Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2008, 16:40   #5881
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Overigens ben ik geen die hard verdediger van de officiele versie, ik ben een verdediger (niet die hard) van de BESTE versie, en dat is, in alle objectiviteit, nog altijd veruit de officiële. Hoewel er dus ook wel gaten in zitten, natuurlijk.

Hoi Parcifal!

Ik ben verheugd te zien dat er tekenen van "bijdraaien" in uw discours zitten!!

Ik zal in elk geval vooraan in het ontvangstcommittee (is dat goed nederlands) van de believers plaatsnemen om u met open armen te verwelkomen!
Oud 11 augustus 2008, 16:46   #5882
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hoi Parcifal!

Ik zal in elk geval vooraan in het ontvangstcommittee (is dat goed nederlands) van de believers plaatsnemen om u met open armen te verwelkomen!
U armpjes gaan stijf worden want die dag zal er niet komen. Dat er onbeantwoorde vragen zijn en waren heeft niemand ooit ontkent. Dit is dus niet bijdraaien maar weer de normale techniek die believers gebruiken om woorden van anderen te verdraaien en om dus weer maar eens te liegen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 16:48   #5883
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hoi Parcifal!

Hallo Straddle.
Ik zat net te broeden op een post over de kwalijke gevolgen van het gebrek aan slaap maar ik ga braaf zijn.

En qua bijdraaien : niet echt, maar ik wordt -helaas nog altijd- niet betaald door de amerikaanse regering, dus ik ben ook kritisch naar hen toe uiteraard en naar het officiele rapport.
.
Bij nogal wat believers zie ik toch een meer fanatieke en fundamentalistische houding....

btw. onze vriend van kwade wil zit hier weer boel te zoeken.
Negeren is de boodschap uiteraard.

Laatst gewijzigd door parcifal : 11 augustus 2008 om 16:49.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 16:50   #5884
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik zal daar wel eens op terugkomen als het mij past.
Citaat:
Tiens, dat is raar. Ik heb net het omgekeerde gehoord.
Hopeloos
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 17:34   #5885
straddle
Europees Commissaris

Standaard

@ exodus:

Bedankt voor uw interessante reactie. Vermits ik hier in de verkeerde draad zit met mijn eerste post zal ik er hier misschien best niet op reageren (ik zal mijn post naar de NWO draad verplaatsen).

Best
Oud 12 augustus 2008, 08:25   #5886
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Neen, dat bedoel ik niet!!
Zoals ik al zei, IK (anders dan vele anderen blijkbaar) doe geen uitlatingen over dingen waar ik niet in thuis ben. Dus, ik zeg niet dat dat van die aliens enzo onzin is. Ik denk echter dat wanneer je een zinnige discussie wil voeren over een mogelijke 9/11 samenzwering, je best deze dingen daarbuiten laat.

ok ik snap je nu beter, sorry. Is netjes van je idd.
Mensen die er geen jota van onderzocht hebben doen idd de meest waanzinnige uitspraken over iets waar ze geen meter verstand van hebt.
En heb je een en ander diepgaand onderzocht, dat wordt je door velen niet series genomen. Zou het niet andersom moeten zijn?

Het is vooral voor nwo beginners mischien beter om het er in het begin uit te laten, maar als je er heel diep op door gaat, kom je er wel op uit.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 08:30   #5887
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ok ik snap je nu beter, sorry. Is netjes van je idd.
Mensen die er geen jota van onderzocht hebben doen idd de meest waanzinnige uitspraken over iets waar ze geen meter verstand van hebt.
En heb je een en ander diepgaand onderzocht, dat wordt je door velen niet series genomen. Zou het niet andersom moeten zijn?

Het is vooral voor nwo beginners mischien beter om het er in het begin uit te laten, maar als je er heel diep op door gaat, kom je er wel op uit.

Pin d"Ar
"series onderzoeken" = conspiracy sites lezen en hun boekjes/dvd's kopen? Is dat "er diep op door gaan"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 08:33   #5888
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
"series onderzoeken" = conspiracy sites lezen en hun boekjes/dvd's kopen? Is dat "er diep op door gaan"?

- NIST - Pentagon preformance report - CNN - FOX - BBC -
Oud 12 augustus 2008, 12:24   #5889
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Er dieper op ingaan wil zeggen u op alle mogelijke manieren informeren. Iets waar sommigen hier duidelijk een diepgewortelde angst voor hebben en de informatie bijgevolg maar afdoen als "conspiracy zever". Waar het ook mag vandaan komen.

Het valt mij ook op dat wanneer jij een boek leest, het een boek blijft, maar wanneer iemand anders het doet, het plots boekjes worden, alsof het de flair of de story is.

Wordt het geen tijd dat je je gaat informeren ipv verder te gaan op veronderstellingen? Uw aanwezigheid in deze thread getuigt toch van enige interesse, of vergis ik mij?

Laatst gewijzigd door Akufen : 12 augustus 2008 om 12:25.
Oud 12 augustus 2008, 16:12   #5890
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 12 augustus 2008, 16:14   #5891
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Er dieper op ingaan wil zeggen u op alle mogelijke manieren informeren. Iets waar sommigen hier duidelijk een diepgewortelde angst voor hebben en de informatie bijgevolg maar afdoen als "conspiracy zever". Waar het ook mag vandaan komen.

Het valt mij ook op dat wanneer jij een boek leest, het een boek blijft, maar wanneer iemand anders het doet, het plots boekjes worden, alsof het de flair of de story is.

Wordt het geen tijd dat je je gaat informeren ipv verder te gaan op veronderstellingen? Uw aanwezigheid in deze thread getuigt toch van enige interesse, of vergis ik mij?
En op alle mogelijk manieren informeren betekent alle mediakanelen die artikels publiceren die meegaan met het officiele verhaal zomaar als mainstream bestempelen en negeren.

Komt nog bij dat jou manier van er dieper op ingaan niets betekent. Reden hiervoor is dat believers gewoon alle sites kiezen die een “inside job” verkondigen en dat zonder twijfel aannemen als de enige waarheid. Dieper op ingaan betekent eigenlijk dat je gaat onderzoeken of het wel echt waar is wat ze zeggen.
Nu heeft de BBC reportage heel duidelijk gemaakt dat het leugens zijn dat de believers verspreiden. Ze hebben zelfs de verspreiders an het woord gelaten om zich te verdedigen, maar ze stonden allemaal met hun mond vol tanden en kregen niets zinnigs meer over hun lippen.

Laatst gewijzigd door illwill : 12 augustus 2008 om 16:21.
Oud 12 augustus 2008, 22:21   #5892
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

*knip*

Gelieve het forumreglement inzake copy/paste te respecteren.

Laatst gewijzigd door Starfire : 13 augustus 2008 om 17:03.
Oud 13 augustus 2008, 00:56   #5893
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En op alle mogelijk manieren informeren betekent alle mediakanelen die artikels publiceren die meegaan met het officiele verhaal zomaar als mainstream bestempelen en negeren.

Komt nog bij dat jou manier van er dieper op ingaan niets betekent. Reden hiervoor is dat believers gewoon alle sites kiezen die een “inside job” verkondigen en dat zonder twijfel aannemen als de enige waarheid. Dieper op ingaan betekent eigenlijk dat je gaat onderzoeken of het wel echt waar is wat ze zeggen.
Nu heeft de BBC reportage heel duidelijk gemaakt dat het leugens zijn dat de believers verspreiden. Ze hebben zelfs de verspreiders an het woord gelaten om zich te verdedigen, maar ze stonden allemaal met hun mond vol tanden en kregen niets zinnigs meer over hun lippen.
2
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 01:43   #5894
Pennywise
Vreemdeling

Pennywise's schermafbeelding

Standaard

Voor toren 7 heb ik tot op heden nog altijd geen deftig verhaal gehoord, en voor flight 93evenmin.

En t feit dat staal kan smelten en verdampen op een temp van duizend graden minder dan zijn smeltpunt, moet ik ook nog altijd het eerste deftig verhaal over horen.

En tot op heden wordt daar nog altijd niet over gesproken. De verbandingstemp van kerosine is - Open air burning temperatures: 287.5 °C (549.5 °F) - die van staal als ik me niet vergis 1250°C. Bij ontbranding kan je piektemperaturen krijgen, maar nier genoeg om vliegtuigen volledig te laten smelten of verdampen.

En het feit dat Bush niet zonder Cheney wou verschijnen voor de 9/11 commisie, en ze dan tesamen nog weigerden te antwoorden op 200 vragen, doet toch wel vragen reizen.

Voor wie intresse heeft, heb heel de onderzoek hier op pdf.

Het feit dat drie zenders CNN, ABC en NBC het nieuws doorkrijgen van de overheid, en net die zender alle verhaaltjes de wereld hebben ingestuurd, klinkt ook al raar.
Nieuwsberichten op lokale zender hadden het over andere feiten dan wat we nu als de zgn waarheid aanzien.

Na 9/11 hebben zowel de wapenindustrie, als de olie-industrie miljarden winst gemaakt, en laat de families bush en bin laden daar nu net veel aandelen in hebben.

Elke film die wordt uitgebracht is niet objectief genoeg, maar zelf af en toe eens iets opzoeken en niet constant naar tevee kijken, kan al veel ophelderen. De VS staat al 60j bol van de mediamanipulatie, wie dat niet wil inzien staat echt wel met oogkleppen in deze wereld.

De VS zou zo bewijzen kunnen leveren, door een aantal tapes en gesprekken vrij te geven, maar dit wordt tot op heden geweigerd. Ben net terug van drie weken LA en neem van mij aan, dat de meerderheid daar de versie van hun eigen regering niet meer gelooft.

En wat ik dan te horen kreeg over huricane Katrina, dat slaat ongeveer alles, maar dat hoort hier niet thuis.

Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 01:46.
Pennywise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 01:48   #5895
Pennywise
Vreemdeling

Pennywise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het volledige verslag lezen van the 911 commisie geldt dat als diep genoeg gaan? Allez onderzoek, ... t leekt me net een boek van Prins Laurent, veel letterkes en weinig tekst.

Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 01:48.
Pennywise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 09:23   #5896
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pennywise Bekijk bericht
En t feit dat staal kan smelten en verdampen op een temp van duizend graden minder dan zijn smeltpunt, moet ik ook nog altijd het eerste deftig verhaal over horen.
Ja, ik ook.
Welk rapport zegt dat dat gebeurd is?
Graag quote en link.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 11:11   #5897
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ik ook.
Welk rapport zegt dat dat gebeurd is?
Graag quote en link.
Over selectiviteit gesproken, één punt uit de negen haal je eruit...

onderstaande pic komt van jouw zo geprezen BBC. Er staat "800°, warm genoeg om ... (vervolledig zelf)".

Bekijk deze news reports ook eens.

Het gesmolten-staal-als-reden-voor-instorting disinfo werd in de eerste plaats door de truthers gedebunked.
Bijgevoegde afbeelding(e)

eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 11:13   #5898
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
A combination of an uncontrolled fire and the structural damage might have been able to bring the building down, some engineers said. But that would not explain steel members in the debris pile that appear to have been partly evaporated in extraordinarily high temperatures, Dr. Barnett said.
http://www.prisonplanet.com/engineer..._of_7_wtc.html

http://www.wpi.edu/News/Transformati...ing/steel.html

Citaat:
There is no indication that any of the fires in the World Trade Center buildings were hot enough to melt the steel framework. Jonathan Barnett, professor of fire protection engineering, has repeatedly reminded the public that steel--which has a melting point of 2,800 degrees Fahrenheit--may weaken and bend, but does not melt during an ordinary office fire. Yet metallurgical studies on WTC steel brought back to WPI reveal that a novel phenomenon--called a eutectic reaction--occurred at the surface, causing intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese.

Materials science professors Ronald R. Biederman and Richard D. Sisson Jr. confirmed the presence of eutectic formations by examining steel samples under optical and scanning electron microscopes. A preliminary report was published in JOM, the journal of the Minerals, Metals & Materials Society. A more detailed analysis comprises Appendix C of the FEMA report. The New York Times called these findings "perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation." The significance of the work on a sample from Building 7 and a structural column from one of the twin towers becomes apparent only when one sees these heavy chunks of damaged metal.

A one-inch column has been reduced to half-inch thickness. Its edges--which are curled like a paper scroll--have been thinned to almost razor sharpness. Gaping holes--some larger than a silver dollar--let light shine through a formerly solid steel flange. This Swiss cheese appearance shocked all of the fire-wise professors, who expected to see distortion and bending--but not holes.

A eutectic compound is a mixture of two or more substances that melts at the lowest temperature of any mixture of its components. Blacksmiths took advantage of this property by welding over fires of sulfur-rich charcoal, which lowers the melting point of iron. In the World Trade Center fire, the presence of oxygen, sulfur and heat caused iron oxide and iron sulfide to form at the surface of structural steel members. This liquid slag corroded through intergranular channels into the body of the metal, causing severe erosion and a loss of structural integrity.

"The important questions," says Biederman, "are how much sulfur do you need, and where did it come from? The answer could be as simple--and this is scary- as acid rain."
http://911research.wtc7.net/wtc/evid...rgy/index.html

Jawel, de schuldige... zure regen
Oud 13 augustus 2008, 11:19   #5899
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

die balken zijn dan ook niet gesmolten maar wel fel aangetast (verzwakt) door deze branden
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 11:40   #5900
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
die balken zijn dan ook niet gesmolten maar wel fel aangetast (verzwakt) door deze branden
Kan je lezen of niet?

Citaat:
A combination of an uncontrolled fire and the structural damage might have been able to bring the building down, some engineers said. But that would not explain steel members in the debris pile that appear to have been partly evaporated in extraordinarily high temperatures, Dr. Barnett said.
en:

Citaat:
"Feeling the heat and seeing the molten steel reminded me of a volcano.”

—Mt. St. Helens volcano disaster veteran Ron Burger, public health advisor at the National Center for Environmental Health, Centers for Disease Control and Prevention http://www.neha.org/9-11 report/index-The.html

"There are fires burning and molten steel flowing in the pile of ruins still settling beneath our feet." —Sarah Atlas, Urban Search and Rescue, New Jersey http://www.sas.upenn.edu/sasalum/new...2002/k911.html

"...The heat was so intense we encountered rivers of molten steel." —NYFD firefighter in documentary film, “The First 24 Hours” http://www.nypost.com/movies/19574.htm

"Fires are still actively burning and the smoke is very intense. In some pockets now being uncovered, they are finding molten steel." —Alison Geyh, PhD, Johns Hopkins’ Bloomberg School of Public Health http://www.jhsph.edu/Publications/Special/Welch.htm

"...We descended deep below street level to areas where underground fires still burned and steel flowed in molten streams." —A reporter with rare access to the debris at ground zero, quoted in the book, “American Ground: Unbuilding the World Trade Center” by William Langewiesche http://www.theatlantic.com/doc/prem/200207/77nwash

"...The streams of molten metal that leaked from the hot cores and flowed down broken walls inside the foundation hole." —The same journalist referred to above, in “American Ground: Unbuilding the World Trade Center” by William Langewiesche http://www.amazon.com/gp/product/B00...lance&n=283155

“...A fire truck 10 feet below the ground that was still burning two weeks after the Tower collapsed. Its metal was so hot that it looked like a vat of molten steel." —Vance Deisingnore, OSHA Officer at WTC, to Jim McKay, Post-Gazette Staff Writer, on September 11, 2002 http://www.thenewliberator.com/wethepeople.htm

"...A combination of an uncontrolled fire and the structural damage might have been able to bring the building down, but that would not explain steel members in the debris pile that appear to have been PARTLY EVAPORATED in extraordinarily high temperatures" —A fire safety expert, about World Trade Center building 7. NB: Evaporation means conversion from a liquid to a gas; so the steel beams in building 7 were subjected to temperatures high enough to melt and evaporate them. http://select.nytimes.com/gst/abstra...A80994D9404482

“...There were fires still burning and molten steel still running 21 days after the attacks.” —James M. Williams, President, Structural Engineers Association of Utah, in SEAU News, Volume VI, Issue 11, October 2001

"They showed us many fascinating slides ranging from molten metal, which was still red hot weeks after the event." —A structural engineer, quoted in the September 3, 2002 issue of The Structural Engineer magazine, Page 5

"One fireman told us that there was still molten steel at the heart of the towers' remains. Firemen sprayed water to cool the debris down but the heat remained intense enough at the surface to melt their boots." —Guy Lounsbury, a member of New York Air National Guard's 109th Air Wing, who was at Ground Zero from September 22 to October 6 http://www.findarticles.com/p/articl...12/ai_n9015802

"in the early days, the streams of molten metal that leaked from the hot cores and flowed down broken walls inside the foundation hole." -- William Langewiesche, the only journalist to have unrestricted access to Ground Zero during the cleanup operation

“...As we get closer and closer to the center it gets hotter and hotter... it’s unbelievable...it’s like an oven inside, bright, bright, orangish color, at least 1500 degrees...and it’s six weeks later!” —Unidentified NYFD fireman in OSHA documentary film of ground zero

"There are pieces of steel being pulled out from as far as six stories underground that are still cherry red...and the blaze is so far beyond a normal fire that it is nearly impossible to draw conclusions about it based on other fires." —Don Carson, a hazardous materials expert for the National Operating Engineers Union, six weeks after 9/11 http://pqasb.pqarchiver.com/nydailyn...DER+FOR+MONTHS

"for about two and a half months after the attacks, in addition to its regular duties, NYDS played a major role in debris removal -- everything from molten steel beams to human remains...." —Kathy Dawkins, New York City Department of Sanitation (NYDS) spokesperson, in Waste Age magazine, April 1, 2002 http://wasteage.com/mag/waste_dday_ny_sanitation/

"Underground it was still so hot that molten metal dripped down the sides of the wall from Building 6." —Worker involved with the organizing of demolition, excavation and debris removal operations at ground zero, in a Staff Statement to the 9/11 Commission http://www.globalsecurity.org/securi...11_commission/

“...a steel beam being lifted from deep underground at Ground Zero was dripping from the molten steel." —Joe O'Toole, Bronx firefighter, to reporter Jennifer Lin of the Philadelphia Inquirer...05/29/2002 http://www.fallenbrothers.com/commun...=2948#post2948

"Underground, it was still so hot that molten metal dripped down the sides of the wall from Building 6” --Ken Holden, who was involved with the organizing of demolition, excavation and debris removal operations at Ground Zero, in his testimony to the 9/11 Commission (which, as we now know, was ignored)

“...This was the longest-burning structural fire in history, even though it rained heavily on September 14, 2001 and again on September 21, 2001, and the fires were sprayed with high tech fire-retardants, and firetrucks sprayed a nearly constant jet of water on ground zero...You couldn't even begin to imagine how much water was pumped in there...it was like you were creating a giant lake..." —Tom Manley of the Uniformed Firefighters Association, the largest fire department union. http://www.cbsnews.com/stories/2001/...in321907.shtml

“...New York firefighters recall ‘heat so intense they encountered rivers of molten steel’.... —New York Post, 3/3/2004
Deze kan je best ook eens bekijken, duurt maar 25 minuutjes, en het is gemaakt door een ingenieur:
http://video.google.com/videoplay?do...&q=gordon+ross

Laatst gewijzigd door Akufen : 13 augustus 2008 om 11:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be