![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe lang zal u nog blijven knippen? Ik heb waardering voor uw werk respectievelijk sedert 1998 en later 1999. De nominatie door Clickx is een eerste stap naar erkenning. Politicsinfo is in ander vaarwater terecht gekomen. Ik heb ook ooiit een leraar gehad in de humaniora die torenhoog boven iedereen uitstak. Een nominatie moet men echter blijven verdienen. Een nominatie is echter een aanmoediging, nog geen prijs. Bovendien is het belangrijk dat Polictic's.be aan invloed wint, anders is het allemaal een maat voor niets, tenzij misschien tijdverdrijf voor de ene en een frustratieforum voor de andere. " Wij dronken een glas, we pisten een plas, en alles bleef zoals het was." Persoonlijk heb ik concrete iniatiatieven genomen met dit nieuwe medium en Politics'be, " Rubriek Binnenland" in het bijzonder. En dit met succes. Opinie en decision makers melden mij echter de prominente plaats van het negationisme bij Politic's be. Ik ben ook een taaie maar verdorie die mannen hebben gelijk. Is Vlaanderen daarmee nu bezig? Indien deze mensen dan geconfronteerd worden met een tirade over Siegried Verbeke met reeds mee dan 500 tussenkomsten, lijkt mij dat niet in het voordeel te zijn van de huidige credibiliteit van Politic's info en riskeert men op een negatieve wijze in de pers te komen, wat overigens blijkbaar recent gebeurd is. Ik heb respect voor het vrijwilligerswerk en voor het concept dat aan de basis lag van het opstarten en het investeren van energie in mensen en tijd om iets behoorlijks te creëren. Laat het resultaat van uw inspanningen niet verschrompelen onder de druk van een meerderheid van uw huidige forumgebruikers en probeer een neutraal platform te zijn zodat daardoor ontzag en respect kan verkregen worden. In concreto suggereer ik deze Siefried affaire te verplaatsen naar " Partijdiscussies" of "maatschappelijke problemen" of " Historische discussies" " Koetjes en Kalfjes" lijkt mij, gezien de passie die ontstaan is, niet aangewezen. Ik neem aan Mijne Heren, dat u zich realiseert dat slechts een zeer beperkt segment van de Vlaamse bevolking zich voor deze problematiek interesseert, laat staan daarmede wil gelinkt worden. By the way: ik heb nog een vraag met betrekking to de security van uw website evenals met de privacy rules. Doch ik kom hier prive op terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
I am fighting forward and not fighting back. En Politiek Binnenland is te belangrijk om dit aan sommige nazi nostalgisten en hun bestrijders over te laten. zoals gezegd zijn er andere uitdagingen die meer belabngrijk zijn dan ... PieterP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De eerste quote suggereert dat er wél een maatschappelijk draagvlak is.
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit omdat jij toevallig de mening deelt van welbepaalde 'opinie en decision makers'?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 december 2004 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#570 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
The most dynamic Revisionist in Belgium and maybe all of Europe, Verbeke published numerous books, booklets, magazines and tracts for European Revisionists. Verbeke is now himself on trial, together with Dr. Faurisson - accused of cutting into the financial profits of the Anne Frank Foundation because of their books and texts critical of the Anne Frank Diary. Both are currently appealing a Dutch verdict. Verbeke seems undeterred by numerous police raids. Europe-wide, he carries on with a vigorous mass circulation, grassroots-based Revisionist Truth-in-History campaign in several European languages. Het VB mag er trots op zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||
|
![]() Citaat:
Je verlamt de discussie enerzijds door elk element weg te knippen en daarnaast laat je regelrecht revisionisme toe en je doet niet eens de moeite om dat weg te knippen laat staan je eraan te ergeren. Een voorbeeld wat Jan van den Berghe schreef op pagina 8: Citaat:
Nu jij weer.
![]() |
![]() |
#573 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]De ontkenners moeten nog veel meer uitleggen, bijvoorbeeld waarom ze pas begin jaren zestig, toen Israël en de judeocide volop in de media-schijnwerpers stonden naar aanleiding van de ontvoering en het proces van Adolf Eichmann, op het idee kwamen dat alles door de joden verzonnen werd; waarom hun vroegere invullingen van het komplot (met communistische gevangenen, de Sovjet-Unie of de geallieerden als samenzweerders) plots alle geldigheid verloren. [/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]uit: http://www.serendib.be/gievandenberg...schiedenis.htm [/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans is het de Piano zelf die OOK DIT onderwerp hier plaatste! Wat zou de reden kunnen zijn dat hij het hier nu plots weg wil?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 december 2004 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |