![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan er mijn gedachten niet meer opzetten.
Als ik nog iets doe, is het effe Minecraften. Heb hier zo'n serverke opgezet met een wereld voor mij en de kinderen. Als kind was ik zot van Monkey Island, maar zelfs die nieuwe heb ik nog niet uitgespeeld.
![]() |
#562 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#564 |
Parlementslid
|
![]() Lords of the Realm 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Take it easy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
den 8086 IBM met 9" amber screen heb ik een jaar of 2 geleden nog opgestart gekregen. dat C: > pure nostalgie... dan die floppy met stinger of mach3 nog vinden. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 oktober 2022 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Deze was ook zo een goeke (straks begin ik nog in dozen te rommelen en dien 286 op te zetten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Cool voor in de living daar kan gene playstation tegen op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de fans van Nintendo 64 Games
Ik zal mij zo een VR 'helm' moeten kopen als ik Alyx (Half-Life) wil spelen. Alyx on Steam Het ziet er best mooi uit. De speelbaarheid en de verhaallijn daar heb ik geen idee van. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 oktober 2022 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb hier een Quest 2, maar meestal ligt die wel stof te verzamelen. 2 december komt Callisto Protocol uit, van de makers van Dead Space. Op't eerste zicht spreekt het me niet zo sterk aan, maar Dead Space was fantastisch en de eerste hands-ons zijn ook positief.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 28 oktober 2022 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er soms echt wel moeilijke stukken inzitten DS3 maar een echte gamer laat zich niet kennen. Dat monster dat Isaac Clarke (naam naar de SF schrijvers) inslikt en zo ![]() Ik speelde ze allemaal uit zonder wat te kopen. Vele gamers vonden het niet leuk dat Isaac de dood zou vinden in DS3 en men zat te wachten op een DS4. Die kwam er niet maar er komt wel een nieuwe game uit in 2023, terug naar de Usg Ishimura ![]() ![]() Spelen: Niet teveel veranderen op een ander pak na. Het standaardwapen blijven gebruiken... XBOX Controller gebruiken voor de puzzels Niet teveel gaan veranderen in de 'upgrade box' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 oktober 2022 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een 1 op 1 remake van eerste dacht ik.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 28 oktober 2022 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wapen en kracht update bank is deze ![]() Je hebt in et spel ook tal van liften die naar een ander gebied gaan. Er zijn ook liften die naar een totaal 'andere' zone gaan met echt lastige vijanden. Die hoef je niet te doen om het spel te kunnen voleindigen maar ze zijn soms best leuk. Het leuke aan de game is dat de vijanden fictief zijn tegenover sommige oorloggames waar de vijanden dicht tegen de gewone wereld liggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nu een tijdje met Bear and Breakfast bezig. Het is eigenlijk een hotelsimulatie met nog wat extra’s.
Voordeel: er hoeft echt niks. Ook al ’verwaarloos’ je één van je hotels een tijdje is dat no problemo. Geen stress.
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een voorgehad met DS3 op Windows 10 64bit dat geen savings doet en je telkens van het begin moet beginnen.
Oplossing??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 oktober 2022 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik een Steamdeck hebben of het gamen op pc niet zoveel verbruiken, zou ik toch wel een paar uur per dag ontspannen door Kerbal op te leggen.
Ter oefening van de 2 die uitkomt en multiplayer kan.
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SteamDeck doet mij zo een beetje denken aan de Nintendo Switch als ik die hier zie liggen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is geen Switch maar een echte draagbare pc. Kerbal is nochtans een super plezant spelleke, den 1 is offline en den 2 kan ook offline. Maar dat spel vereist wel studiewerk want de tutorial alleen zal weinig helpen om het deftig te doen. Dat is echt rocket science.
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nu zo abnormaal om aan uw lief te vragen eten in uwe mond te steken terwijl ge online aan’t spelen zijt?
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Echte gamers hebben dan ook geen boodschap aan een lief of vrouw in huis want die zou al eens de vraag kunnen stellen: Schat, ga je mee winkelen?? Meestal zal een fervente gamer dan zeggen: "Ziede ni dat ik aan het gamen ben???" Vrouwen zijn in de meeste gevallen geen fan van gamen ook niet van Science Fiction. Ik vroeg dat eens aan een dokter hoe dat komt. De dokter wist mij te vertellen dat het iets in de hersenen was. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2022 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |