![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik probeer met enige methodiek het historisch gezien verbazingwekkende verhaal van Diego te onderzoeken. Daarbij werd er gerefereerd naar een boek. Ik had dat boek graag eens gezien. |
|
![]() |
![]() |
#562 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom als er zoveel links zijn naar artikels die over hetzelfde gaan, maar die jij afwijst?
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou ook graag dat boek eens inzien. Waarom is dat zo een probleem? |
|
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen we zo goed mogelijk voorkomen dat die bandieten nog aanslagen plegen ? |
|
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik daar kant-en-klare oplossingen voor had, werkte ik nu als duurbetaald adviseur voor een veiligheidsdienst of kabinet. Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 augustus 2016 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
#568 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aangezien er nu een aantal lonely wolves met mentale problemen optreden als terrorist kan u het voorkomen van aanslagen voor een deel vergeten. Wat betreft de IS-ers die met de vluchtelingenstroom meeliften licht dat anders. Daar kunnen oplettende vluchtelingen en de immigratiedienst optreden. Verdachten moeten geïnterneerd worden.
|
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jij daar een probleem van maakt?
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer vind ik daar niet over.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk de Gaza zone had van 500 voor Christus tot aan jaar 0 tientallen bezetters gehad: egyptenaren, babyloniers of perzen, grieken, romeinen etc Het ligt daar ook als kruispunt tussen afrika - europa - azie - arabie... het ligt daar als het ware ideaal om over de voet gelopen te worden Nu vergelijk het met vlaanderen: vanaf 1500 tot 1800 waren wij ook om de 50-100 jaar omvergelopen door franse, duitsers, engelse, hollanders, spanjaarden etc Op den duur benje dat beu... In feite gaat het zionisme niet anders dan over een reactie tegen de 'eeuwige' bezetting door vreemdelingen' die 'belastingen innen' u beschouwen als een wingewest, en ondertussen u regels en godsdiensten opleggen met telkens opnieuw nieuwe goden... Daarover gaat het zionisme, en in feite ook gans het verhaal Jezus inclusief de Koran |
|
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Ja.
Dan ben ik eens oprecht geïnteresseerd in één van Diego zijn verhalen, blijkt dat niemand de primaire bron zelf ooit heeft gezien. Ik vind dat raar. Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 augustus 2016 om 16:24. |
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu goed,ik lees dat artikel, uiteraard zonder enige voetnoot, laat staan referenties, en wat blijkt: nergens is er daar sprake van Spanje als gastland voor de Joden... Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 augustus 2016 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord op je vraag lijkt een keuze: totale integratie of verhuizen naar een land waar hun cultureel-politieke wensen haalbaar zijn. Of had jij nog een derde alternatief?
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits het massaal om een golf van verwarde mensen gaat, kan die €1.000.000 maar best besteed worden aan een betekenisvolle versterking van de psychiatrie. Daarnaast kunnen we dus maar best zoveel mogelijk verwarden gaan opsporen en preventief bewaren.
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit een leugen laten in de weg staan van een goed verhaal, nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Italiaanse expert met zéér veel ervaring stelt: met één F-16 aan de Libische kust vóór dat de asielzoekers instappen de "bootjes" tot schroot herleiden door 1 salvo met een raket. Te moeilijk ? Belgische & Duitse F-16 piloten zijn de besten v.d. NAVO !!! Yes, we can !!! |
|
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() |
![]() |