![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat je reactie op Carlos betreft, Carlos is geen verzetsstrijder, Carlos is ook geen 81 jaar oud (hoewel we dat nog kunnen aanvaarden gezien zijn taalgebruik en spellingsfouten), Carlos is gewoon een van de BUB'ers die onder een dubbele login hier een beetje de zielepoot komt uithangen. En Carlos al iets gevonden op Google wat je voor jezelf kan gebruiken als "heldendaad"?
![]() |
#562 | ||||||
Banneling
|
![]() hoi hoi
ik zei dus: Citaat:
reactie erop: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hey kijk, IK ben in staat mezelf te relativeren en mijn persoonlijke fouten toe te geven ... en dit in tegenstelling tot Carlos. Ik wil wel enkele statements herhalen, gewoon om zeker te zijn, waar ik WEL achter blijf staan. Citaat:
Citaat:
ik wil met die nieuwe info over Carlos de stelling wel wat aanpassen, Carlos, ge zijt GEK, wel niet door hoge leeftijd maar als het nu al ZO met u gesteld is dan dan moet ge wel HEEL erg worden als ge effectief 80 zult geworden zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dees klopt toch ook nog wel nog zenne : Citaat:
Citaat:
mvg. melf. |
||||||
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No comment no comment no comment...
Carlos, wegens uw cintinue weigering serieuze argumenten te geven begin ik serieus aan de geloofwaardigheid van heel uw verhaal te twijfelen.
![]() |
#564 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Vlaams-nationalisten deze held nu, en ik citeer, "moordenaar", "kinderverkrachter" etc noemen zegt voor mij enorm veel over jullie ideologie. |
|
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() Laat ze maar zeggen ! Vlaams Blok barst ....
|
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() Laat ze maar zeggen ! " Leurs insultes coulent sur la cuirasse de mon indifférence et de mon mépris " !
|
![]() |
![]() |
#569 |
Schepen
|
![]() De oplossing door de BUB gegeven is verledentijd. De toekomst zijn de regio's.
|
![]() |
![]() |
#570 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#571 |
Banneling
|
![]() hoi hoi,
reactie op berichtje van zorroaster, "Ik denk dat je Borms verwart met Staf Declerq..." ... zie het 562de bericht in deze discussie waar ik dat ook al heb toegegeven, ik heb het uitgebreider daar getypt. maar je hebt gelijk ik heb idd een foutje gemaakt. Gisteren, 14:04 #562 mvg.melf |
![]() |
![]() |
#572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat we gingen naar grotere gehelen? |
|
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() hoi hoi
Citaat:
Elk van hen heeft denk ik het recht als gelijke partner behandelt te worden. We moeten gaan naar betere samenwerking, solidariteit en respect tussen verschillende volkeren in Europa. ELK van die volkeren verdient dan ook een stem in Europa. Grotere gehelen ... ja natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat we de kleinere delen (waar die grotere gehelen uit zijn opgebouwd) moeten negeren of over hun hoofden heen beslissingen nemen, daar is al een naam voor, nl. paternalisme en dat wil ik net niet. Dat kan met momenten moeilijker zijn dan met de minder democratische grotere gehelen te werken maar dat is geen argument contra mijns inziens. fictief voorbeeldje : is democratie wel nodig ? al die verkiezingen organiseren ... why bother ? is een dictatuur niet veel simpeler dan die stembrieven gaan tellen en nog goedkoper ook ??? Argumenten zoals "dat is goedkoper" of "dat is gemakkelijker" zijn volgens mij niet echt argumenten die er echt toe doen, en ze lijken mij te getuigen van een gebrek aan respect voor je medemensen, immers ipv met een andere regio te praten ga ik praten met een overkoepelende regering ... over hun hoofden heen dus. En als gemakkelijker er dan toch al toe zou doen (wat NIET het geval is) dan denk ik nog dat je je vergist, immers die grotere gehelen waar je over spreekt zijn ook gekozen door mensen die uit diezelfde regio's komen ... is het dan niet gemakkelijker om rechtstreeks met die regio's te praten ipv er extra tussenniveau's in te voegen ? En is het overslagen van tussenniveau's ook geen vorm van administratieve vereenvoudiging en daarenboven zelfs tijd- en kostenbesparend ? mvg.melf Laatst gewijzigd door Melf : 23 oktober 2004 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE Bask bestaat niet, wel zijn er mannen, vrouwen, linksen, rechtsen, rijken, armen, onafhankelijkheids- en Spaansgezinden, communisten en liberalen, bejaarden en kinderen, Katholieken en vrijzinnigen,... en ieder van hen heeft nog eens een eigen persoonlijkheid ook. Nationalisme is, in deze tijd van Europese eenmaking, onzinnig.
|
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() hoi hoi
ik moet zeggen, ik ben onder de indruk van de moeite die ge in u replies steekt, ge gebruikt geen simpele onelinerkes en ge weerlegt al mijn argumenten ... ni dus. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() cool 8) mv.melf Laatst gewijzigd door Melf : 24 oktober 2004 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
#577 | |
Gouverneur
|
![]() BUB
het spijt me ik zie geen bub ik zal nooit geen bub zien want hoewel ik onder de blauwvoet geboren ben en reeds jong geschoren zen en 's nachts marsjeerde van m'n zes geen vlag geen vlag geen vlag krijgt me ooit nog achter zich geschaard geen leeuw geen kruis geen driekleur geen golf geen hoofd geen woord geen wolf zwart : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() Mooie poëzie.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 24 oktober 2004 om 08:05. |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal dus mijn vraag: wil u 200 staten in Europa? Je zegt zelf dat gemakkelijkheid van bestuur niet mag meetellen. Maar de Vlaams-nationalisten zeggen juist dat een ééntalige staat gemakkelijker te besturen is dan een tweetalige. Spreekt u zichzelf dan niet tegen? Laatst gewijzigd door Hans1 : 24 oktober 2004 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
#580 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als u nationalisme dan toch onzinnig vindt, waarom bent u dan een Belgisch Nationalist??? U spreekt tegen uw eigen winkel!
![]() N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!! Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuw : 24 oktober 2004 om 09:24. |
|
![]() |