![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De multiculturele samenleving is heel slecht voor mijne rug en door de multiculturele samenleving kan ik mijn literatuur niet op hoog niveau houden.....
allez ...."...hoog...".... Dus neen bedankt multiculturele samenleving... Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 13 juli 2006 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
|
![]() all gekheid op een busstoeltje... ik stapte deze morgend op de bus. Ik ben dan ook een overtuigd busser als ik ga werken.
Aangezien in de vakantieperiode er minder bussen rijden moet ik noodgedwongen een bus vroeger nemen, maar geen probleem, ik ben ne wakkere jongen. Bon ik stap dus op de bus zo ergens tussen Antwerpen en Turnhout. In een gemeente die nogal bekend staat voor zijn rijke (en Hollandse) inwoners. Het type bus was zo een grote gelede bus van VanHool, waar veel volk op kan. Wel ge gelooft mij of ge geloof mij niet, maar ik stap dus op die bus en... het zag daar zwart van het volk. Alle stoelen bezet verdekke. Op de bus om 6u 's morgens.... Nu lees ik altijd 's morgens op de bus in mijn boeken die ik meesleur (hoe dikker hoe liever) maar rechtstaand lezen is nie echt je dat op een bus. En tot overmaat van ramp heb ik dus last van mijne rug en als ik lang moet stilstaan dan krijg ik voor de rest van de dag last van mijne rug. Nu zult ge mischien zeggen wat heeft dat met multicultuur te maken... wel alles. Want die bus zag zowel letterlijk als figuurlijk zwart van het volk. Buiten de chauffeur, 1 jong meisje die 2 halten verder afstapte was de rest van de busbevolking van Afrikaanse komaf. Ik hoorde daar geen woord Nederlands klappen. Wel alle andere mogelijke talen. Dus heel multicultureel... Maar resultaat is wel dat ik zeer in mijne rug heb en mijnen boek nie verder kon lezen. Had Vlaanderen wat minder multicultureel geweest dan had ik kunnen zitten en kunnen lezen dedju.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#564 |
Partijlid
|
![]() Een multiculturele samenleving kan nooit werken, zeker niet in een stad. De verschillende gemeenschappen leven naast elkaar. In het beste geval negeren ze elkaar. Dit is wat multicultuur wil zeggen, de verschillende groepen doen elk hun eigen ding. Nu heeft links een nieuwe term ontwikkeld interculturaliteit. De samenlevingen behouden hun eigenheid, maar praten met elkaar... Ze zien dit als een soort gulden middenweg tussen multiculturaliteit en assimilatie. Ik geloof persoonlijk in dit laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]() Citaat:
Oja na mijn bushalte zijn er nog wat blanke mensen opgestapt; Opvallend vond ik dat madammeke in St. Teunis die zich bijna angstvallig vastklampte aan het kotteke van de chauffeur... die was der nie gerust op... en als er geen bus zou rijden op dat uur dan zou ik mijnen auto genomen hebben...1 man in ne groten monovolume... ook slecht voor het milieu...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geen dwang om in het rijtje van de meerderheid der landen te lopen ... Slaap er es een nachtje over .
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Europees Commissaris
|
![]() Appartheit viel onder uw normen.
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Niets belet je wat dan ook te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is er een meerdeheid die zich niet laat bedwingen door virutuele wijkgrenzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 3de wereld beperkt zich natuurlijk niet tot Afrika, maar eigenlijk was dat altijd al ons achtertuintje.Wat ik voorstel , is daar het gras afrijden, omspitten, bemesten, en gevaarlijke (menselijke) roofdieren beletten om de bevolkingen schade aan te doen.Goed toch? Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 14 juli 2006 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat het oorzakelijk verband tussen rugpijn en die Afrikanen is ontgaat me. U kon toch gewoon naast de Afrikaan gaan zitten die neffens het meisje zat dat 2 haltes verder afstapte. Bent U zo obees dat U 2 zitjes nodig heeft?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 juli 2006 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |