![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, wanneer mag ik iemand vermoorden en wanneer niet, en waar mag het wel en waar niet, en wie mag ik vermoorden en wie niet. Het antwoord hierop lijkt heel simpel en eenvoudig, en zal volgens de meeste mensen uit onze samenleving met onze normen volmondig zijn, dat je NOOIT iemand mag vermoorden en dat je dat nergens mag. Wel het antwoord is fout. Het is je mag volgens westerse normen nooit moorden, als je daar de toelating van de regering niet voor hebt. En het zijn die kleine normen die men aan de jeugd moet leren. Onze normen, en niet de normen van ergens anders waar moord gelijk staat met voor eten zorgen. En ik weet dat het de ps is die onze maatschappij doet verloederen. Zij doen dit reeds meer dan 40 jaar. En grof gezegt, Dewinter en zijn vrienden zouden beter eens aan het FN gaan leren hoe zij hun partij groot kunnen maken. Dan is het probleem met de PS ineens opgelost en is de volledige regering verplicht eindelijk eens iets aan de maatschappelijke problemen iets te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet, is dat één van de beste (marokkaanse) vriendinnetjes van m'n zuster tot haar 10 jaar rustig met de andere kinderen voor de deur mocht spelen, en toen plots niet meer.Als ze 13 was, is ze verhuisd naar Marokko, "bij een tante" luidde het, en we hebben ze nooit teruggezien...Haar broers zijn wél gebleven, en de ouders ook.Raar hé?Tja, zal wel een uitzondering zijn zeker... Nog iets, ik ben dus géén VB-er.Ik kan zonder liegen zeggen dat ik nog nooit voor die partij gestemd heb, trouwens, ik stem voor géén enkel partij, ik vind me in géén één terug.Het enige waarover ik zeker wel met hun akkoord ben, met die fameuze VB-ers, is dat er hier te veel Vreemde Misdadigers rondlopen, en dat toevallig véél van deze nu moslims zijn, kan je mij niet verwijten. Wat onze waarden en gebruiken betreft, als je die slecht vind, moet je maar in de politiek gaan, zelf een partij stichtten die JOUW waarden verdedigt, of word pastoor, prediker,imam, en begin een nieuwe geloofs-stroming, een mengelmoesje van katoliek integrisme en ver-europeaniseerd islamietisch gedachtegoed, voor uw groepje allochtone en autochtone jongeren, dan kunt ge die de straat op sturen om folderkes uit te delen zoals de getuigen van jehovah ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje, in Iran "mogen" de meisjes trouwen vanaf hun 9de.... naar het voorbeeld van de pedo-profeet.
Laatst gewijzigd door circe : 12 oktober 2006 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop nu eens eerst met te kijken wat de Moslims fout doen, en kijk eens naar wat wij fout doen. En het gaat mij echt niet over het feit dat wij alles zouden fout doen en dat alles wat zij doen juist is. Wij steken onze kinderen vanaf hun geboorte in een opvangcentrum en geven ze een sleutel van de deur en de code van het alarm van zodra ze in het opvangcentrum niet meer binnen mogen. En onze oudere mensen steken we ook maar in een opvangcentrum en kijken er verder niet meer naar om. We eisen dat de staat deze opvangcentra voor ons betaald en willen zelf zoweinig mogelijk belastingen betalen. En verder willen we alle luxe hebben en willen we ons enkel ontspannen en doen waar wij zin in hebben. Als er problemen zijn moet een ander ze maar oplossen en liefst nog betalen ook. En die jongeren hun thuisland is België en zij willen daar gelukkig en veilig leven. En ik vind onze gebruiken, gewoontes en normen prima en kan mij echt niet inbeelden dat ik volgens andere zou gaan leven. Maar 99% van de bevolking hier leeft volgens ander normen, gebruiken en gewoontes en zijn de onze vergeten of hebben ze dankzij ons nooit gekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs landen waar kinderen vanaf hun geboorte mogen trouwen ga je die er ook nog bij sleuren om dan uiteindelijk toch tot de vastelling te komen dat wij even fout bezig zijn als zij. Je wil dat ze alle normen,gewoontes en waarden die ze kennen afwijzen en vergeten. Wel geeft ze dan ook nieuwe waarden, normen en gewoontes. Doe je dat niet, wel dan moet je maar aanvaarden dat ze steeds terug naar die oude grijpen of dat ze alles op losse schroeven zetten en er een vrijbuiterstaat van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdien zoveel mogelijk en trek je voor de rest zoweinig mogelijk ergens iets van aan. En als je niets wil doen krijg je het geld wel zo. Heeft onze maatschappij nog andere normen en waardes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
schaamteloos dichtbij.........nog effe en de sluier valt. http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=5305
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Smiley, Je hebt gelijk als je zegt dat zij hun normen en waarden en gewoontes naar hier brengen en ze ons opdringen. En welke normen en waarden moeten zij daarvoor verdringen. Dat jongeren op hun 12/13 jaar met elkaar in bed liggen omdat de ouders er geen tijd meer voor hebben. Dat meisjes op hun 16 moeder worden en dat de vader niet meer naar moeder en kind omkijken. Dat men op zijn 20 trouwt en op zijn 23 scheid. dat men op zijn 30ste aan zijn tiende relatie bezig is met evenveel kinderen waar de moeder alleen voor mag zorgen,omdat de vader er niet meer naar omkijkt, want hij heeft het te druk met zijn werk, zijn hobby's en zijn relatie's. Wel, dat is de norm die wij hen in de plaats geven en waarden kent men niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist perspectief;
Wie een geloof aanhangd probeerd die aan de andere op te dringen. Christen, Moslim, Boedist, en noem maar op. En wie geen geloof aanhangd of het niet echt belijd, Hoert en boert, Steelt en moord er maar oplos en laat de rest stikken zonder zich nog iets anders aan te trekken dan zijn eigen persoontje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De meeste mensen die ik ken zijn 'niet' gelovig, en hebben zeer zeker hun medemens lief. Geloof is een maatstaaf die nodig blijkt te zijn voor sommigen, maar zeker niet iedereen!
![]() |
![]() |
#575 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier ga je m.i. uit de bocht: dat niets doen komt in elk geval niet van ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben geen Christen, Moslim of Boedhist, en ik hoer noch boer, noch steel en moord ik er maar op los. En ik ken er in mijn directe omgeving tientallen in hetzelfde geval. Met Circe moet ik mij dus afvragen: in welke omgeving leeft u dan wel? Laatst gewijzigd door baarle : 12 oktober 2006 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is er tegenwoordig zoveel te doen rond nieuwe samengestelde gezinnen. Waarom zijn er steeds meer kinderopvangcentra nodig en moeten die steeds maar vroeger open zijn en later sluiten. Waarom moeten er steeds meer bejaardethuizen bij komen Waarom komen er steeds meer tienermoeders bij met steeds jongere leeftijd. Waarom kan iemand maanden dood in zijn appartement liggen zonder dat iemand er iets van merkt. Wel, waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn directe omgeving herken ik in elk geval niet in uw beschrijving hierboven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegt dat de bevolking er voor verantwoordelijk is. Zij doet ook maar wat ze kan en laat idd wel op sommige punten een steek vallen, maar daar moeten haar vertegenwoordigers ingrijpen. Iets dat dus niet gebeurt hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Baarle, breek de muren rond je af en kijk over heel ons land. Aan je nick te zien woon je in hertog/nassau. En kom je dus heel veel in kontakt met Nederlanders, maar je woont ook in één van de laatste bolwerken van de oude normen en waardes. Maar kijk eens naar de randgemeentes van onze grootsteden. Het is daar echt geen uitzondering meer dat iemand een paar dagen dood in zijn appartement ligt. En het de postbode is die er over valt omdat de brievenbus niet word leeg gehaald. |
|
![]() |
![]() |