Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 7 november 2004, 15:14   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ah, ik dacht even dat je het over de moslims had, maar het zijn dus wel alle vreemdelingen in Europa die je wenst te vervolgen, deporteren en wie weet een beetje later ook nog 'ietskes meer' wilt aandoen.
[size=5]operatie grote kuis piano !! de maat is vol, [/size]
[size=5][/size]
[size=5]holland was ook al vol (Pim Fortuyn)[/size]
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 15:16   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Na Theo’s gruwelijke dood gaven een aantal BN's,journalisten, poliotici,ministers en burgemeester Cohen op de televisie hun eerste commentaren.
Het was schokkend te horen dat ze daarbij dezelfde loze woorden, gebakken lucht en politieke prietpraat uitsloegen als hun voorgangers na de moord op Pim Fortuyn.
Ze citeerden zelfs de vorige premier, de hypocriete Wim Kok, die toen zei "ik ben diep geschokt" en "dat de bevolking kalm moest blijven en zich niet moest laten leiden door emoties, maar slechts door het verstand".

Ook nu weer dezelfde zever in pakskes... Cohen riep alleen de Amsterdammers op om een kwartier lang lawaai te maken op de Dam.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 15:20   #43
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
[size=5]operatie grote kuis piano !! de maat is vol en [/size][size=5]mijn kop is hol (ancapa)[/size]
Jeps, leg je kogel maar al klaar ancapa, ik kom er hem wel zelf inkloppen in je hersenloze kwabbernoot

[size=1](die vrije meningsuiting toch, ik begin dit echt leuk te vinden)[/size]
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 15:23   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nope, VB-volksvertegenwoordiger Alexandra Bloemkool op de keukentafel. Dat wens ik zelfs mijn ergste vijanden nog niet toe.
Nu we het toch over kolen en geiten hebben, misschien even dit hernieuwde raadseltje even oplossen?

[size=7]D[/size]e [size=7]N[/size]euker, de [size=+4]G[/size]eit en de [size=+4]K[/size]ool
Piano heeft een neuker, zijn geit, en een kool. Hij moet een rivier oversteken met de twee dieren en de kool. Er is een kleine roeiboot waarin hij slechts één ding tegelijk kan meenemen. Echter, als de neuker en de geit alleen gelaten worden, neukt de neuker Piano's geit . Als de geit en de kool alleen gelaten worden, eet de geit de kool op.

[size=+2]D[/size]e Vraag: Hoe kan Piano de rivier oversteken met de twee dieren en de kool?

OPLOSSING 1:

Piano laat zijn geit gewoon de kool opeten. Dolgelukkig doet hij een rondedansje en merkt natuurlijk niet dat de neuker ondertussen zijn geit te stekken heeft!

Nog oplossingen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2004 om 15:30.
circe is offline  
Oud 7 november 2004, 15:37   #45
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Piano laat zijn geit gewoon de kool opeten. Dolgelukkig doet hij een rondedansje en merkt natuurlijk niet dat de neuker ondertussen zijn geit te stekken heeft!

Nog oplossingen?
Jeps: laat je eens door een geit neuken Seba. Je zal me achteraf gelijk geven dat dit een onvergetelijke ervaring is.

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 15:59   #46
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps: laat je eens door een geit neuken Seba. Je zal me achteraf gelijk geven dat dit een onvergetelijke ervaring is.
Die Piano toch, die is ook van niks vies gevallen he.
Wreker is offline  
Oud 7 november 2004, 16:00   #47
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Nederland is ontzet over de moord op de journalist en filmregisseur Theo van Gogh. Het woord ’moord’ is eigenlijk een eufemisme, een verdoezelende en verzachte term. Theo is in feite op beestachtige wijze afgeslacht.

Het was geen simpele wandaad van een gestoorde crimineel. Neen, het was een goed beraamde moordaanslag waaraan tientallen andere fundamentalisten medeplichtig zijn.

Het was de ultieme consequentie van dertig jaar wanbeleid op het gebied van immigratie.

Sinds beginjaren '70 is een groeiende stroom immigranten in ons land ongeselecteerd toegelaten.

Het grootste deel van deze immigranten, die veelal geheel ten onrechte asielzoekers worden genoemd, bestond in feite uit niet-westerse economische gelukszoekers. Die zagen in ons uiterst sociale Nederland een paradijs waar het niet eens noodzakelijk was de taal te leren of werk te zoeken. Volgens de integratiedeskundige prof.dr. David Pinto heeft Nederland deze allochtonen doodgeknuffeld.

De kwalijke gevolgen hiervan zijn jarenlang door onze overheid ontkend. Er mocht zelfs niet over gesproken worden, op straffe van sociale uitstoting.

Eenieder die de terreur van vooral de fundamentalistische moslims ter discussie wilde stellen, werd beschuldigd van racisme of rechtsextremisme. Want kritiek, met name op Marokkaans wangedrag, was politiek niet correct en dus verwerpelijk. Vooral door politiek links werd dat als discriminatie beschouwd.

En links Nederland was nu eenmaal allergisch voor dit begrip. Dat was als parel van onze rechtsstaat opgenomen in artikel 1 van onze grondwet.

Commentaar uit een geschokt Nederland...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 16:01   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

en België heeft net dezelfde problemen... nog een beetje geduld.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 16:04   #49
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
en België heeft net dezelfde problemen... nog een beetje geduld.
Waarop wacht je dan ancapa? Laat je eens een keer goed gaan want wij hebben niet veel tijd vandaag!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 16:04   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, leg je kogel maar al klaar ancapa, ik kom er hem wel zelf inkloppen in je hersenloze kwabbernoot

[size=1](die vrije meningsuiting toch, ik begin dit echt leuk te vinden)[/size]
met een IQ van 122... hoe groot moet die kwabbernoot dan eigenlijk zijn
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 16:05   #51
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Nederland is ontzet over de moord op de journalist en filmregisseur Theo van Gogh. Het woord ’moord’ is eigenlijk een eufemisme, een verdoezelende en verzachte term. Theo is in feite op beestachtige wijze afgeslacht.
Ik zou het eerder als ene rituele moord definieren. In Tsjetsjenië gebeurt dit op alle uren van de dag. Russen en Kozakken vergrijpen zich op beestachtige wijze aan vrouwen en kinderen. Helaas haalt dit maar zelden dit forum.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 16:06   #52
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
met een IQ van 122... hoe groot moet die kwabbernoot dan eigenlijk zijn
122? Dan heb je nog veel euro's op je rekening staan. Ik had het wel over je IQ kwabbernoot!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 16:07   #53
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Waarop wacht je dan ancapa? Laat je eens een keer goed gaan want wij hebben niet veel tijd vandaag!
wij hebben geduld, we wachten op de twee volgende verkiezingen, dan passen [size=4]wij[/size] de wetten aan en gaan pas [size=4]echt grote kuis[/size] houden op een democratische én wettelijke manier
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 16:10   #54
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
wij hebben geduld, we wachten op de twee volgende verkiezingen, dan passen [size=4]wij[/size] de wetten aan en gaan pas [size=4]echt grote kuis[/size] houden op een democratische én wettelijke manier
Allez, haal je nazi-pakje maar terug uit de motteballen, al goed dat je't in september 1944 niet hebt weggegooid.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 18:33   #55
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Allez, haal je nazi-pakje maar terug uit de motteballen, al goed dat je't in september 1944 niet hebt weggegooid.
Ofwel spelen wij nazi ofwel de moslims, Je mag kiezen "thePiano".

Dit komt van een vooraanstaand politicus :

De islamitisch geïnspireerde moord op Van Gogh ziet (oud-VVD leider) Bolkestein " als een beginnend teken van intimidatie" Het doet hem denken aan de Tweede Wereldoorlog, toen er door de Duitse bezetting ook "een verminderd gevoel van vrijheid" was.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...tremisme_.html

De oud-VVD-leider was een van de eersten die hamerde op integratie van moslims. Hij schetste in Buitenhof een ontwikkeling dat binnen de vier grote steden allochtonen in de meerderheid zullen zijn, met daarbinnen een overheersende rol voor de islam.

Ik heb de belangrijkste dingen in het vetjes gezet.

.
Katun is offline  
Oud 7 november 2004, 18:38   #56
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Ofwel spelen wij nazi ofwel de moslims, Je mag kiezen "thePiano".

Dit komt van een vooraanstaand politicus :

De islamitisch geïnspireerde moord op Van Gogh ziet (oud-VVD leider) Bolkestein " als een beginnend teken van intimidatie" Het doet hem denken aan de Tweede Wereldoorlog, toen er door de Duitse bezetting ook "een verminderd gevoel van vrijheid" was.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...tremisme_.html

De oud-VVD-leider was een van de eersten die hamerde op integratie van moslims. Hij schetste in Buitenhof een ontwikkeling dat binnen de vier grote steden allochtonen in de meerderheid zullen zijn, met daarbinnen een overheersende rol voor de islam.

Ik heb de belangrijkste dingen in het vetjes gezet.

.
Jeps, wat één gedode blanke Nederlander op gang kan brengen. Je houdt het niet voor mogelijk.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 18:41   #57
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, wat één gedode blanke Nederlander op gang kan brengen. Je houdt het niet voor mogelijk.
Boff, dat valt nog mee.

Geschiedenis, deel - De moderne tijden - Hoofdstuk 1 : De 1e Wereldoorlog.
Katun is offline  
Oud 7 november 2004, 18:42   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Het maakt allemaal geen verschil voor onze Piano, Katun.

Voor Piano bestaat er maar een reëel gevaar: Het Vlaams Blok.

Ik denk dat zijn ex.vrouw een Vlaams Blokster was en dat hij die relatie nog altijd via een haat-liefde reactie aan het verwerken is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 18:45   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, wat één gedode blanke Nederlander op gang kan brengen. Je houdt het niet voor mogelijk.
Het is niet de moord op Van Gogh die het hem doet, Piano maar het vermoorden van het vrije woord.

Maar dat willen uitgerekend Piano's toch niet geweten hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 18:59   #60
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik zou het eerder als ene rituele moord definieren. In Tsjetsjenië gebeurt dit op alle uren van de dag. Russen en Kozakken vergrijpen zich op beestachtige wijze aan vrouwen en kinderen. Helaas haalt dit maar zelden dit forum.
Uiteraard, zodra het hier op alle uren van de dag gebeurd haalt het ook de wereldpers niet meer. Uw voorstel is dus ?
Bobke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be