![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5881 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoi Parcifal! Ik ben verheugd te zien dat er tekenen van "bijdraaien" in uw discours zitten!! Ik zal in elk geval vooraan in het ontvangstcommittee (is dat goed nederlands) van de believers plaatsnemen om u met open armen te verwelkomen! ![]()
![]() |
![]() |
#5882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U armpjes gaan stijf worden want die dag zal er niet komen. Dat er onbeantwoorde vragen zijn en waren heeft niemand ooit ontkent. Dit is dus niet bijdraaien maar weer de normale techniek die believers gebruiken om woorden van anderen te verdraaien en om dus weer maar eens te liegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5883 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zat net te broeden op een post over de kwalijke gevolgen van het gebrek aan slaap maar ik ga braaf zijn. ![]() En qua bijdraaien : niet echt, maar ik wordt -helaas nog altijd- niet betaald door de amerikaanse regering, dus ik ben ook kritisch naar hen toe uiteraard en naar het officiele rapport. . Bij nogal wat believers zie ik toch een meer fanatieke en fundamentalistische houding.... ![]() btw. onze vriend van kwade wil zit hier weer boel te zoeken. Negeren is de boodschap uiteraard. Laatst gewijzigd door parcifal : 11 augustus 2008 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5884 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5885 |
Europees Commissaris
|
![]() @ exodus:
Bedankt voor uw interessante reactie. Vermits ik hier in de verkeerde draad zit met mijn eerste post zal ik er hier misschien best niet op reageren (ik zal mijn post naar de NWO draad verplaatsen). Best
![]() |
#5886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok ik snap je nu beter, sorry. Is netjes van je idd. Mensen die er geen jota van onderzocht hebben doen idd de meest waanzinnige uitspraken over iets waar ze geen meter verstand van hebt. En heb je een en ander diepgaand onderzocht, dat wordt je door velen niet series genomen. Zou het niet andersom moeten zijn? Het is vooral voor nwo beginners mischien beter om het er in het begin uit te laten, maar als je er heel diep op door gaat, kom je er wel op uit. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5888 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() - NIST - Pentagon preformance report - CNN - FOX - BBC -
![]() |
![]() |
#5889 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het valt mij ook op dat wanneer jij een boek leest, het een boek blijft, maar wanneer iemand anders het doet, het plots boekjes worden, alsof het de flair of de story is. Wordt het geen tijd dat je je gaat informeren ipv verder te gaan op veronderstellingen? Uw aanwezigheid in deze thread getuigt toch van enige interesse, of vergis ik mij? Laatst gewijzigd door Akufen : 12 augustus 2008 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5890 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5891 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komt nog bij dat jou manier van er dieper op ingaan niets betekent. Reden hiervoor is dat believers gewoon alle sites kiezen die een “inside job” verkondigen en dat zonder twijfel aannemen als de enige waarheid. Dieper op ingaan betekent eigenlijk dat je gaat onderzoeken of het wel echt waar is wat ze zeggen. Nu heeft de BBC reportage heel duidelijk gemaakt dat het leugens zijn dat de believers verspreiden. Ze hebben zelfs de verspreiders an het woord gelaten om zich te verdedigen, maar ze stonden allemaal met hun mond vol tanden en kregen niets zinnigs meer over hun lippen.
Laatst gewijzigd door illwill : 12 augustus 2008 om 16:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5892 |
Staatssecretaris
|
![]() *knip*
Gelieve het forumreglement inzake copy/paste te respecteren. Laatst gewijzigd door Starfire : 13 augustus 2008 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5894 |
Vreemdeling
|
![]() Voor toren 7 heb ik tot op heden nog altijd geen deftig verhaal gehoord, en voor flight 93evenmin.
En t feit dat staal kan smelten en verdampen op een temp van duizend graden minder dan zijn smeltpunt, moet ik ook nog altijd het eerste deftig verhaal over horen. En tot op heden wordt daar nog altijd niet over gesproken. De verbandingstemp van kerosine is - Open air burning temperatures: 287.5 °C (549.5 °F) - die van staal als ik me niet vergis 1250°C. Bij ontbranding kan je piektemperaturen krijgen, maar nier genoeg om vliegtuigen volledig te laten smelten of verdampen. En het feit dat Bush niet zonder Cheney wou verschijnen voor de 9/11 commisie, en ze dan tesamen nog weigerden te antwoorden op 200 vragen, doet toch wel vragen reizen. Voor wie intresse heeft, heb heel de onderzoek hier op pdf. Het feit dat drie zenders CNN, ABC en NBC het nieuws doorkrijgen van de overheid, en net die zender alle verhaaltjes de wereld hebben ingestuurd, klinkt ook al raar. Nieuwsberichten op lokale zender hadden het over andere feiten dan wat we nu als de zgn waarheid aanzien. Na 9/11 hebben zowel de wapenindustrie, als de olie-industrie miljarden winst gemaakt, en laat de families bush en bin laden daar nu net veel aandelen in hebben. Elke film die wordt uitgebracht is niet objectief genoeg, maar zelf af en toe eens iets opzoeken en niet constant naar tevee kijken, kan al veel ophelderen. De VS staat al 60j bol van de mediamanipulatie, wie dat niet wil inzien staat echt wel met oogkleppen in deze wereld. De VS zou zo bewijzen kunnen leveren, door een aantal tapes en gesprekken vrij te geven, maar dit wordt tot op heden geweigerd. Ben net terug van drie weken LA en neem van mij aan, dat de meerderheid daar de versie van hun eigen regering niet meer gelooft. En wat ik dan te horen kreeg over huricane Katrina, dat slaat ongeveer alles, maar dat hoort hier niet thuis. Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5895 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het volledige verslag lezen van the 911 commisie geldt dat als diep genoeg gaan? Allez onderzoek, ... t leekt me net een boek van Prins Laurent, veel letterkes en weinig tekst. Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5896 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5897 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
onderstaande pic komt van jouw zo geprezen BBC. Er staat "800°, warm genoeg om ... (vervolledig zelf)". Bekijk deze news reports ook eens. Het gesmolten-staal-als-reden-voor-instorting disinfo werd in de eerste plaats door de truthers gedebunked. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5898 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.wpi.edu/News/Transformati...ing/steel.html Citaat:
Jawel, de schuldige... zure regen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die balken zijn dan ook niet gesmolten maar wel fel aangetast (verzwakt) door deze branden
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5900 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...&q=gordon+ross Laatst gewijzigd door Akufen : 13 augustus 2008 om 11:47. |
|||
![]() |
![]() |