Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 10:20   #561
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Raar dat Patrick Dewael een week geleden zei "groepen die haat zaaien" zoals BLOOD&HONNOR streng gecontroleerd zullen worden. Paar dagen nadien is het al prijs . Ze hadden dit al lang gepland .

Ze zijn zo bang van de komende verkiezingen.

It was an inside job
Mee akkoord , als je ziet wat een spel ze maken over een paar sukkels ( wie plant vandaag den dag een ekstreemrechtse aanslag terwijl alle ekstreemrechtsen naar de islam wijzen waar het terrorisme betreft ),
dan weet je wel dat hier een politiek spelletje gebruikt wordt om de fantasie van een paar zatlappen ( eigenlijk moet hier staan zotten , maar ik blijf beleefd ) elektoraal te misbruiken .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:20   #562
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Dat vind ik nu wel een serieuze onderschatting van de koppigheid van sommige ezels.
Misschien, ik weet dat natuurlijk niet maar zoiets 'plannen' zou - gelet op de ervaring uit het verleden - toch wel echt ezelachtig zijn, niet?

Maar nog eens, eerder dan binnenlands 'iets' te zoeken, lijkt het me niet nutteloos na te denken over het feit indien het tijdstip van de arrestaties niet in verband kan worden gebracht met de op til staande militaire operatie in Libanon.

Stel je voor dat daar een eenheid zit met drie of vier zulke kwibussen en die verlagen zich tot een onmenselijk exces...De reactie zou ietsje anders zijn dan indertijd in bijvoorbeeld Somalië...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 september 2006 om 10:21.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:21   #563
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Misschien moeten we eens een razia doen in alle moskeeën de komende weken en tellen hoeveel terroristen en bommen er zijn&liggen.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:24   #564
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Precies omwille van het omgekeerde resultaat tijdens pogingen om bepaalde politieke partijen te koppelen aan individuele acties in het verleden, acht ik het weinig waarschijnlijk dat men zich tweemaal aan dezelfde steen zal stoten.
Steenezels worden niet voor niets steenezels genoemd.

Bovendien zien die steenezels zichzelf als een verlichte elite die over een stukken beter geheugen beschikt dan het domme kiesvee, hé?
Oud 8 september 2006, 10:28   #565
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we eens een razia doen in alle moskeeën de komende weken en tellen hoeveel terroristen en bommen er zijn&liggen.
Voor bestrijding van moslimterrorisme heeft Onke-links geen gegadigden, geen geld en vooral: geen goesting.
Oud 8 september 2006, 10:28   #566
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Trouwens, elke VB'er op dit forum onderstreept dat dit tuig niks met hen te maken heeft dus ik zie de band met de verkiezingen niet.
Kijk, het VB is in toenemende mate een neoconservatieve (zionistische) partij aan het worden. Die strekking is anti-islami(s)tisch, maar niet anti-multiculturalistisch laat staan antizionistisch. Waarom denk je dat het VB zoveel aandacht krijgt in de jewspapers?

De "andere" strekking - waartoe grofweg ook BBET kan gerekend worden - is antizionistisch én antimulticulturalistisch. Ze doorziet min of meer het simplistische (neoconservatieve en zionistische) gestook tussen islamieten en liberale "Westerlingen". Gestook dat au fond alleen maar de NWO wil versterken. (Ik kan die visie onderschrijven, maar ik mijd hun verklaringen, die ik evenzeer simplistisch vind. Ik kies steeds voor de Derde Weg. )

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 8 september 2006 om 10:29.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:29   #567
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Bovendien zien die steenezels zichzelf als een verlichte elite die over een stukken beter geheugen beschikt dan het domme kiesvee, hé?

Ik betwijfel het 'plannen' maar ja menselijke steenezels neigen wel eens naar de dwaasheid...

Weet je waarom ik niet echt geloof in dat 'plannen'?
In het radionieuws deze morgen wordt met geen woord gerept over het gegeven. Men heeft duidelijk een lesje geleerd en vermijdt speculaties en wacht op concrete informatie op basis van feiten.
Indien het was gepland dan vormde dit alles hét nieuwsitem van vandaag en de komende dagen.
Oud 8 september 2006, 10:29   #568
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Misschien, ik weet dat natuurlijk niet maar zoiets 'plannen' zou - gelet op de ervaring uit het verleden - toch wel echt ezelachtig zijn, niet?

Maar nog eens, eerder dan binnenlands 'iets' te zoeken, lijkt het me niet nutteloos na te denken over het feit indien het tijdstip van de arrestaties niet in verband kan worden gebracht met de op til staande militaire operatie in Libanon.

Stel je voor dat daar een eenheid zit met drie of vier zulke kwibussen en die verlagen zich tot een onmenselijk exces...De reactie zou ietsje anders zijn dan indertijd in bijvoorbeeld Somalië...
Geloof jij écht dat ze in dit geval dan weer géén steenezels zijn?
Oud 8 september 2006, 10:29   #569
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

OMG Nu gaan de media en het establishment echt wel te ver. Exact een maand voor de verkiezingen. Doet me denken aan de BBC die het constant over terrorism en war heeft om de schrik erin te houden. Het valt niet op...
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:30   #570
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Geloof jij écht dat ze in dit geval dan weer géén steenezels zijn?
Euh...ja.
Oud 8 september 2006, 10:32   #571
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik denk niet dat deze zaak en het tijdstip ook maar iets te maken hebben met de gemeenteraadsverkiezingen. Als het er op aan kwam om dit te gebruiken in de binnenlandse politiek dan hadden ze wel een paar maanden langer gewacht. Dan was het bruikbaar geweest voor de federale verkiezingen. En dan had een uitgevoerde aanslag nog beter geweest dan een verijdelde, want daar kijken de mensen niet meer van op.

Dus het is of toeval dat het nu gebeurd of het heeft meer te maken met de buitenlandse politiek.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:34   #572
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor bestrijding van moslimterrorisme heeft Onke-links geen gegadigden, geen geld en vooral: geen goesting.
Just, Onke-links is de rechterhand van moslimterrorisme
Oud 8 september 2006, 10:35   #573
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Als uw systeem dat toelaat moet je daar niet van verschieten. Ondertussen nodig ik al mijn vrienden en familie uit deel te nemen zodat we op termijn dit ganse zootje, onderwerp per onderwerp, kunnen overnemen en u onze wil opdringen.

Baajdeweej, gaat Dewael zijn vriendje De Gught ook vervolgen? Die is ook lid van een extreme organisatie namelijk "Ontwaken", waarvan de leden ook de Belgische staat proberen te manipuleren.
als u hiermee de vrijzinnige loges bedoeld waar voornoemde heerschappen lid van zijn bent u bijzonder goed op de hoogte .
En dat die loges al eens de pers durven gebruiken is een evidentie .
Binnenkort wordt u hier nog staten -generaal .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:35   #574
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik denk niet dat deze zaak en het tijdstip ook maar iets te maken hebben met de gemeenteraadsverkiezingen. Als het er op aan kwam om dit te gebruiken in de binnenlandse politiek dan hadden ze wel een paar maanden langer gewacht. Dan was het bruikbaar geweest voor de federale verkiezingen. En dan had een uitgevoerde aanslag nog beter geweest dan een verijdelde, want daar kijken de mensen niet meer van op.
.
Dit kan ik onderschrijven. Bovendien is het onderzoek al 2 jaar bezig en heeft men nu ingegrepen omdat de omvang van de wapentrafiek te bedreigend werd.
Oud 8 september 2006, 10:37   #575
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Als dit geval een onderhandse poging is om het VB af te remmen als stemmenkanon, dan hebben onze "leiders" weer een leuke misrekening gemaakt.

De Belg stemt nogal gemakkelijk voor de underdog.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:39   #576
colargo
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=54688

Misschien zit onze marokkanen-neukster er achter

Sinds kort is Abbès weer opgedoken - ge gelooft het niet- als rijkelijk betaald adviseur op het kabinet van Laurette Onckelinckx met als taken de communicatie tussen het kabinet en de islamitische verenigingen onderhouden en het grote stedenbeleid.
In La Libre Belgique van 15 jan. 2004 deed hij een oproep tegen het verbieden van hoofddoeken bij moslimvrouwen en hij gaf zijn steun aan het oprichten van de vereniging COIFE (gezamelijke verenigingen tegen het verbod van hoofddoeken in scholen).
Eén van de medewerkers van Abbès is Kissi Benjelloun, voorzitter van de Unie van Moskees (slager van beroep). Deze wordt ervan beschuldigd de controle van de Moslimvleesmarkt uit te voeren voor zijn persoonlijk profijt.
DUS: Eerst was ze getrouwd met een Marokkaan, die op die manier Belg werd.
Op een gegeven ogenblik werd die echtgenoot in België aangehouden wegens drugbezit. Op een of andere manier kwam hij vrij (voorspraak?) in België, maar werd hij later opgepakt in Turkije, ook al omwille van drugs.
Turkije wilde hem toen uitleveren aan Marokko, waar hij ook al gezocht werd (!), maar hij kwam terug naar België, nadat er vanuit ons land "enige diplomatieke druk" werd uitgeoefend om hem naar hier te krijgen. Wat later scheidde Onkelinx van haar Tunesier en trouwde ze met een Brusselse advocaat, Marc Uyttendaele, die sindsdien zijn advocatenpraktijk gevoelig heeft kunnen uitbreiden en waarvan gezegd wordt dat hij de man achter de schermen is in de hervormingen bij het Belgische gerecht.
Uyttendaele en Onkelinx zijn nog steeds een koppel, maar zouden niet meer bij elkaar wonen. Hij is in Brussel gebleven en zij zou een onderkomen hebben ergens in de buurt van Louvain-la-Neuve. Nog pikanter wordt het als men weet dat Laurette's eerste man, die Marokkaan dus, bij haar op het ministerie van Justitie zou werken en daar zou instaan voor de contacten met de buitenlandse islamitische groeperingen...
En voor zover je het zou vergeten zijn: Laurette Onkelinx is in België minister van Justitie!
En onze politiekers blijven met dat maffiaw... rustig verder werken.. Een schande!!!
Oud 8 september 2006, 10:43   #577
La Chunga
Minister

Standaard

Your point being?
Oud 8 september 2006, 10:43   #578
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Dit kan ik onderschrijven. Bovendien is het onderzoek al 2 jaar bezig en heeft men nu ingegrepen omdat de omvang van de wapentrafiek te bedreigend werd.
Mij lijkt het eerder omdat de verkiezingen dichtbij kwamen
In elk geval komt het mij nogal showachtig over. Kan mij niet inbeelden dat men voor ee equivalent aan moslimterrorisme, en dezelfde mankrachten zou inzetten, en dezelfde show zou houden.
Als men dan toch zegt dat men ze gelijk behandeld, dan moet men ze maar gelijk behandelen.

Laatst gewijzigd door Bob : 8 september 2006 om 10:47.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:50   #579
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Dus het is of toeval dat het nu gebeurd of het heeft meer te maken met de buitenlandse politiek.
...of men heeft gewoon schrik dat het cordon bij de gemeenteraadsverkiezingen zou doorbroken worden...
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 10:50   #580
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54688
Misschien zit onze marokkanen-neukster er achter
De subtiliteit van uw manier van argumenteren en de weloverwogen terminologie dwingt ongetwijfeld bewondering af.

(in het plaatselijke café aan den toog met een aantal weldoorzopen types)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be