Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2007, 22:47   #561
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je beschuldigt anderen van draaien, nu doe je het zelf ook.

En nee, ik denk niet dat je erg slim bent. IQ = 90, als je geluk hebt.
Zelfs met 90 zou ik meer dan genoeg moeten hebben om u onder de tafel te praten Zéér gul was Moeder Natuur nu ook niet met u , vind ik...Ik heb mij IQ eigenlijk nog nooit berekend, dat interresseert mij niet. Is trouwens nep, volgens mij. Er bestaan immers verschillende vormen van "intelligentie".
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 23:56   #562
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nog niet gepost in deze thread, maar altijd als ik de laatste poster
bezie zie ik de naam 'forumspook' staan.
Waarom nu eigenlijk? Wat heeft een 'zogenaamde' volbloedhetero dáár nu verloren?
Ik heb er maar één verklaring voor: Het forumspook is een soort Mister Jeckyll-Mr. Hyde-type: enerzijds een vlaamsnationalistische parochialistische blokker-huisvader, anderzijds een heimelijke bare-backer-SM'ende homoseksueel met travestieneigingen.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 01:35   #563
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Zelfs met 90 zou ik meer dan genoeg moeten hebben om u onder de tafel te praten Zéér gul was Moeder Natuur nu ook niet met u , vind ik...Ik heb mij IQ eigenlijk nog nooit berekend, dat interresseert mij niet. Is trouwens nep, volgens mij. Er bestaan immers verschillende vormen van "intelligentie".

Intelligentie --> de snelheid waarmee men problemen oplost.

Dat is intelligentie, en niks anders.
Oud 26 december 2007, 09:50   #564
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
juist, in feite veegt iedereen daar zijn voeten aan, wat andere mensen doen...Van het moment dat het niet nét onder hun neus gebeurt, of men er de anderen alle vijf voet mee om de oren komt slagen.
My point exactly.

Wat zijn het gelijk wie zijn zaken of ik nu een relatie heb met een man of een vrouw ... Ik heb een relatie met de persoon tot wie ik me aangetrokken voel. period.

En als je zo denkt is dit de 500 000ste overbodige thread.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 10:36   #565
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Een vraag aan het forumspook:

geloof jij nu dat homoseksualiteit genetisch bepaald is of niet?
(Ik ga hier nu niet die 29 bladzijden quatch lezen. )
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 11:22   #566
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
My point exactly.

Wat zijn het gelijk wie zijn zaken of ik nu een relatie heb met een man of een vrouw ... Ik heb een relatie met de persoon tot wie ik me aangetrokken voel. period.

En als je zo denkt is dit de 500 000ste overbodige thread.
Zou het gaan om voor elk alternatief een verschillend gen? Eén elk voor mf, mm, ff, ......... en noem maar op? Dan hebben onze wetenschappers èn hun discipelen nog heel wat werk te doen. Misschien ook enige aparte genen als toevoeging aan elk, voor klimaatsverandering/religie&communisme/nwo ....
Oud 26 december 2007, 13:20   #567
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals kroegenwijsheid?

Mij onder de tafel praten lukt je trouwens toch niet want ik zal nooit toegeven, nooit...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 14:05   #568
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Om toch on topic te blijven: volgens mij is homosexualiteit idd een genetische afwijking. Sommigen zullen het doen voor show (cfr. alle "beroemdheden" die zichzelf homo verklaarden sinds eind jaren 80), maar de echte hebben een genetische afwijking. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze minderwaardig zijn, maar dat ze afwijken van de norm en dat dat genetisch bepaald is. (Er zijn nog vele andere afwijkingen die genetisch bepaald zijn)
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 14:15   #569
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Om toch on topic te blijven: volgens mij is homosexualiteit idd een genetische afwijking. Sommigen zullen het doen voor show (cfr. alle "beroemdheden" die zichzelf homo verklaarden sinds eind jaren 80), maar de echte hebben een genetische afwijking. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze minderwaardig zijn, maar dat ze afwijken van de norm en dat dat genetisch bepaald is. (Er zijn nog vele andere afwijkingen die genetisch bepaald zijn)
Je kan moeilijk over een "afwijking" spreken omdat homoseksualiteit het normaal functioneren niet hindert. Het is een andere genetische configuratie, maar geen afwijking. Blonde mensen hebben ook een andere genetische configuratie (bij de genen die voor haarkleur verantwoordelijk zijn) dan mensen met bruin haar, maar daarom spreken we nog niet van een "afwijking". Dat is een belangrijk onderscheid dat we moeten maken.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 14:42   #570
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Je kan moeilijk over een "afwijking" spreken omdat homoseksualiteit het normaal functioneren niet hindert. Het is een andere genetische configuratie, maar geen afwijking. Blonde mensen hebben ook een andere genetische configuratie (bij de genen die voor haarkleur verantwoordelijk zijn) dan mensen met bruin haar, maar daarom spreken we nog niet van een "afwijking". Dat is een belangrijk onderscheid dat we moeten maken.
Ik heb ook een afwijking. Ik kan er wel normaal mee functioneren. Een afwijking is iets wat niet volgens de norm is. En de norm is nog steeds, in dieren- en mensenwereld, heterosexualiteit. Daarom beschouw ik homo's als mensen met een afwijking. Maar die kunnen daarom niet minder goed functioneren. Mensen met platvoeten bvb hebben ook een afwijking.
Oud 26 december 2007, 16:15   #571
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb nog niet gepost in deze thread, maar altijd als ik de laatste poster
bezie zie ik de naam 'forumspook' staan.
Waarom nu eigenlijk? Wat heeft een 'zogenaamde' volbloedhetero dáár nu verloren?
Ik heb er maar één verklaring voor: Het forumspook is een soort Mister Jeckyll-Mr. Hyde-type: enerzijds een vlaamsnationalistische parochialistische blokker-huisvader, anderzijds een heimelijke bare-backer-SM'ende homoseksueel met travestieneigingen.
ik pas in géén van uw beide hokjes: ik ben nog nooit naar de mis geweest, ik stem niet op het VB, ik stem zelfs helemaal niet, en wat de rest van uw zever betreft, dat zal wel een beschrijving van uzelf zijn zeker, of van uw "vriendje".
Oud 26 december 2007, 16:21   #572
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:

lees dan enkel posting 426, blz. 22, in deze zelfde draad. Ik heb dat daar kort en bondig uitgelegd. De natuur zit goed inéén jong.

Laatst gewijzigd door forumspook : 26 december 2007 om 16:25.
Oud 26 december 2007, 16:44   #573
Geert C

Standaard

Citaat:
Ik heb ook een afwijking. Ik kan er wel normaal mee functioneren. Een afwijking is iets wat niet volgens de norm is. En de norm is nog steeds, in dieren- en mensenwereld, heterosexualiteit. Daarom beschouw ik homo's als mensen met een afwijking. Maar die kunnen daarom niet minder goed functioneren. Mensen met platvoeten bvb hebben ook een afwijking.
Platvoeten is iets ander, dat kan lichamelijke ongemakken veroorzaken. Holebi's hebben doorgaans geen last van lichamelijke ongemakken door hun homoseksualiteit. "Gay-bashing" vormt hierop de enige uitzondering.

Ik begrijp uw visie wel, maar ik blijf toch bij mijn mening dat je een duidelijk onderscheid moet kunnen maken tussen "afwijkingen" en alternatieve genetische configuraties die daarom nog geen afwijking zijn. Homoseksualiteit is inderdaad niet de norm, maar het is wel normaal en bijgevolg naar mijn mening geen afwijking.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 18:42   #574
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb ook een afwijking.
Meer dan één zou ik denken, maar dat is niet relevant voor deze discussie.

Citaat:
En de norm is nog steeds, in dieren- en mensenwereld, heterosexualiteit.
Kwatch. Dat is helemaal niet "de norm".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 19:41   #575
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Platvoeten is iets ander, dat kan lichamelijke ongemakken veroorzaken. Holebi's hebben doorgaans geen last van lichamelijke ongemakken door hun homoseksualiteit. "Gay-bashing" vormt hierop de enige uitzondering.

Ik begrijp uw visie wel, maar ik blijf toch bij mijn mening dat je een duidelijk onderscheid moet kunnen maken tussen "afwijkingen" en alternatieve genetische configuraties die daarom nog geen afwijking zijn. Homoseksualiteit is inderdaad niet de norm, maar het is wel normaal en bijgevolg naar mijn mening geen afwijking.
Voor mij wel: het woord normaal is afgeleid van norm. Het betekent zoiets als "volgens de norm". Als ik zeg dat het een afwijking is, houdt dat ook geen waarde-oordeel in.
Maar bvb mensen die doof zijn, hebben een afwijking: ze horen niet. Zijn ze daarom minder waard? Bijlange niet, maar horende mensen zijn de norm. Onze maatschappij is naar hen ingericht. Volgens mij zelfs te eenzijdig, waarmee ik bedoel dat er meer rekening zou moeten gehouden worden met doven., bvb op gebied van gelijke kansen.
Oud 26 december 2007, 19:49   #576
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Meer dan één zou ik denken, maar dat is niet relevant voor deze discussie.
Whaaw, straffe humor zenne.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kwatch. Dat is helemaal niet "de norm".
Hetero is wel de norm, hoe jammer u dat ook mag vinden. U bent een afwijking van de norm. Maar troost u: er bestaan wel meerdere afwijkingen, de meeste mensen hebben wel iets waardoor ze afwijken, al was het maar de lengte van hun neushaar.
Jammer genoeg voor u heeft een afwijking op sexueel gebied een grotere impact op uw leven als extreem lang neushaar. En blijkbaar heeft u het er moeilijk mee. Kijk eens op:

http://www.weljongniethetero.be/
http://www.holebifoon.be/

Die zijn er speciaal om hulp te bieden aan homo's.
Of zoek een zelfhulpgroep terzake. Die moeten er zeker zijn. En die weten raad met mensen die met zichzelf in de knoop liggen. Succes!
Oud 26 december 2007, 20:18   #577
Pies Descalzos
Burgemeester

Pies Descalzos's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pies Descalzos
Standaard

Citaat:
Whaaw, straffe humor zenne.

Hetero is wel de norm, hoe jammer u dat ook mag vinden. U bent een afwijking van de norm. Maar troost u: er bestaan wel meerdere afwijkingen, de meeste mensen hebben wel iets waardoor ze afwijken, al was het maar de lengte van hun neushaar.
Jammer genoeg voor u heeft een afwijking op sexueel gebied een grotere impact op uw leven als extreem lang neushaar. En blijkbaar heeft u het er moeilijk mee. Kijk eens op:

http://www.weljongniethetero.be/
http://www.holebifoon.be/

Die zijn er speciaal om hulp te bieden aan homo's.
Of zoek een zelfhulpgroep terzake. Die moeten er zeker zijn. En die weten raad met mensen die met zichzelf in de knoop liggen. Succes!
Het is niet omdat heteroseksuelen in de meerderheid zijn dat ze daarom normaal zijn en homoseksuelen niet. Ze zijn er altijd geweest en dat heeft een reden en een functie, minstens even normaal dus.

Alles in de natuur dat geen ziekte of syndroom is heeft een functie.
Een voorbeeld hiervan is bvb. een soort van witte mot die voornamlijk op berken leeft.
Vroeger waren 99% procent van deze motten wit, en 1% was donkerbruin gekleurd.
Berken zijn over het algemeen wit van bast, dus de witte motten vielen niet echt op voor vogels, de natuurlijke vijanden van deze motten.
Met de opkomst van de industrie werden de berken in de buurt van de industriële zones donkerder gekleurd, hierdoor vielen de donkere motten minder op en wisselde de verhouding van de witte en de zwarte motten.
zo zie je maar dat alles zijn voordeel kan hebben.

Alleen blijkt dat mensen dat kunnen aanvaarden van een mot, maar niet van een mens.

Gebeurt er ooit een grote ramp die onze manier van leven radicaal wijzigt en waardoor we genoodzaakt zijn om terug in de natuur te leven dan zal homoseksualiteit zijn functie weer vervullen, zoals dat nu in de dierenwereld gebeurt.
Oud 26 december 2007, 21:08   #578
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Het is niet omdat heteroseksuelen in de meerderheid zijn dat ze daarom normaal zijn en homoseksuelen niet. Ze zijn er altijd geweest en dat heeft een reden en een functie, minstens even normaal dus.

Een voorbeeld hiervan is bvb. een soort van witte mot die voornamlijk op berken leeft.
Berken zijn over het algemeen wit van bast, dus de witte motten vielen niet echt op voor vogels, de natuurlijke vijanden van deze motten.
Met de opkomst van de industrie werden de berken in de buurt van de industriële zones donkerder gekleurd, hierdoor vielen de donkere motten minder op en wisselde de verhouding van de witte en de zwarte motten.

Alleen blijkt dat mensen dat kunnen aanvaarden van een mot, maar niet van een mens.

Gebeurt er ooit een grote ramp die onze manier van leven radicaal wijzigt en waardoor we genoodzaakt zijn om terug in de natuur te leven dan zal homoseksualiteit zijn functie weer vervullen, zoals dat nu in de dierenwereld gebeurt.
Welke functionaliteit mag dat wel wezen? Voor mij heeft het geen functie en aangezien u zelf zegt: "Alles in de natuur dat geen ziekte of syndroom is heeft een functie.", concludeer ik dat homosexualiteiteen ziekte is.
Oud 26 december 2007, 21:27   #579
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht

Ik kan die vergelijking niet volgen, tenzij je zou willen aantonen dat donkere motten homofiel(er) zijn, cq dat homofielen over een beter vermogen beschikken om van kleur te veranderen.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 26 december 2007 om 21:28.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 22:54   #580
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetero is wel de norm
Nee, dat is het niet. Het is niet omdat iets tot de eigenschappen van een meerderheid behoort, dat het daarom "de norm" zou zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be