![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5861 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je bent gewoon jezelf aan het uitlachen besef je dat eigenlijk wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5863 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem mensen die van 90% van de omstaanders ongelijk krijgen en nog steeds niet in staat zijn van het probleem bij zichzelf te zoeken gestoorde sociopaten.... Mij heeft men, buiten de geilige linkse drievuldigheid, nog nooit verweten dat ik debatten verziek met truken van de foor of leugens... Ik maak me wel eens schuldig aan "grofheden' omdat ik nu eenmaal een passioneel persoon ben met het hart op de tong.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5866 |
Banneling
|
![]() Narcisten horen/zien alleen graag zichzelf en onderdanige klankborden ...
Je kan aan iemands negeerlijst zien hoever hij/zij van de realiteit is gerukt...QED Egmond Godfried... ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5868 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Marokkanen en Spanjaarden iets minder. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2012 om 21:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, een oplossing heb ik niet en het is ook niet aan mij die te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5870 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() That would be the day...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5872 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer moet ik dat nog herhalen voor het doordringt? Of doe je alsof? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, het is zelfs nog slechter dan de "originele" discriminatie.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5874 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet slechter dan de originele discriminatie, want het trekt de scheefgetrokken situatie recht. Als groep A gediscrimineerd wordt ten voordele van groep B, geraken de mensen van groep A niet aan werk. Met alle gevolgen ven dien : http://forum.politics.be/showthread.php?t=162790 Als je dan stelt : Je moet mensen uit groep A in dienst nemen tot er een representatief aandeel is, dan zullen mensen uit groep A ook aan werk geraken. Tenzij jij minder tot geen probleem hebt met discriminatie van groep A omdat je tot groep B behoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5876 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5877 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is dat slechter of beter of even slecht dan "Als groep A gediscrimineerd wordt ten voordele van groep B, geraken de mensen van groep A niet aan werk. "? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5878 |
|
![]() Ik ook niet, staat hij bij u ook op de negeerlijst misschien?
![]() |
#5879 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |