![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging dit draadje niet over een verzameling quotes?
------------- Ik vind trouwens een gerichte Mossad aanval ook minder erg dan een troep moslims die zichzelf opblazen in de hoop zoveel mogelijk onschuldige mensen mee naar hun orgastische paradijs te krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 september 2012 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5902 |
Minister-President
|
![]() Ze kwamen er vooraleer je postte, dat is te achterhalen door naar de uren te kijken. Er wordt hier zo snel gepost dat een aanpassing sneller gebeurt dan je lief is, en dus was je wellicht bezig met quoten, en had je de aanpassing niet meer opgemerkt, maar de aanpassing was al even snel, en hoort voor mij dus bij de oorspronkelijke post. Wat jij van mij pikt of niet, laat me eerlijk gezegd koud.
Blij dat je fanatiekelingen die in het wilde weg vermoorden, veroordeelt. Ik ga er maar vanuit dat dat geldt voor iedere fanatiekeling.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#5903 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 september 2012 om 17:30. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5904 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed, laten we dezelfde tactiek nu ook eens op jou toepassen: het feit dat jij zoveel kritiek hebt op de inhoud van het bericht van Maddox, wilt dus zeggen dat jij moslims steunt die verderf zaaien. Ken jij dergelijke terroristen persoonlijk of steun jij ze alleen maar moreel in wat ze doen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit moet dat blijken?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 10 september 2012 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5906 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent een van de grootste pleitbezorgers van het meest primitieve VB-racisme op dit forum, dus dat jij mijn posts onzin vindt is een compliment. Op het moment dat we het eens zijn, zal ik mij pas ernstige zorgen maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5908 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw argumenten zijn gelukkig indrukwekkend. Je kent alleen "
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt om even aan te geven waarom je met persoonlijke aanvallen begint.
(Leuk he, spelen met quotes?)
![]() |
![]() |
![]() |
#5910 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt mij inderdaad correct geciteerd. De "gelukkig" die je geschrapt hebt, verandert de betekenis inderdaad niet. Aan de lezer om te oordelen of ik ernstig of ironisch was.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 september 2012 om 17:59. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo moreel superieur, totaal alleen een aanklacht tegen terreur formuleren. Om de terreur tegen de aanslagen op 11 september aan te klagen, was je er dan ook als enige bij? Of stond je tussen de bruine rukkers op onderstaand fotootje? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5912 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een parel van vals pathos, tranerige rethoriek, hyperbolische pastiche:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linkje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5915 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kallikles uiteraard.
Er is hier maar eentje die dergelijke verregaande onzin uit zijn botten kan slaan.
![]() |
#5916 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De man neemt het tenslotte in zijn eentje op tegen De Imperialistische Terreur. Geen geringe opdracht voorwaar! Bij een dergelijke Grote Missie kan men wel eens een verdraaiing van een contextgevoelige quote door de vingers zien, hé? Per slot van rekening : Citaat:
Citaat:
M.a.w., wij als Aardse Stervelingen mogen ons gelukkig prijzen dat zo'n Grote Intellectueel en Terreurbestrijder zich de moeite getroost om hier tussen al dat plebs te vertoeven. Véél te veel eer, men zou er duizelig van worden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 september 2012 om 06:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5919 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een schertsfiguur uiteraard, maar inderdaad uitermate kleurrijk. Ik mis zijn superieure zelfverheerlijking en zijn niet aflatende scheldtirades nù al... Maar goed, de positie van forumnar is terug vacant.
![]() |
![]() |
#5920 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |