Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2014, 21:13   #561
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
We kunnen een verduidelijkingsfeestje houden...
BigF geeft nen barbecue in zijn tuin en wij komen daar allemaal geweldig verduidelijkt eten, drinken en feesten...
I second the motion!
Oud 14 juli 2014, 21:14   #562
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Da's de schuld van Marie.....haar tijdelijke onverklaarbare afwezigheid heeft mijn kluts zodanig van de kook gebracht dat ik die ben kwijtgeraakt, met deze kwalijke gevolgen als gevolg.....
Jaja, stook het maar weer op een ander!
Oud 14 juli 2014, 21:21   #563
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Afgaande op enkele overwegingen gemaakt ten gevolge van mijn kortstondige afwezigheid, wordt het mij duidelijk dat mijn functie van een niet te onderschatten belangrijkheid is. Daarom vind ik dat ik als koffiemadame recht heb op opslag.
Ik verdien nu 0,0 €. Ik eis 10 % opslag! Dus 0,0 + 10 % van 0,0.
Bij niet toekenning van deze opslag, ga ik 2 uur en 3 minuten in staking!

(Heb ik mijn eis niet mooi geformuleerd? Daar heb ik wel een kwartier over gedaan )
Oud 14 juli 2014, 21:45   #564
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Afgaande op enkele overwegingen gemaakt ten gevolge van mijn kortstondige afwezigheid, wordt het mij duidelijk dat mijn functie van een niet te onderschatten belangrijkheid is. Daarom vind ik dat ik als koffiemadame recht heb op opslag.
Ik verdien nu 0,0 €. Ik eis 10 % opslag! Dus 0,0 + 10 % van 0,0.
Bij niet toekenning van deze opslag, ga ik 2 uur en 3 minuten in staking!

(Heb ik mijn eis niet mooi geformuleerd? Daar heb ik wel een kwartier over gedaan )

Hoezo? Moet jij dan niet betalen voor je postje zoals wij dat doen???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2014, 06:53   #565
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat dus de belangrijkheid van die post (postje ? Hoe kleinerend ! ) onderstreept. Ik sta volledig achter de eisen van Marie. Voor 't geval dat de POK-partij dit niet financieel aankan, sta ik dan ook graag 10% van mijn eigen wedde van officiële niksdoener af. Zo is de fabel dat ambtenaren niet solidair kunnen zijn met niet-ambtenaren ook weer de wereld uit geholpen.
Tussen haakjes, weet er iemand hoe ik op 't werk het verschil kan laten zien tussen het ambtenarenniksdoen en het niksdoen voor de POK-partij ? Ik vind dat er een duidelijke grens hiertussen moet zichtbaar zijn, maar ik zou begot niet weten hoe
Oud 15 juli 2014, 08:51   #566
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij de job van voorzitter komt ineens de positie als eerste wietproever van de Kempen...
Eigenlijk best een toffe bijjob...
nee, bedankt, ben niet roker.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2014, 08:53   #567
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je geen internet/mail/skype/... ?
die dingen zouden mijn bewegingsvrijheid als buitenlandadviseur nogal inperken hé !? ik ben niet kompleet achterlijk hoor!

als ik al dringend info naar het thuisfront zou moeten sturen (ik kan me niet voorstellen wat!), dan doe ik ginder wel een brief op de post.

vida pura
Oud 15 juli 2014, 10:09   #568
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Er moet in alle geval een beetje in orde komen.
'k bedoel maar, 't leger moet nog steeds met het openbaar vervoer naar den oorlog...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 15 juli 2014, 10:17   #569
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mijn post hield in dat ik direct van de eerste seconde begon met koffie te zetten terwijl de rest nog druk aan 't palaveren was wat ze nu eigenlijk gingen doen. Daarom!
Oud 15 juli 2014, 10:21   #570
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat dus de belangrijkheid van die post (postje ? Hoe kleinerend ! ) onderstreept. Ik sta volledig achter de eisen van Marie. Voor 't geval dat de POK-partij dit niet financieel aankan, sta ik dan ook graag 10% van mijn eigen wedde van officiële niksdoener af. Zo is de fabel dat ambtenaren niet solidair kunnen zijn met niet-ambtenaren ook weer de wereld uit geholpen.
Tussen haakjes, weet er iemand hoe ik op 't werk het verschil kan laten zien tussen het ambtenarenniksdoen en het niksdoen voor de POK-partij ? Ik vind dat er een duidelijke grens hiertussen moet zichtbaar zijn, maar ik zou begot niet weten hoe
Merci voor de solidariteit! Het bespaart mij een tocht naar de vakbond

Verschil tussen ambtenarenniksdoen en het niksdoen voor de POK-partij?
Het eerste houdt in dat u uw voeten op een bureau moogt leggen dat 's avonds wordt afgekuist door een onbekende derde. Het tweede hetzelfde maar thuis moet u verder niks doen en dan moet u uw voeten leggen op een bureau dat u zelf moet afkuisen of op een zetel die u zelf moet stofzuigen (eventueel doet uw partner dat voor u natuurlijk). Dus in het eerste geval is de afkuiser een anoniem persoon, in het tweede niet. Voil�*!
Oud 15 juli 2014, 10:27   #571
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'k bedoel maar, 't leger moet nog steeds met het openbaar vervoer naar den oorlog...
We kunnen onze eigen buslijnen organiseren, die kunnen dan in oorlogstijd door het leger in beslag genomen worden. In Oelegem is er toch zo'n busbedrijf dat lijnen pacht, die kunnen dat best! Wel efkes een vacature uitschrijven voor een minister van openbaar vervoer.
Oud 15 juli 2014, 11:10   #572
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die dingen zouden mijn bewegingsvrijheid als buitenlandadviseur nogal inperken hé !? ik ben niet kompleet achterlijk hoor!

als ik al dringend info naar het thuisfront zou moeten sturen (ik kan me niet voorstellen wat!), dan doe ik ginder wel een brief op de post.

vida pura
inperken ? toch niet.....de post van buitenlandadviseur is zééér confidentiel, vertrouwelijk, geheim, enz.... En dus moet je veel van die dingen ter plekke doen.... Internet, mail, enz.....zijn nu eenmaal niet te betrouwen met al die virussen en hackers tegenwoordig. Vraag dat maar eens aan Alice...
Oud 15 juli 2014, 11:11   #573
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Mijn post hield in dat ik direct van de eerste seconde begon met koffie te zetten terwijl de rest nog druk aan 't palaveren was wat ze nu eigenlijk gingen doen. Daarom!
De rest min ikke, hé.... Ik weet perfect wat ik moet doen...niks
Oud 15 juli 2014, 11:13   #574
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Merci voor de solidariteit! Het bespaart mij een tocht naar de vakbond

Verschil tussen ambtenarenniksdoen en het niksdoen voor de POK-partij?
Het eerste houdt in dat u uw voeten op een bureau moogt leggen dat 's avonds wordt afgekuist door een onbekende derde. Het tweede hetzelfde maar thuis moet u verder niks doen en dan moet u uw voeten leggen op een bureau dat u zelf moet afkuisen of op een zetel die u zelf moet stofzuigen (eventueel doet uw partner dat voor u natuurlijk). Dus in het eerste geval is de afkuiser een anoniem persoon, in het tweede niet. Voil�*!
Neenee, ik heb hier minstens al 3 keer gepost dat ik mijn werkzaamheden voor de POK-partij tijdens mijn beroepsbezigheden doe.... D�*�*r zit het probleem : hoe zien mijn collega's voor wie of wat precies ik op een bepaald moment niks zit te doen ? Voor mijn chefs of voor de POK-partij ?
Oud 15 juli 2014, 13:51   #575
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ge moogt ni klagen, zeker omdat er op één van de eerste blz van deze draad principieel beslist was om GEEN leger te houden.
Oud 15 juli 2014, 13:53   #576
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
inperken ? toch niet.....de post van buitenlandadviseur is zééér confidentiel, vertrouwelijk, geheim, enz.... En dus moet je veel van die dingen ter plekke doen.... Internet, mail, enz.....zijn nu eenmaal niet te betrouwen met al die virussen en hackers tegenwoordig. Vraag dat maar eens aan Alice...
hoe minder (POK en andere) mensen weten waar ik zit en wanneer of hoe ze met mij in contact zouden kunnen komen, hoe beter en hoe veiliger. da's mijn inschatting.

ik zal zelf wel de houdbaarheid van mijn POK-Visakaart in t oog houden.

Laatst gewijzigd door Anna List : 15 juli 2014 om 13:54.
Oud 15 juli 2014, 13:57   #577
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge moogt ni klagen, zeker omdat er op één van de eerste blz van deze draad principieel beslist was om GEEN leger te houden.
Dat was voor er een minister van defensie was!!!
Toen ben ik maar sergeant geworden omdat die minister anders niets te doen had en daardoor concurrentie voor Klojo zou worden...
Oud 15 juli 2014, 13:58   #578
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe minder (POK en andere) mensen weten waar ik zit en wanneer of hoe ze met mij in contact zouden kunnen komen, hoe beter en hoe veiliger. da's mijn inschatting.

ik zal zelf wel de houdbaarheid van mijn POK-Visakaart in t oog houden.
Hééé, maar 't klinkt alsof je al beter hoofd van de geheime dienst zou worden...
Oud 15 juli 2014, 14:01   #579
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was voor er een minister van defensie was!!!
Toen ben ik maar sergeant geworden omdat die minister anders niets te doen had en daardoor concurrentie voor Klojo zou worden...
wie heeft de logica bedacht dat er om een minister van defensie te hebben ook meteen maar sprake moet zijn van een leger ?!?

we zijn in de Kempen toch wel creatiever dan dat, niet ??? Toen we heel Vlaanderen een vissersstoeltje wilden cadeau doen, dan hebben we daar toch ook iets op gevonden! of niet soms ? !!

ik ben voor een minister van defensie zonder leger ! (zo'n minister is al duur genoeg op zijn eigen!) Uiteraard zult gij eerste kabinetchef worden van die minister. (serieuze bevordering tov sergeant...)
Oud 15 juli 2014, 14:02   #580
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien tussen je twee niksdoenenrijen een korte periode van activiteit inlassen? Als duidelijke afbakening tussen je twee officiële functies?

Allez, als dat niet te vermoeiend is natuurlijk, hé!

Laatst gewijzigd door Miauw! : 15 juli 2014 om 14:02.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be