![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5941 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5942 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5944 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sympathiek dat ge het voor me opneemt, beste Artisjok, maar ge negeert hem best, dat trolletje raakt echt mijn koude kleren niet
![]()
![]() |
#5945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u, een bewijsvoering van uw getrol, ook al klasseert onder ruzie maken en trollen..... Tjah?! De trol die anderen verwijt te trollen als zij dat eens zeggen én duiden. Zou dat niet het toppunt van trollen kunnen zijn? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om iemand of een groep ''positief'' te discrimineren discrimineer je altijd iemand of een groep negatief. Het is niet zo dat je voor een overval ongewapende gaat zetten dat het geen overval meer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5948 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt wel al meermaals geschreven dat positieve discriminatie ook discriminatie is, en ik heb dit telkens beaamt. Citaat:
Wat is je punt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5950 |
Banneling
|
![]() Dat positieve discriminatie getuigt van doorgedreven racisme tiens. ("zoek het beschermde kenmerk"!)
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5951 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als groep A gediscrimineerd wordt ten voordele van groep B, geraken de mensen van groep A niet aan werk. Met alle gevolgen ven dien : http://forum.politics.be/showthread.php?t=162790 Als je dan stelt : Je moet mensen uit groep A in dienst nemen tot er een representatief aandeel is, dan zullen mensen uit groep A ook aan werk geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat bedoelden we ja. Had je het niet in de gaten dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5953 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....02#post6064102 Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....64794&page=204 Ik reageer daar ook niet op. Dat is eens wat anders dan http://forum.politics.be/showthread....64#post6069364 Laatst gewijzigd door artisjok : 9 april 2012 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5954 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5955 |
Banneling
|
![]() Dat is zo. De neuroten van de positieve discriminatie zijn intenser bezig met raciale en beschermde kenmerken dan Dolfke in den tijd. Wat een obsessie toch bij sommige ras-geobsedeerden zoals Artisjok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5956 |
Minister
|
![]() Ik heb ontdekt dat er twee soorten positieve discriminatie zijn: de goede en de foute.
Een goede zou dan zijn: meer vrouwen in de directies van bedrijven. Een twijfelachtige is; meer vrouwen als rioolwerker. Een foute is: meer vrouwen het ziekenhuis in slaan zodat de man/vrouw aantallen gelijk worden getrokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5957 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5958 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
' S morgensvroeg sta je hier al op de barricaden om discriminatie jegens allochtonen aan te klagen maar nooit zie ik je discriminatie jegens autochtonen aanklagen. Het enige dat je over discriminatie jegens autochtonen over je lippen kunt krijgen is: '' het is de minst slechte oplossing''. |
|
![]() |
![]() |