![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door daiwa
![]() Als je kinderen hebt zou ik ze toch maar best uit de buurt houden van Rafke waarmee jij het goed zou kunnen vinden. Oorspronkelijk bericht door Raf Een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is overigens geen pedofiel. Wel juist citeren, hé!! Ik ken dat citaat van Raf, want het choqueerde mij ook toen ik die man dat op TV hoorde verklaren: Raf citeerde nl iemand uit het vrij onderwijs, die deze uitspraak deed na het zoveelste geval van pedofilie in een vrije school...[SIZE=4]beurk!![/SIZE] Citaat: Oorspronkelijk bericht door Esperanza ![]() Het enige dat JIJ MOET is je excuseren tegenover Raf want je hebt hem een grove leugen in de mond gelegd. Ooit van een morele verplichting gehoord, daiwa? Het ziet er niet naar uit dat daiwa de begrippen "eergevoel" of "schaamte" nog maar kent... ![]() Nu staat hij daar, de billen bloot...(daiwa, woon je soms dicht bij een school?) ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 mei 2006 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() De Emeritus hoogleraar Juliaan van Acker uit Nijmegen maakt er een bij-jobke van; hier is het tarief:
Indien huisbezoeken nodig zijn bedragen de kosten bedragen 19 € per huisbezoek (duur 60 min.) plus de reiskosten. In de meeste gevallen zijn slechts drie huisbezoeken nodig om de problemen in sterke mate te doen afnemen en daarna volgen nog enkele adviezen per e-mail. Deze laatste adviezen zijn kosteloos Prangende vraag ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 mei 2006 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#564 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Burger
|
![]() [quote=Knorretje;1690466]
Citaat:
Ik vind het schandalig en heel ondeskundig! Hoe kan zo iemand een hoogleraar van pedagogie aan de universiteit zijn?? Hij zet de ganse spijbel problematiek in de schoenen van migranten. Dat vind ik heel ondeskundig want voor de migranten pleit hij voor stop migratie als oplossing terwijl er steeds meer en meer Belgische spijbelaars zonder diploma of iets de school verlaten. Tegen de Belgen kan hij toch moeilijk zeggen STOP Belgen migratie he ![]() Maar dan vraag ik mij af wat hij dan wel van plan is? Hij kan ze toch moeilijk uitroeien of vernietigen. of wel?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Burger
|
![]() Tenzij dat hij een extreem-rechtse fascist is met een verborgen agenda
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals Sony:het is het een of het ander. Indien allochtonen blijven zeuren over gebrek aan onderwijs, discriminatie, racistische leraars etc... dan wordt er natuurlijk gekeken naar het onderwijs, en dan bemerkt men dat ze vaak spijbelen.
Dit wil niet zeggen dat niet-autochtonen niét spijbelen, maar vanuit die hoek krijg je niet de standaard resem verwijten te horen. Die buizen gewoon omdat ze spijbelden. Een allochtoon niet: die buist omdat de leraar racist is, terwijl hijzelf de helft van het schooljaar gespijbeld heeft. Af en toe komt hun gemekker als een boemerang terug naar hun hoofd geslingerd, en tot spijt van de politiek correcte meute gebeurt dit gelukkig hoe langer hoe meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
|
![]() Citaat:
'migranten' in Nederland onderzocht men criminaliteit bij alle groepen: Nederlanders, Surinamers, Turken en Marokkanen. Daar vond men zeer duidelijke verschillen. Mag men dat niet 'vinden'? Heb jij andere info met andere gegevens? Men moet vaststellen wat de feiten zijn, en dan de juiste opossing zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vreemd toch dat er in dit en in geen enkel ander pedagogisch of sociologisch werkstuk, enige vermelding of verwijzing staat naar Aziatische, Indische, Joodse, Zuid-Amerikaanse, Australische of Scandinavische jeugdbendes die, its. tot de Noord-Afrikaanse en enkele Oost-Europese, onze Europese steden onveilig maken, vind u ook niet ? Maar om dit te concluderen, moet je wél eerst je denkend lichaamsdeel uit de grond trekken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een ander mens zou daar echt last mee hebben vermoed ik. Ik vond ook al dat die professor vreemde conclusies trekt... Zou die al een circussubsidie gevraagd hebben aan Anciaux? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 mei 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
|
![]() Citaat:
Indien dit toch het geval is, dan moet dat ook maar onderzocht worden. Als het mag ten minste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
|
![]() Citaat:
Zou het dan tóch aan het achterliggend cultuurpatroon van die criminele jeugdbendes kunnen liggen ? Tot iemand het tegendeel kan aantonen, is er voor mij dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat het niet zo is. Maar of dit, zoals je voorstelt, officieel onderzocht mag worden is een ander paar mouwen, gezien de reeds voorspelbare uitkomst van deze en van eerdere studies over dit onderwerp, die in het verleden steeds netjes verticaal geclasseerd werden door onze pc-regeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
|
![]() [quote=sony;1699649]
Citaat:
Het is gewoon een verzuurd soort van rechts knorrepotje zonder veel zin voor wetenschap. Hij doet maar... Die Belgen die spijbelen: daar ziet hij allicht geen graten in. Ik begrijp ook niet hoe het "grote" probleem kan komen uit een populatie die 4 procent uitmaakt (Ik zal maar al stellen volgens PDW). Al die andere spijbelaars zijn dus geen probleem: zij zijn immers Belgen??? Je vindt geborneerde racisten in alle lagen van de bevolking. Universitairen, prof of niet zijn geen uitzondering op deze regel. Racisme is een emotioneel gedoe, het heeft niets te maken met logica. Lombroso en velen na hem hebben dit al aangetoond. Houdini vondt dat wetenschappers de meest lichtgelovige mensen waren, die hij vanalles kon doen geloven. Lorenz en zijn racistische theoriën kreeg later toch nog een Nobelprijs. Net zoals andere racisten. Triestig hoor: het mensdom is niet lang uit de bomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() En was die moord door die Vlaams Blokker in Antwerpen nu ook 'religieus geinspireerd' ?
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 13 mei 2006 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() Knorretje
Konrad Lorenz dus, al lang vergeten, die vent (gelukkig!) Laatst gewijzigd door filosoof : 13 mei 2006 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach ja!!!"[SIZE=1]Eigen volk eerst"[/SIZE] daarom...??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() Toch even de aandacht erop vestigen dat het de Marokkanen zelf bij monde van fatty Ahidar waren die zegden dat de moord op arme Joe religieus geïnspireerd was.
|
![]() |
![]() |