![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Partijlid
|
![]() en weer zien we weer eens dat de zaak uit de context wordt gerukt. In saoedie arabie leefden er clans. Het was algemeen aanvaard dat je karavaan aangevallen mocht worden. Dat was daar indertijd normaal. Dat was voor de periode van de islam.
Tevens was het eerst mohamed die werd aangevallen. jij zegt dat hij begonnen is. Hoe kon hij dat doen. Hij was met een veel te kleine groep om druk uit te oefenen. Neen, de mensen uit mekka aanbaden 360 beelden en om deze te aanbidden moest je geld betalen aan een bepaalde clan. Toen de profeet ZEI dat er maar 1 god was en dat je hem niet mocht afbeelden (net zoals judaisme en christendom!) toen hadden deze schrik hun inkomsten te verliezen dus trachtten ze heml te vermoorden tevens zijn de marokkanen die stelen in antwerpse steden jongeren die de islam zelf niet kennen en hem niet volgen! je gooit alles door elkaar! Blijf dus gerust de zaken maar uit hun context rukken. Er neemt niemand je nog au serieux |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mohammed overviel karavanen en moordde stammen uit omdat dat nu eenmaal de gewoonte was onder Arabieren, beweer jij. Omdat hij zijn zin niet kreeg in Mekka ging hij dan maar naar Medina en lanceerde vandaar een aanval op Mekka en de rest van Arabië. Wat heeft dat nog met zelfverdediging en [size=3]godsdienst[/size] te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Partijlid
|
![]() neen, hij vluchtte naar medina en de makkanen volgden hem daar en trachtten alle moslims te vermoorden alsook de mensen die oorspronkelijk in medina woonden. naar verloop van tijd werden steeds meer mensen overtuigd en werden moslim. Ook in Mekka. De profeet keerde terug naar mekka met de mensen die reeds moslims waren en veroverde de stad zonder bloedvergieten. Hij kon terug leven daar waar hij geboren was zonder dat men hem trachtte te vervolgen voor zijn religie. Hij predikte godsdiensvrijheid.
maar blijf maar leugens en onzin vertellen, er zal r wel 1 zijn die je zal geloven |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Partijlid
|
![]() el als er in het verleden, in de 8 ste eeuw of zo, groepen moslims zijn geweest die smerige zaken hebben uitgehaald dan ga je dat toch de huidige moslims niet aansmeren!? Laten wij dan maar verzwijgen dat we 70 000 moslimvrouwen (in één slag) en kinderen hebben uitgeroeid in naam van de paus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 9 oktober 2004 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moslims betreft, ook ik wijk niet voor die terroristen, ook niet voor een allochtoon op straat. Zij wijken uit voor een Vlaming en zoniet ... dan duw ik ze wel uit de weg, maar wee de Fremdling die zich op m'n pad begeeft en niet wijken wil voor z'n gastheer. Laatst gewijzigd door Sunshine : 9 oktober 2004 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Partijlid
|
![]() geassimileerd aan wat vraag ik me dan af. Alsof De belg od DE vlaming een vast monolitisch gegeven is. Homo's ook buiten?? want ze zijn ook niet de doorsnee vlaming he!
Ik ben blij dat je zo extreem bent want dan neemt niemand je au serieux. Tevens zal je nooit iets bereiken omdat je in de huidige wereld moet onderhandelen en compromissen sluiten. Daar ben je te radicaal voor dus zal niemand met je willen samenwerekn. En alleen kan je toch niks veranderen. Ik zou graag heben dat je een moord pleegt, namelijk ZELFMOORD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als jullie de koran willen reciteren dan stel ik voor dat je dat dan wel volledig doet: hoofdstuk 2 uit de koran vers 190 tot 192: "190. En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief. 191. En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen. 192. Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol. zo dat zijn wel heel belangrijke nuances he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigen Volk onderhandelt niet met vreemdelingen. Zij luisteren naar ons of rotten op uit ons grondgebied en daarmee basta ! In hun eigen land doen ze wat ze willen en hebben wij naar hun te luisteren, hier gelden dezelfde regels voor hun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zuiver uit interesse Sunshine: wat is je opleidingsniveau eigenlijk? Ik had je die vraag al eens gesteld, maar ik denk dat dat in een van die threads was die gesloten zijn...
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de Islam is er maar één mogelijke toekomst in de beschaafde wereld weggelegd : totale verdwijning van deze politieke religie. Laatst gewijzigd door Sunshine : 9 oktober 2004 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar je het toch zo graag opneemt voor gespuis, waarom blaas je jezelf niet op in naam van de Islam ? Doe het dan wel ver van ons grondgebied vandaan hé, bv. in Marokko of Turkije. ![]() Laatst gewijzigd door Sunshine : 9 oktober 2004 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je geen zak van de Islam wist? Assimileer en zwijg. ![]()
![]() |
![]() |
#577 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zuiver uit interesse Sunshine: wat is je opleidingsniveau eigenlijk? Ik had je die vraag al eens gesteld, maar ik denk dat dat in een van die threads was die gesloten zijn...
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |