Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 22:43   #41
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Wel, hoezo is de vrije mening dan beperkt? Je hebt dan toch ook alles kunnen zeggen wat je wou zeggen?
Je mag dus zeggen wat je wil, maar niet op de wijze die je prefereert?!

Je bent verstandig genoeg om in te zien dat dergelijke zaken eveneens een vorm van de inperking van het recht op vrije meningsuiting zijn.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 9 november 2004, 22:46   #42
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Een groei in aanhang zegt niets over de kwaliteit ervan.
Waarom nemen aanhangers van het christendom dan af (en velen hiervan bekeren zich tot de islam erkennend dat de islam het laatste Woord is, net zoals christenen dat in de Middeleeuwen reeds tegenover de Joden verklaarden van hun godsdienst) terwijl de gelijkenis toch groot is met de islam? Dat begrijp ik niet. En als het toch waar is dat christendom liefde is en islam moorden, hoezo dan zou je willen overgaan van liefde op moord?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:46   #43
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Je mag dus zeggen wat je wil, maar niet op de wijze die je prefereert?!

Je bent verstandig genoeg om in te zien dat dergelijke zaken eveneens een vorm van de inperking van het recht op vrije meningsuiting zijn.
Ja, die begreep ik dus ook niet. Wat was eigenlijk de boodschap van die Krn op een bloot lijf?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:47   #44
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Je mag dus zeggen wat je wil, maar niet op de wijze die je prefereert?!

Je bent verstandig genoeg om in te zien dat dergelijke zaken eveneens een vorm van de inperking van het recht op vrije meningsuiting zijn.
Heb jij ook de zitting van het Hof van Cassatie bijgewoond vandaag?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:48   #45
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Ik had het over die dreigbrief op het lichaam van Theo van Gogh. Earth to Ibeke?... Of was dat op jouw planeet al zoveel lichtjaren terug?


P.S. lichtjaren is een afstand, zoals meter, kilometer. Heeft niets met tijd te maken.
Die dreigbrief dateert ook niet van 2 jaar terug-earth.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:50   #46
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
??? Theo van Gogh is vermoord. Wie lijdt er hier??? Wie is er hier het slachtoffer? De moordenaar van Theo van Gogh soms??? De wereld op z'n kop. En dan heb ik het nog niet over de straatcriminaliteit. Wie lijdt er dan? Diegene die bestolen wordt of hij die steelt?

Hebben wij soms die Marrokanen gedwongen om naar hier te komen??? Hebben wij ze soms tegen hun zin naar hier gedeporteerd???

De moslims mogen hier meer dan de anderen en stellen zich maar al te vaak boven de wet.
Klein detail: Men was hier zo'n 40 �* 50 jaar terug wel redelijk hopeloos naar gastarbeiders om het vuile werk te doen.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:53   #47
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Waarom nemen aanhangers van het christendom dan af (en velen hiervan bekeren zich tot de islam erkennend dat de islam het laatste Woord is, net zoals christenen dat in de Middeleeuwen reeds tegenover de Joden verklaarden van hun godsdienst) terwijl de gelijkenis toch groot is met de islam? Dat begrijp ik niet. En als het toch waar is dat christendom liefde is en islam moorden, hoezo dan zou je willen overgaan van liefde op moord?
Geen idee. Maar een religie stoelt sowieso al niet op logica. Ik zie niet waarom het inwisselen van het ene geloof voor het andere dat dan wel zou doen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 22:54   #48
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ik begrijp nog altijd niet dat mensen niet inzien wat hier juist het probleem was. Je gedacht zeggen over de islam? Dat doet toch iedereen? Ik beloof u: Laat heel die controversiële film zijn tekst nog eens opnieuw zeggen, maar zonder een blote madam met koranverzen op haar lijf en er zou niets gebeurd zijn. Wel, hoezo is de vrije mening dan beperkt? Je hebt dan toch ook alles kunnen zeggen wat je wou zeggen?
HOE wij iets zeggen dat bepalen we ZELF. Daar hebben jullie je NIET mee te moeien. Van de vrijheid van ONZE expressie blijven jullie af.

Doe in islamlanden wat jullie willen, maar zolang Europa nog geen islamland is en jullie het hier nog niet volledig voor het zeggen hebben, bepalen WIJ hier nog even de regels.

Laatst gewijzigd door Wreker : 9 november 2004 om 22:56.
Wreker is offline  
Oud 9 november 2004, 22:57   #49
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Punt blijft dus dat het probleem zich niet beperkt tot diene film, aangezien ook Ayaan Hirsi Ali bedreigd wordt met de dood nog voor dat ze aan diene film had meegewerkt. Er is dus meer aan de hand dan diene film alleen.
Blijkbaar.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:57   #50
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
HOE wij iets zeggen dat bepalen we ZELF. Daar hebben jullie je NIET mee te moeien. Van de vrijheid van ONZE expressie blijven jullie af.

Doe in islamlanden wat jullie willen, maar zolang Europa nog geen islamland is en jullie het hier nog niet volledig voor het zeggen hebben, bepalen WIJ hier nog even de regels.
En toch hebben ook jullie hier wetten op die jullie hierin beperken.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 23:09   #51
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Die dreigbrief dateert ook niet van 2 jaar terug-earth.
Dat was niet de eerste bedreiging die ze kreeg!


Bovendien werd het hele westen bedreigd in diene brief.

Back to earth.
Stefanie is offline  
Oud 9 november 2004, 23:10   #52
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Oorspronkelijk bericht door Stefanie
Citaat:
Punt blijft dus dat het probleem zich niet beperkt tot diene film, aangezien ook Ayaan Hirsi Ali bedreigd wordt met de dood nog voor dat ze aan diene film had meegewerkt. Er is dus meer aan de hand dan diene film alleen.

Citaat:
Blijkbaar.

Dat was net mijn punt.
Stefanie is offline  
Oud 9 november 2004, 23:11   #53
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Klein detail: Men was hier zo'n 40 �* 50 jaar terug wel redelijk hopeloos naar gastarbeiders om het vuile werk te doen.
"Men" waren een kleine kliek geldwolven en omgekochte politiekers, die nog sneller winst wilden maken.

Bovendien zou het me helemaal niet verbazen als ooit zou blijken dat de Saudi's en co die toen pas goed kennis maakten met grote hoeveelheden oliedollars die binnenrolden vanuit het westen, met diezelfde oliedollars de grote kans zagen om westerse geldwolven te verleiden en hen te overtuigen om van goedkope "krachten" uit de Arabische wereld gebruik te maken. En zo langs een achterpoortje de islam in Europa binnen te smokkelen.

De kreet "We hebben ze naar hier gehaald omdat we ze nodig hadden" kan dan ook best een uitvinding van de moslimbroeders zelf geweest zijn.

Hoe langer ik overigens over deze gedachtenpiste nadenk, hoe aannemelijker ik ze begin te vinden. Het zou ook verklaren hoe de "zogenaamde progressieven" zoals De Morgen hen tegenwoordig aanduidt en de vakbonden zo gemakkelijk de kant kozen voor het binnenhalen van een cultuur die strijdig was met alles wat ze daarvoor net hadden bevochten. De moslimbroeders wisten maar al te goed hoe zwak de mens is en hoe gemakkelijk de mens voor het materiele zwicht. Die tactiek gebruikte Mohammed trouwens ook al toen hij de Arabieren oorlogsbuit en maagden beloofde bij de strijd voor de "goede zaak".

Laatst gewijzigd door Wreker : 9 november 2004 om 23:17.
Wreker is offline  
Oud 9 november 2004, 23:14   #54
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat uit de brief van de moordenaar van Theo van Gogh.

Citaat:
"Ik weet zeker dat jij, O Amerika, ten onder gaat."


"Ik weet zeker dat jij, O Europa, ten onder gaat."


"Ik weet zeker dat jij, O Nederland, ten onder gaat."


"Ik weet zeker dat jij, O Hirshi Ali, ten onder gaat."


"Ik weet zeker dat jij, O ongelovige fundamentalist, ten onder gaat."
En dat allemaal omwille van éne film???
Stefanie is offline  
Oud 9 november 2004, 23:16   #55
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Citaat uit de brief van de moordenaar van Theo van Gogh.

En dat allemaal omwille van éne film???
De schrijver wees gewoon even op het tijdelijk karakter van alle aardse dingen.

_____________________
Uit pieteit voor Arafat gaat Israel 10 dagen lang geen Palestijnen doden.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 3123
Flippend Rund is offline  
Oud 9 november 2004, 23:17   #56
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Klein detail: Men was hier zo'n 40 �* 50 jaar terug wel redelijk hopeloos naar gastarbeiders om het vuile werk te doen.
Dat was jaren voordat ik geboren was. Heb ik dus niets mee te maken. Men sprak toen trouwens over GASTarbeiders. Gasten dus. Bovendien had ik aan die beslissing niets te zeggen, aangezien ik nog niet geboren was. Hadden ze de lonen verhoogd, dan hadden ze wel mensen gevonden om dat werk te doen. Bovendien had men Christelijke gastarbeiders naar hier kunnen halen.

Het was gewoon 'n truk om de loonkosten te drukken. En nu zitten wij met de problemen. "Na ons de zondvloed".
Stefanie is offline  
Oud 9 november 2004, 23:21   #57
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
"Men" waren een kleine kliek geldwolven en omgekochte politiekers, die nog sneller winst wilden maken.

Bovendien zou het me helemaal niet verbazen als ooit zou blijken dat de Saudi's en co die toen pas goed kennis maakten met grote hoeveelheden oliedollars die binnenrolden vanuit het westen, met diezelfde oliedollars de grote kans zagen om westerse geldwolven te verleiden en hen te overtuigen om van goedkope "krachten" uit de Arabische wereld gebruik te maken. En zo langs een achterpoortje de islam in Europa binnen te smokkelen.

De kreet "We hebben ze naar hier gehaald omdat we ze nodig hadden" kan dan ook best een uitvinding van de moslimbroeders zelf geweest zijn.

Hoe langer ik overigens over deze gedachtenpiste nadenk, hoe aannemelijker ik ze begin te vinden. Het zou ook verklaren hoe de "zogenaamde progressieven" zoals De Morgen hen tegenwoordig aanduidt en de vakbonden zo gemakkelijk de kant kozen voor het binnenhalen van een cultuur die strijdig was met alles wat ze daarvoor net hadden bevochten. De moslimbroeders wisten maar al te goed hoe zwak de mens is en hoe gemakkelijk de mens voor het materiele zwicht. Die tactiek gebruikte Mohammed trouwens ook al toen hij de Arabieren oorlogsbuit en maagden beloofde bij de strijd voor de "goede zaak".
Naar wie richt ge u dan het best?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 23:24   #58
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Dat was niet de eerste bedreiging die ze kreeg!


Bovendien werd het hele westen bedreigd in diene brief.

Back to earth.
Ooo, dié brieven...Sorry, ik dacht dat je zei:

Ik had het over die dreigbrief op het lichaam van Theo van Gogh. Earth to Ibeke?... Of was dat op jouw planeet al zoveel lichtjaren terug?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 23:30   #59
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
En toch hebben ook jullie hier wetten op die jullie hierin beperken.
Die beperkende wetten waar jij het over hebt zijn opgesteld door figuren die zijn omgekocht en gemanipuleerd door de moslims.

Zover zijn jullie al in onze samenleving doorgedrongen, dat jullie wetten kunnen laten aanpassen, zonder dat het grootste gedeelte van de bevolking beseft welke machinaties er achter schuilen.

Heel knap en heel indrukwekkend. Moet ik toegeven. Net als ik enorm onder de indruk ben van 9/11. Hebben jullie op een bijzonder creatieve manier gedaan, om je eigen woorden eens te gebruiken.

Het domste wat je kan doen is je vijand onderschatten. En dat is wat politiek correct doet. Ze hebben een traditie opgebouwd van jarenlang paternalistisch neerzien en knuffelen van allochtonen en denken daarmee dat ze superieur zijn aan die domme islamieten uit die achterlijke landen, terwijl ze niet doorhebben dat ze door diezelfde domme allochtonen bespeeld worden als marionetten.

Laatst gewijzigd door Wreker : 9 november 2004 om 23:30.
Wreker is offline  
Oud 9 november 2004, 23:33   #60
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Ooo, dié brieven...Sorry, ik dacht dat je zei:

Ik had het over die dreigbrief op het lichaam van Theo van Gogh. Earth to Ibeke?... Of was dat op jouw planeet al zoveel lichtjaren terug?
Ho, ho. Gij liet uitschijnen dat het enkel om deze éne film ging. Ge zei dat alleen deze film het probleem was en dat er verder geen problemen waren met de Islam en de moslims. Ik ga hier niet beginnen uitwijden over wat ge bedoelde, ik spreek nu over den indruk die ge wekte. Of de manier waarop uw woorden konden geïnterpreteerd worden. Ik heb toen geantwoord dat niet enkel Theo van Gogh het doelwit was, maar dat Hirsi Ali Ayaan ook bedreigd wordt. Het gaat hier dus om het doden van verscheidene mensen. We spreken hier niet over het doden van één persoon, maar over het doden van meerdere personen. Deze discussie gaat om zoveel meer dan over één persoon die dood is.
Stefanie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be