![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Minister-President
|
![]() De eerste 2 woorden waren correct. De rest is trumped up news.
Laatst gewijzigd door Jakko : 15 november 2020 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik beweer niet de toekomst te kennen, maar het roeptoeteren hier en de wensen voor waarheid houden kan flink verkeerd uitdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de posting van Micele niet gelezen soms, 't stond er anders onderaan nog duidelijk bij. Kan je die posting weerleggen of niet ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 15 november 2020 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() Trump had vorige keer in totaal ook al minder stemmen dan de democraten en was toen ook al aan het zagen over fraude.
Zever, gezever. Den bak in met die klootzak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die stemmen vertroebelen immers alleen maar het vaststaande eindresultaat : de herverkiezing van de grote leider. De fake media is duidelijk in fout omdat ze die stemmen zelfs durft weergeven en afroepen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel laten we er net als gebruikelijk in Europa in dergelijke gevallen, daar waar nodig, met een schone lei herbeginnen en een herstemming houden met de regels zoals die hier gelden en die fraude praktisch uit sluiten: ID kaart of iets dergelijks, geen volmachten tenzij geneeskundig of anders wettelijk vastgelegd, geen postbriefstemmen e.d.m. en alles door afgevaardigden van de betrokken partijen nagegaan en bijgewoond. Daar is toch niets op tegen, de uitkomst is de uitkomst. En of de Democraten winnen of de Republikeinen maakt niets uit. Het volk zal gesproken hebben. Nu is de huidige procedure te fraudegevoelig en geeft aanleiding tot schadelijke betwistingen.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 15 november 2020 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals verwacht, dit lijkt de weg te zijn die men gaat volgen voor Trump aan de macht te houden.
https://www.theepochtimes.com/trump-...s_3579599.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#572 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ben benieuwd wie dat mag zijn. Powell said a whistleblower came forward and said the elections software was designed to “rig elections,” saying that “he saw it happen in other countries,” referring to voting systems Dominion Voting Systems and Smartmatic, or perhaps other software and machines.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() er is tot op heden ZERO bewijs voor fraude. Hoe zou dat nou toch komen ...
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump supporters gaan ervoor !!
https://www.huffpost.com/entry/trump...b68baab0fd1d0d
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En rechtszaken tegen beroepsoplichter Trump.
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die rechtszaken zijn perfecte goudmijn voor de advocatuur. Maar moest ik dat nog aanhalen? ![]()
![]() |
![]() |
#579 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: