![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder ben ik je schatje niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() Zelfde faculteit, niet veel gemakkelijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga je ook een boek schrijven ? zoals die zotte werner met zijn gelul over basisinkomen op basis van 'gratis geld' en dozijnen zinloze tekeningetjes of onze zotte kelner uit antwerpen die de geopolitieke vraagstukken van het heden al meent opgelost te hebben met zijn flutboekje ? Den ene staat al 10 jaar op den dop, de andere serveert je alle dagen een pintje op de groenplaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga er wellicht meer dan 1 schrijven en zit al aan 40 pagina's kladwerk ![]() Er zijn delen bij die de lezer zijn haar recht omhoog zal doen stijgen. Het gaat over gebruik en gezinssituaties. Mijn bagage. Voor mij persoonlijk heeft het veel opgegraven en komen er dingen boven die ik bewust verdrongen had. Bekijk het meer als een zelf therapie. Wat jij of een ander ervan denkt is zo belangrijk niet, dat de oorzaak en gevolg daarin geaccentueerd wordt is belangrijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() Het moeilijkste zal zijn al die tabellen vanbuiten kennen; Zoals de chemische elementen en de verbindingen.
Mijn lief heeft dat vroeger ook gedaan op school, afgemaakt en ik heb die cursussen al doorbladerd. Ik weet best zelf waar het moeilijk zal zijn en waar niet, maar ik heb gratis begeleiding. uw steun heb ik daarin niet nodig. Uw oordeel mag, maar boeit mij niet. Want wederom dat is allemaal motivatie dat hier als schuurpapier te komen poneren. Laatst gewijzigd door Peche : 13 januari 2016 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() Neen, gij onderschat mij. Dat is een verschil.
Van vroeg af zeiden ze al dat ik ene voor ASO was, maar ik ondernam de moeite nooit. Ik vluchtte van mezelf, omdat ik niet wist wie ik was. Hier nog een open goal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Middelbaar = speeltuin ivg unief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() Ik had toen persoonlijke problemen, jeugdtrauma's.
Nu die geplaatst en verwerkt zijn I'mma do it again all over. So what gast? Moet ik mij verantwoorden ofzo? ![]() Wat is uw noodzaak eigenlijk om aandacht bij mij te schooien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Ik doe u een plezier, je post deze dingen niet als je geen aandacht wenst. En die krijg je, niet ? 3) Terug on topic: het gerucht gaat dat men gravitational waves heeft gevonden. En een belg heeft een paper gepubliceerd met een methode om zelf space time (gravity) te beinvloeden met bestaande technologie. De wetenschap dendert voort, religie blijft achter en wordt irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() wacht, wacht hold your presses.
Bron? Space time beïnvloeden? Welke bestaande technologie kan dat dan doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Minister
|
![]() Je moet het mij niet zeggen. Wou in ICT werken, kreeg 0 kansen. Ben aan avondschool begonnen. Was binnen het jaar aan het werk hoewel ik op de avondschool eerder de lesgever wat bijbracht dan andersom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Nu laat dat je niet afschrikken. Ik ken maar weinig mensen die het op voorhand juist inschatten maar desondanks maken velen hun opleiding af. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron? Huidige technologie zei je he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() Als gij denkt dat ik zulke obscure sites ga opendoen, think again.
Staat het niet op Wikipedia neen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() Geeft mij de naam van dien Belg eens, ik zal eens googelen met welke hedendaagse technologie wij tijd en ruimte kunnen beïnvloeden.
|
![]() |
![]() |