?

Alleen ventjes met een mierenbrein of van kwade inborst lezen dit letterlijk.

Laatst gewijzigd door giserke : 14 maart 2013 om 19:56.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:58   #572
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht

Was dit nu serieus bedoeld of om te lachen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 20:00   #573
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tiens, nu dacht ik even dat je het over de politieker die sommige democratische kiezers als "mestkevers" beschouwde, maar nee, je hebt het over mensen die anderen als varkens en apen en ezels bestempelen... MOSLIMS? Hoe durf je!
Nee dat dacht je niet. Omdat je heel goed weet dat Karel De Gucht (jaja, hij heeft een naam) sprak over de mandatarissen van het blok. Niet over de kiezers.

Verder moet je van mij zeker geen verdediging verwachten van de islam, ik ben een atheist, anti clericaal en nog veel erger tegen de islam. Pastoors en immams interesseren me niet.

Laatst gewijzigd door peter1962 : 14 maart 2013 om 20:01.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 20:18   #574
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Glibert is een wielrenner die met bedrog en het kleuren van zijn haar zijn geld verdient. Je moet zo'n uitspraken plaatsen waar ze horen. Tegenwoordig ben je niet in als je over NVA geen extreme mening hebt.

Intussen komt er uit Wallonië ook wel eens iets anders aangewaaid dan de traditionele vergelijkingen met de nazi's...

Wat als Bart De Wever gelijk had?

Met zijn discours dat het conservatisme van de PS hekelt en zijn eis om het socio-economisch systeem te veranderen, verleidt Bart De Wever ook aan Franstalige zijde, zo schrijft Le Vif/L'Express.

De N-VA-voorzitter Bart De Wever heeft een charmeoffensief ingezet bij de Franstalige elite. Door de PS aan te vallen en radicale hervormingen aan te prijzen, verleidt hij de bedrijfsleiders en verdeelt hij de politieke wereld van het zuiden van het land.

Het weekblad Le Vif/L'Express vraagt zich af wat Bart De Wever zo charismatisch maakt? In Vlaanderen scoort de voorzitter van de N-VA met bijna 40% in de peilingen.

De man fascineert

Woensdag 6 maart. De voorzitter van de N-VA spreekt bij het Cercle de Lorraine dat hij "één van de laatste oorden van de Belgische elite" noemt. De socio-economische top van het land is er verzameld. Bart De Wever komt er de Franse vertaling van zijn kronieken: "Derrière le miroir" ("Achter de spiegel" - Uitgeverij Le Cri) voorstellen. Een belevenis. "Normaal gezien lokken onze beste conferenties een honderdtal leden" benadrukt Baudouin Velge, voorzitter van het Cercle de Lorraine. "Voor De Wever, waren er zeker honderd mensen meer. Het bewijst dat het personage fascineert. Indien er een federale kieskring was en hij in Brussel of Wallonië zou opkomen, ben ik ervan overtuigd dat hij stemmen zou oogsten. Niet voor zijn separatistisch programma maar voor zijn socio-economische ideeën. Hoe meer hij als duivel afgeschilderd wordt, hoe meer zijn aantrekkingskracht versterkt wordt".

Zijn socio-economische visie verleidt de werkgevers

In het Cercle de Lorraine, stipt Bart de Wever de nodige " Duitse" socio-economische hervormingen aan die onmogelijk gemaakt worden door de PS. Hij spreekt er over een land "dat aan het verdwijnen is", waar "twee democratieën" naast elkaar bestaan. Bruno Colmant, professor economie aan de UCL en de Vlerickschool uit zijn bewondering: "Hij zegt dat een groeimodel gebaseerd op een collectieve schuldenlast niet meer mogelijk is en ik deel zijn visie. Het feit dat de openbare schuld zo hoog is toont dat er iets hapert in onze verzorgingsstaat. Bart de Wever beweert dat om dit model van publieke schuldenlast te onderhouden, we de arbeid te veel belasten en het ondernemerschap tegenwerken, en daarin heeft hij gelijk."

André Van Hecke, voorzitter van het Cercle de Wallonie legt het succes van de Wever uit: "indien het discours van een Bart De Wever in Wallonië aanhangers vindt is dat door het profiel van de werkgevers: 98% van de bedrijven stellen er minder dan twintig personen te werk. Het zijn kweekvijvers van angstige werknemers die enkel het idee dat ze hadden willen concretiseren en enorm veel werken… De grote meerderheid vraagt zich af hoe ze de volgende maand hun personeel zullen betalen en hebben geen tijd om zich voor de actualiteit te interesseren. Voor hen is de opleving van de economie, de opleving van de maatschappij.

Jean-Michel Delwart, voormalig gedelegeerd bestuurder van de Floridienne, voortaan voorzitter van Biotec, vat het overheersende gevoel samen : "Een kerel als De Wever maakt een zodanige Vlaamse keuze dat een Waal of een Belg hem niet kan aanvaarden. Maar we hebben de indruk dat indien hij aan de macht was, hij de problemen als een goede huisvader zou aanpakken, en dat is wat we nodig hebben. Hij kent zijn cijfers, zijn economische voorstellen getuigen van gezond verstand".

Nuances ? Verschillende gesprekpartners merken op dat de N-VA, sinds 2009 in de Vlaamse regering, de stand van zaken niet echt veranderd heeft. Zo is het gewicht van de publieke sector bijvoorbeeld niet verminderd. Luc Willame, voormalig directeur van Glaverbel, waarschuwt: "Ik ben er meer en meer van overtuigd dat die kerel eenzaam is, dat hij geen staf heeft. Hij kan alleen op de anderen schieten, hij stelt niets constructiefs voor. Hij liegt regelmatig over diagnoses. Ik was voorzitter van de Brusselse gewestelijke ontwikkelingsmaatschappij en ik word kwaad als ik hem hoor hameren dat Brussel slecht beheerd is. Uiteraard zijn er dingen die verbeterd moeten worden, maar het Gewest is vooral slachtoffer van de financieringswet en sommige beslissingen komen traag op gang omwille van de dubbele taalkundige meerderheid. De Wever blijft een onwrikbare gevaarlijke nationalist. Zijn enige doelstelling is zijn onafhankelijkheidsdroom te vervullen."

Het onafhankelijk discours van Bart De Wever flopt in het zuiden van het land. Bij het Cercle de Lorraine is er echter misschien iets veranderd. Op de vraag over het eerste programmapunt van de N-VA, de onafhankelijkheid van Vlaanderen, heeft Bart de Wever in essentie teruggekaatst: "U hebt de tekst niet tot het einde gelezen. De onafhankelijkheid, ja , maar… als de voorwaarden vervuld zullen zijn." Of anders gezegd, niet onmiddellijk. "Ik ben geen revolutionair", heeft hij eraan toegevoegd.

Zijn succes doet de Franstaligen wankelen

Dat neemt niet weg dat De Wever – en zijn potentieel politiek gewicht – de visies aan Franstalige zijde doen bewegen. "De beste manier om zich tegen hem te verweren, is niet te zeggen dat zijn standpunten onaardvaarbaar zijn omdat hij het einde van het land wilt" benadrukt Baudouin Velge. "De mensen stemmen trouwens niet daarvoor op hem. We moeten een positief antwoord bieden op een aantal van zijn socio-economische stellingen".

Alain Destexhe, de vrijschutter van de MR erkent een vorm van bewondering voor De Wever en is hard: "Het is een zeer gearticuleerd, zeer intelligent iemand. Als je naar de recente geschiedenis kijkt, ziet men dat de grote politieke gevechten op het vlak van ideeën en visies gewonnen worden, niet op programma’s. Wat ik bij hem hoor, is een beetje waar Bush Jr, Sarkozy en zelfs Obama voor stonden: een breuk ten opzichte van de dominante regering. Dat is wat de mensen aantrekt en de traditionele partijen in moeilijkheden brengt, onder meer onze collega’s van de VLD. Wat mij nog opviel, is dat hij een vrij man is. Hij is niet verbonden aan het Belgisch systeem van de zuilen. Dat geeft hem veel capaciteit om ambitieuze hervormingen voor te stellen. En waarmee ik nog akkoord ga, is zijn vrees dat een groot deel van Vlaanderen wordt meegesleurd met de Waalse economische achterstand. Voor mij heeft de PS meer verantwoordelijkheid in de geleidelijke splitsing van België dan de N-VA."

Olivier Mouton

Maar voor de van simplismen smullende Belgische frietenbakkers alhier op het forum is de opinie van een wielrenner met een ongebreidelde farmaceutische kennis, een oorbel en geblondeerd haar natuurlijk een streeltje over het fel getormenteerde hartje...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 14 maart 2013 om 20:20.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 20:24   #575
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was dit nu serieus bedoeld of om te lachen?
Ik gok erop dat het om te lachen was.
Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat iemand zo stoutmoedig zou wezen te vermoeden dat u in staat zou zijn iets "serieus" te vatten.

Of... n�*�*�*h...

Het was om te lachen, gegarandeerd!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 20:45   #576
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht

Voor de boot: tis een serieus plan. Dat kan lukken trouwens.
Oud 14 maart 2013, 20:49   #577
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ahidar is als individu een varken volgens mij. Waarom zou dat van zijn partij een partij voor varkens maken ?
Ok, het is dus niet omdat er bij euh.. pakweg Vlaams Belang racisten zitten, dat VB een partij van racisten is.

Citaat:
Ik heb mij bv altijd verzet tegen de n-va = vb light theoriën. Velen zeggen dat omdat de n-va een varken als jurgen ceder binnen haalde. Ik ben het daar niet mee eens.
Alé proficiat

Citaat:
Jij hanteert een logica in de stijl van : "ik pas in mijn pyama, mijn pyama past in mijn valies, dus ik pas in mijn valies".
Helemaal niet

Citaat:
edit : en voor wat betreft Homans en de platitudes die ik daarover rondstrooide zou ik je toch wel willen vragen of jij ook tot de grote groep behoort die stil bleef toen hier een aantal forumleden andere vrouwelijke politici met de grond gelijk maakte op basis van hun uiterlijk zoals Maggie Deblock, Caroline Gennez en vele anderen. Ik kan me alvast geen spontane uitingen van verontwaardiging daarover herinneren van jou.
weak sauce
Oud 14 maart 2013, 20:50   #578
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er moeten aan de aankomst van de Ronde Van Vlaanderen gigantische foto's van Staf De Clercq, Cyriel Verschaeve en enorme AVV-VVK vlaggen getoond worden, zodat de wereld kan zien waar het fiere Vlaamse volk voor staat.
Sorry , maar zulke 2 zijn een belediging voor het vlaamsche volk !!!!
Ze hebben ONS land verraden door mee te heulen met de TOENMALIGE vijand !!

Nee , dank u !!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 21:08   #579
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verder moet je van mij zeker geen verdediging verwachten van de islam, ik ben een atheist, anti clericaal en nog veel erger tegen de islam. Pastoors en immams interesseren me niet.
Je bent tegen de islam? Net zoals het VB dus.. Was het geen spa'er die een faculteit islamitische wetenschappen wilde?

Laatst gewijzigd door mvd : 14 maart 2013 om 21:09.
Oud 14 maart 2013, 21:24   #580
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Sorry , maar zulke 2 zijn een belediging voor het vlaamsche volk !!!!
Ze hebben ONS land verraden door mee te heulen met de TOENMALIGE vijand !!

Nee , dank u !!!
Uw land, niet het mijne.

En die twee hadden geen enkele verplichting om Belgie te kiezen boven Duitsland.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be