![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5861 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al jaren gebruik ik geen rekenmachine, maar Excel of de rekenmachine op mijn PC/tablet. Af en toe (in de winkel, als ik prijzen wil vergelijken bijvoorbeeld), gebruik ik de rekenmachine op mijn gsm.
![]() |
#5863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke tablet heb je?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaan uw kinderen naar school? Krijgen ze ook aparte godsdienstlessen binnen of buiten de schooluren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat u regelmatig naar een synagoge?
Laatst gewijzigd door Antoon : 4 september 2012 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5866 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, toen men mij de productieeenheid liet bezoeken van een bedrijf waar ik voor mijn vorig werk moest zijn.
Citaat:
Toen ik alléén woonde heb ik ook wel sporadisch de boormachine gebruikt. Citaat:
![]() Een vraag waarop geen goed antwoord te geven valt. Wel, zo'n drie weken geleden. (Of dat fluiten door mij dan wel door mijn nichtje getriggerd werd, dat heeft het onderzoek nog niet uitgemaakt.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 september 2012 om 09:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag dat wel vragen, ze moet echter niet antwoorden.
![]() |
#5868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van het werk heb ik een iPad (wel de eerste generatie) gekregen.
Onlangs heb ik van de supervriendelijke mensen van Belgacom een Samsung tablet gekregen.
![]() |
#5869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht zullen ze naar de joodse school gaan, en dan krijgen ze aparte godsdienstlessen en lessen Hebreeuws binnen de schooluren.
![]() |
![]() |
#5870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alléén tijdens sommige feestdagen, en voor huwelijken of bar mitswas.
![]() |
#5871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5872 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan jij verklaren waarom 78 km/h rijden in een zone 70 maar liefst 150 € kost, terwijl 19 km/h te snel rijden in de bebouwde kom slechts een boete van 80 € oplevert ?
Vind jij nagefloten worden niet-fijn, maar niet-nagefloten worden ook niet fijn ?
Laatst gewijzigd door koe de poing : 4 september 2012 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5873 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit gezegd zijnde, het hangt van de context af. (Om maar iets te zeggen, al wandelend op de zeepromenade door drie braaf uitziende toeristen worden nagefloten is wat anders dan 's avonds door idioten in een opzichtige wagen terwijl je zelf alléén bent.) Naar het schijnt streelt het de ijdelheid wel, maar daar ijdelheid me totaal vreemd is, kan ik dit bevestigen noch ontkennen.
![]() |
![]() |
#5874 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer nodig je het liefst uit vrijdag of zaterdag? Waarover gaan discussies aan tafel dan gewoonlijks? Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vond ik toch veel toffer... en als je dan toch mag kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5875 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zal de Engelse taal binnen 50 jaar nog de globale Lingua franca zijn ? Zoniet, door welke taal zal ze waarschijnlijk verdrongen zijn ?
Is het uitsterven van een taal eigenlijk iets om wakker van te liggen ?
![]() |
#5876 |
Staatssecretaris
|
![]() Zondagmorgen; croissant, boterkoek, sandwich of pistolet?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Ben jij arrogant?
- Hoe ben jij met kleding? (ben je daar veel mee bezig, merkkleding enz). - Was jij vroeger een populair meisje op school? - Hoe sta jij tegenover Europa en de euro? - Wat is het meest bitchy/botte dat jij ooit in je leven hebt gezegd/gedaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5878 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat vind jij eingelijk de leukste drie samenzweringstheorieen ? Waarom net deze drie ?
Ben jij iemand die ook nooit moe is als het bedtijd is ?
Laatst gewijzigd door koe de poing : 9 september 2012 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5879 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb geen klassieker, maar het menu hangt een beetje af van wie er komt. Voor "autochtonen" zal ik graag in mijn cosmopolitisch verleden duiken en bijvoorbeeld iets als couscous met mafrum, gefilte fish, enz maken. Citaat:
Discussies hangen uiteraard sterk af van het gezelschap. Als het de familie is (toch het meest voorkomend geval), over van alles, maar onder meer politiek en ... de stam en de kindjes. Citaat:
De zoo van Antwerpen heeft voor ons het enorm voordeel dat hij op wandelafstand ligt, zodat we er dan gemakkelijk af en toe voor een uurtje naar toe kunnen. We zien wel, het is voor binnen 2 jaar denk ik.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 september 2012 om 09:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De globale Lingua franca lijkt me iets waar veel inertie achter zit (tenslotte zat de elite 30-40 jaar eerder op school), ik voorspel dat Engels ook binnen 50 jaar nog de globale Lingua franca zal zijn. Misschien zal het Mandarijns wel een concurrent worden, maar men heeft me verteld dat die taal voor buitenlanders heel moeilijk te leren is. Het is een spijtig maar onvermijdelijk fenomeen.
![]() |