![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5901 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En 9/11 heeft net iets teveel van die wereldunieke gebeurtenissen om geloofwaardig te zijn. Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5902 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en wanneer vertoont gesmolten staan, rechts vlakken? De wereldunieke voorvallen blijven zich opstapelen. En om eerlijk te zijn, uit de Uk zou ik nu niet direct objectieve verslaggeving verwachten als het over de VS gaat. Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk kan ik lezen maar ik slik niet alles zoals deze 'getuigenissen'
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5904 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Mijn mening is bijvoorbeeld lichtelijk anders. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 augustus 2008 om 12:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zucht. Een interview met een ingenieur op 13/9/2001 is NIET representatief omdat op dat moment nog niemand kon weten wat er juist gebeurd was. T'was daarom dat ik vroeg naar een -officieel- rapport. Blijkbaar is dat moeilijk te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5906 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik was aant het vissen, en je bijt nog ook, vind ik heel vriendelijk van je. Maar wat jij laat zien is geen stuk van een boeing 757, bijgevoegd zie je Rolls Royce RB.211 engine van een boeing 757. Als gij nu gaat beweren dat wat ji laat zien en wat ik laat zien dezelfde motor is, dan heb je iets aan je ogen. Die van jou is gewoon kleiner, bedankt om mijn punt hier te maken zou ik zeggen. De schop die je op de bulldozer ziet, kan makkelijk de voorste rotor bedekken, nochtans zou dit bij een motor van een RR niet kunnen. Ben op de site van de FAA gaan nakijken welke motor flight 93 moest hebben, en dat is deze RR engine. K zeg trouwens nergens dat er geen brokstukken zijn gevonden, maar zeg dat er GEEN brokstukken van een JET LINER zijn gevonden. Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5907 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe groot zijn de turbineschoepen in het midden van de motor? En er zijn nog wel stukken gevonden hoor. Benieuwd hoe je je daar weer uit gaat draaien. ![]() Een stuk van de romp : ![]() Nog brokstukken in de kleuren van United Airlines. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5908 |
Vreemdeling
|
![]() typ voor de lol eens airplane crash in google en ga naar afbeeldingen, er zijn altijd brokstukken te vinden, een vliegtuig is namelijk berekend op crashes, en kan breken, maar kan niet verdwijnen in het niets tenzij het boven zee zou ontploffen.
Alle nieuwszender brengen als eerste neiuws, dat er geen debrie te vinden was, wat practisch onmogelijk zou zijn. Er vanuit gaande dat het staal verdampt zou zijn door de hitte, zou ook willen zeggen dat er geen mensen te vinden zijnn, maa ze beweren wel dat er ongeveer 1/8 van het totale gewicht aan mensen gevonden zou zijn. Wat dus wil zeggen dat de temp niet zo hoog kan zijn geweest, anders zouden mensen onvindbaar zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5909 |
Vreemdeling
|
![]() van de turbine zie je heel de structuur, en dat is geen RR engine, ga anders eens naast zo'n engine staan en je zal begrijpen wat ik wil zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5910 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() dit is flight 93, k zou zeggen zoek de verschillen zelf met jou brokstukken |
![]() |
![]() |
![]() |
#5911 |
Vreemdeling
|
![]() de brokstukken waar jij mee afkomt, kunnen ongeveer van elk vliegtuig van UA, het feit dat flight 93 geland zou zijn op cleveland airport wil ik er nog buiten laten, maar een vliegtuig crash met zo'n beperkte hoeveelheid brokstukken, maar wel 200kg menselijke resten, dat klinkt voor jou logisch zeker? Rechtevenredigheid tussen brokstukken is meestal wel aanwezig in een crash, als ge 1/8 van mensen terug vind, vind je ook 1/8 van het vliegtuig terug, en dat zou je meoten zien op de eerste foto's en al die foto's laten just niets zien, buiten een streep op de grond en zwarte rook.
Waar bij kerosine volgens mij witte rook zou geven, (al kan hier verkeerd zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5912 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn er nu op de crashsite van flight 93 brokstukken van een jetliner aangetroffen of niet? Ik merk trouwens dat je hierboven al terugkomt op je woorden want nu is het blijkbaar al zo dat er volgens jouw persoonlijke mening 'te weinig' brokstukken zijn en niet van de goede soort. Enfin, flipfloppen noemen ze dat geloof ik. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 augustus 2008 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5913 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, als je 1/8 van het totale menselijk gewicht kan terug vinden, kan je dat ook ivm de rest van het vliegtuig, en dat is niet gebeurd. Of zou er nog altijd van alles in de grond steken? Ben er nochtans zeker van dat ze daar alles opgegraafd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5914 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De foto's die ik toonde waren o.a. bewijsstukken op het proces tegen Zacharias Moussaoui en zijn in die hoedanigheid openbaar. Dus nu kom jij hier zeggen dat die bewijsstukken vals zijn? En dat de reddingswerkers en mensen van UA en advocaten en de rechter te dom zijn om die vervalsingen door te hebben? Dan raad ik je aan onmiddelijk de advocaten van Zacharias Moussaui op de hoogte te brengen. Ik weet zeker dat voor zo'n tip, er een fooi van een paar duizend dollar afkan. Laat me iets weten! ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 augustus 2008 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5915 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je verfijnt nu alweer je criterias, maar wat else is new. (flipfloppen?) Op 13/09/2001 kende men het smeltpunt van staal nog niet zeg je? Waren de experts gebruikt in de BBC Conspiracy Files ook van dat niveau? Laatst gewijzigd door eti1777 : 13 augustus 2008 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5916 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 augustus 2008 om 13:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5917 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Parcifal 1; Citaat:
Citaat:
Op 13/09/2001 kende men het smeltpunt van staal nog niet zeg je? Waren de experts gebruikt in de BBC Conspiracy Files ook van dat niveau? Of blijf je bij je flipflop? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5918 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vind het op zich wel raar, dat jij naast de motor blijft kijken, terwijl mijn foto de echte versie is, en die trekt in de verte nog niet op wat jij laat zien. Wie is er dus naief? Een guantanamo proces, zou ik nu niet direct al afdoend bewijsmateriaal aanhalen. K zie het amerikaanse leger niet ineens zeggen dat ze hier een beetje mee geknoeid hebben. Trouwens opvallend dat zowel op het pentagon als flight 93 amper brokstukken gevonden worden, en dat de brokstukken altijd heel beperkt waren, en nooit overtuigend waren Laatst gewijzigd door Pennywise : 13 augustus 2008 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5919 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
als ge er vanuit gaat, dat het een complot is, zou het dan niet logisch zijn dat heel de bin laden clan mee in het complot zou zitten? Dus zie niet in waarom die net zouden meoten bewijzen dat de amerikanen liegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5920 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Het artikel was trouwens origineel van de NY Times. En de bevindingen van de eutectische reactie kwam van het FEMA rapport. |
|
![]() |
![]() |