![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me soms af hoe het er in uw koppeke eigenlijk uitziet met al die rare gedachten
![]()
![]() |
#5843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conchita Wurst!
Uitgeregend dit weekend, de sloor ![]()
![]() |
#5844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er ook weer eens , deze morgen & deze namiddag ,
mijne tikker weeral een paar keer raar geklopt , ben thuis !! Heb een 1,5 uur geleden een half uur platgelegen , ik voel lichte steken zoals al altijd ivm m'n hart !! Ik ben dan opgestaan , computer opgestart , ik dacht ik ga de 11000 weer effe omhoog helpen !! IK zit hier nu toch rustig , dan speel ik ook wel af & toe gitaar , daar word ik ook rustig van , lekker akoestisch ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2014 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik let er wel op
![]() Aan mijn uiterlijk zie je niet echt iets van mijn lichaamsproblemen , maar ach , maakt me ook niet uit ![]() Sebiet kassie kijken ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2014 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de dagen ga ik toch eens mijn gedacht zeggen aan die onnozelaar die hier iedere avond met zijn belachelijke crème-glace-muziekske rondrijdt!
![]() Mooie muziekstukken verkrachten!
![]() |
#5848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is weer goed aan 't waaien daarbuiten.
Ik zal mijn vensterke maar sluiten. Hé dat rijmt ![]() Meteen PC af, TV aan en over een uurtje beddie, beddie. Amuseer u nog wat forumgenoten!
![]() |
#5849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag aan de lokale radio van zijn gemeente dat plaatje aan , of geef hem de CD cadeau van dat muziekje ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan de klanten van de koffiemadam
![]() 't Zullen er niet veel zijn want de POK is uitgestorven ...
![]() |
#5851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het mooi dat hier een draadje werd opgestart als afscheid aan Robin Williams. Maar ook in deze draad wil ik even de aandacht op hem vestigen.
nanu-nanu ...
![]() |
#5852 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand komt er nog eens een klapje doen in mijn 11.000-tentje? 't Is wreed, 't is wreed. Daar doe ik zo'n moeite voor om dit draadje open te houden! Allee we moeten nog eens iets bedenken.
![]() |
#5855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naam van een nieuwe forummer : stekeltje.
stekel, stek, steek, keel, leek, steel, stel, lest, teelt, teel, jek, keelt, kelt, les, els, elk, lek, set, ets, lees, tee (golfdinges), eet, klets, kletsje, kets, ket, teek, keet Verdraaid, dat zijn er veel ![]()
![]() |
#5856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vorige post was 5855. Ook een mooi cijfertje : 3 x 5 = 15 + 8 = 23 -> 2 + 3 = 5!
![]() |
#5857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Potverdorie! Zucht doet het weer
![]()
![]() |
#5859 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() marietje....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dempertje is door mij geobsedeerd. Dat is begrijpelijk natuurlijk. Zo'n knappe vrouwen als ik lopen er niet veel rond
![]()