![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5901 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi om de kwestie heengefietst.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5903 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5904 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de andere BBB's (dat koeienras: Bleu Blanc Belge) voorrang geeft dan ben je een racist. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 april 2012 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5906 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en wie in kampen denkt is volcontinu onverdraagzaam.
![]() |
#5907 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5908 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan de gemakzuchtige discriminatie van de allochtoon, om je even te parafraseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5909 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en uiteraard zullen vrouwen die persé willen uitdragen dat ze een mankement aan hun hersenen hebben zelfs niet door de eerste ronde geraken - jammer maar helaas. Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 april 2012 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5910 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar ben ik het nu niet mee eens zie.
Ik behoud mij het recht voor om elementen uit het kamp van de nazi's niet als loontrekkenden in mijn zaak in te schrijven. Nazis, islami's, communisten en anarchisten kunnen zich persoonlijk niet ontplooien noch kunnen zij enige meerwaarde betekenen voor mijn bedrijf. Hetzelfde geldt voor pedofielen, cleptomanen, Gilles de la Touretteraars, vampieren, sadisten, racisten, fascisten, enz enz.... sorry pocolinkieworld...ofwel neem ik aan wie ik wil ofwel neem ik niemand aan....gemakkelijk zat....
![]() |
#5911 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5912 |
Banneling
|
![]() Als ik moet kiezen tussen twee evenwaardige kandidaten en ik doe dat regelmatig in mijn professioneel leven (keuze op basis van testen, gesprekken, interviews, CV, beroepservaring), dan kies ik voor diegenen die mij het best ligt, i.e. die dezelfde culturele achtergrond heeft als ik, de autochtoon dus. Een hoofddoek bij vb zal het dus niet halen (ik heb er nog nooit een een contract gegeven).
Met mijn keuze is niets mis. Als je een keuze maakt is er altijd iemand of iets die het gelag moet betalen, ook bij een keuze tussen twee witte Vlamingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5913 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5914 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5915 |
Banneling
|
![]() JURGEN DE WERELDVERBETERAAR !!!!! Knap kerelmtje héé !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5916 |
Banneling
|
![]() JURGEN DE WERELDVERBETERAAR !!!!! Knap kerelmtje héé !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5917 |
Banneling
|
![]() JURGEN DE WERELDVERBETERAAR !!!!! Knap kereltje héé !! waar bemoeien ze zich hier mee?
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 7 april 2012 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5918 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je toch verder kijkt dan enkel jezelf, die nieuwe collega moet toch ook liggen bij de rest van je collega's ![]() Maar ik mag toch hopen dat je een beter gekwalificeerde allochtoon kiest boven een minder gekwalificeerde autochtoon? Anders gezegd: je keuze is toch perfect objectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5919 |
Banneling
|
![]() [quote]Net daarom! Een hoofddoek op de werkvloer zou totaal niet aanvaard worden door de collega's, zou totaal onwelkom zijn in onze bedrijfscultuur (die ook niet-islamitische allochtonen telt). Bovendien werven we geen mensen aan om hun religie te belijden op de werkvloer. Teamgeest is belangrijk ! De hoofddoek als sexueel segregatiesymbool en hahaleisen druisen daar volledig tegen in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5920 |
Banneling
|
![]() Er is toch al iemand op het forum die toegeeft dat het haar bedoeling is om aan te zetten tot haat.
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17482 Dat plaatst de "voordeel van de twijfel"-post in een ander licht. |
![]() |
![]() |