Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 22 mei 2006, 15:02   #41
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar kwam 1Handklapping mee af ... me dunkt dat V3 zijn/haar best had gedaan om dit te vermijden ...

als dat ("stop racisme, diversiteit is realiteit".) idd één van de mottos is, dan wordt het idd weer een zinloze mars van het eigen gelijk ... en een slag in het water ...
En gvd, waarom zouden we niet luid mogen roepen dat Racisme niet kan?

Omdat er een hoop racistische idioten rondlopen die nog liever zouden neervallen dan toe te geven dat ze met hun racistische ideologieën ongelijk hebben?

Sorry hoor, maar de multiculturele maatschappij is nu eenmaal een realiteit, niets dat daaraan iets zal veranderen.

Dat nu blijkt dat veel mensen daar een groot probleem mee hebben betekent niet dat je niet tegen racisme mag protesteren.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:03   #42
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Tja dat heb je met multicul. Het was 40 jaar geleden veeeeeeel beter.

Noodkreet van een bange blanke gefrustreerde man
Ja , ik ben een bange blanke man , niet zozeer voor het onbekende , maar eerder voor het bekende.
Als ik flaneer door de stadsbuurt, de wijk waar ik als tiener ruim 40 jaar geleden mijn jeugd doorbracht, bloedt mijn hart om te zien hoe een ooit gezellige volksbuurt in enkele decennia tijd verworden is tot een semi-islamitische enclave waar djellaba’s, hoofddoeken en andere exotische uitingen van cultuurbehoud het straatbeeld domineren.


En ja , ik ben een bange blanke man, als ik in gedachten diezelfde voorbije periode naar de toekomst extrapoleer , rekeninghoudend met de explosieve reproductiedrang, het hoge geboortecijfer van diezelfde bevolkingsgroep waarvan sprake , dan overvalt me de angst dat nav die demografische verschuiving, en uit het onvermijdelijk numeriek overwicht als gevolg, ooit een charismatisch figuur zal opstaan die mbv de hem gemandateerde parlementaire instrumenten onze huidige westerse samenleving en democratische instellingen op haar grondvesten zal doen daveren.
Al ruim 20 jaar lang doen de bestuursverantwoordelijke progressieve krachten in dit land , ons met een uiterst roekeloos immigratiebeleid (het soepelste ter wereld) geloven dat een multiculturele samenleving een onvermijdelijke en ideale evolutie is, en wanneer naar aanleiding daarvan de confrontaties (lees criminaliteit) en culturele conflicten toeslaan, wordt door diezelfde groep heel laconiek meegedeeld dat we met het multicultureel gegeven maar moeten leren leven.


Het is nu precies 5 jaar geleden dat ik na een carrière van 25 jaar PVV/VLD – kiezer , na een weloverwogen periode van bezinning , de kaart van het Vlaams Blok / Vlaams Belang trok .
Een open brief met motivering van mijn beslissing aan de toenmalige VLD voorzitter Karel De Gucht , resulteerde in een inhoudsloos en clichématig antwoord, dat , mogelijk door beloftevolle verkiezingsresultaten geïnspireerde hoogmoed , de indruk van een algehele desinteresse gaf.
Zijn houding leek, aan de hand van de huidige pollresultaten, achteraf bekeken toch niet zo verstandig en lucratief te zijn.
Maar goed , ook ik verweet in een vorig leven samen in koor met de zelfbenoemde nobele redders van onze democratie Vlaams Blokkers als onverdraagzaam en verzuurd. De maatschappelijke realiteit verplichtte me helaas tot andere inzichten, alleen idioten en debielen veranderen nooit van mening.
Wetende dat het migratieprobleem niet onze enige bekommernis moet zijn , mag ook niet vergeten worden dat zonder coherent maatschappelijk weefsel waarin profitariaat kordaat wordt bestreden, alle andere politieke impulsen een dode letter blijven.
Een samenleving waarin een autochtone bevolking brutaal en op een overrompelende manier wordt gedwongen om met een conflictoire en integreer-onwillige dominante geloofscultuur om te gaan, rebelleert vroeg of laat. En daar sta je dan als staat met je uitmuntend en evenwichtig sociaal / economisch model.


Ja, ik ben een blanke gefrustreerde man, wanneer ik zie hoe een politieke partij die dat groeiend burgerlijk ongenoegen op een democratische manier kanaliseert wordt belaagd met subtiele , dan weer uitgesproken media-demonisering , juridische klachten en politieke veroordelingen allerlei.
Nooit , tenzij aan marginalen en extremisten (dat past dan weer in het georkestreerde ridiculiserende plaatje) , wordt openlijk aan het doorsnee VB-electoraat gevraagd wat het motief of werkelijke reden van hun politieke keuze dan wel is. Integendeel, collectief met haar mandatarissen worden zij op datzelfde hoopje van mestkevers, uitschot , fascisten , racisten , enz. (geen naam is te vies) geworpen, terwijl samen met mij het merendeel ervan alleen maar uitermate dankbaar is voor de inspanningen van ouders /voorouders, en de geërfde cultuur en maatschappij in al haar aspecten wenst te behoeden.
Natuurlijk zitten er racisten en fascisten bij het Vlaams Belang, net zoals er ook marxisten en communisten bij kiezers en politici van linkse signatuur te vinden zijn, en mag het even gezegd dat communisten zich in een niet zo ver verleden ook bezondigden aan asociale en onaanvaardbare praktijken. Dat media blind blijven en zich in stilte verhullen voor dat laatste , is voor mij dan ook een vorm van staatsgreep op zich.
Uiteraard ga ik niet akkoord met alle programmapunten van mijn partij , maar welke kiezer kan dat wel zeggen ? Zo hoeft voor mij ook niet direct België te worden opgedoekt.
Maar de ideologische en weerspannige houding van onze Waalse partijen (en ook sommige Vlaamse) ten aanzien van justitie, immigratie , sociaal misbruik en ander economische en sociologische vraagstukken, laat niet veel ruimte voor dialoog. Een partij die werklozen & immigranten als kiesvee en machtshefboom beschouwt, motiveer je niet zo direct tot bv het verstrengen van werkloosheidskader of immigratie- en asielprocedures, zeker niet wanneer je weet dat door de verdeeldheid en het daaruit resulterende gebrek aan daadkracht van de traditionele Vlaamse partijen , wij Vlamingen gewillig en tot in de oneindigheid de facturatie ervan blijven boeken.


En ja , ik ben een bange blanke gefrustreerde man ,die, om het in beeldspraak te omschrijven, in gezelschap van meer dan 1 miljoen landgenoten onderaan de maatschappelijke boom in cordon sanitaire en onder voortdurend mediagedreun hun grote gelijk staan uit te brullen, terwijl boven hen een blinde politiek correcte meute de spreekwoordelijk tak waarop ze zitten doorzagen. Vroeg of laat krijgen wij , de verketterde extreem-rechtsen , die de tak om de bekende redenen voortijdig verlieten , het hele zootje vooralsnog op ons hoofd gedonderd.

En neen, er is geen veilige plaats weg van de boom, hij staat in mijn land, ik ben er geboren, ik wil er sterven.

er zijn er natuurlijk altijd die geen brug gebouwd willen zien worden ...
Anna List is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:04   #43
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
er zijn er natuurlijk altijd die geen brug gebouwd willen zien worden ...
Inplaats van hem te verketteren zou je beter meezoeken achter een maatschappelijk verantwoorde oplossing voor de problemen die hij aankaart.
Amon_Re is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:06   #44
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
En gvd, waarom zouden we niet luid mogen roepen dat Racisme niet kan?

Omdat er een hoop racistische idioten rondlopen die nog liever zouden neervallen dan toe te geven dat ze met hun racistische ideologieën ongelijk hebben?

Sorry hoor, maar de multiculturele maatschappij is nu eenmaal een realiteit, niets dat daaraan iets zal veranderen.

Dat nu blijkt dat veel mensen daar een groot probleem mee hebben betekent niet dat je niet tegen racisme mag protesteren.
er zijn er natuurlijk altijd die liever niet zien dat er een brug gebouwd wordt ...

... omdat de stad ziek is, ziekelijk verdeeld in kampen ... en elk kamp heeft reeds genoeg 'wij hebben gelijk' roepers ...
Anna List is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:09   #45
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Als ik één raad mag geven aan VB-kiezers: trek het u gewoon niet aan.
Stem gerust VB.
Ik trek het mij ook niet aan dat sommigen mij aanzien als "tsjeef" of "verradende niveaan". Dat is net hetzelfde.

Laten we allen onze huidige stem bejubelen en de volgende keer hopelijk opnieuw nadenken.

De enige redenen, ik wil ook een onafhankelijk Vlaanderen, waarom ik niet VB stem zijn en blijven de stijl van de partij, het feit dat ik voor een konsekwent geheel van oplossingen wil stemmen, ik de werking van politiek te veel inzie om een VB-oplossing haalbaar te achten gaan en ten slotte de goede ervaring met huidige partijgenoten. Ik ben nu eenmaal NVA'er en dat programma is nu eenmaal in mijn ogen beter.
Daarenboven ben ik er elke dag meer van overtuigd dat de VB-kiezer smeekt om verandering binnen de traditionele partijen.
Ik zie de meeste VB-kiezers nog steeds als ontchoochelde exVLD, exNVA, exSPa en exCD&V'ers. Vrijwel alle andere partijen hebben de plicht om ooit gehoor te geven aan hen omdat het dat is dat men wil en niet een imperium van het Belang.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 22 mei 2006 om 15:14.
Steben is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:09   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Inplaats van hem te verketteren zou je beter meezoeken achter een maatschappelijk verantwoorde oplossing voor de problemen die hij aankaart.
ik verketter hem niet, ik deel in overgrote mate zijn mening, maar nu vraag ik en V3 even 'samen te komen' en aan iedereen duidelijk te maken dat geweld niet kan.

ongeacht het eigen grote gelijk

zonder stigmatiseren, zonder vooroordelen

en door zijn post, die ook al op andere plaatsen gebracht werd, en hier eigenlijk niets ter zake doet, hier toch terug te posten, doet hij/zij heel bewust het tegenovergestelde, en dan ben ik diegene die verkettert ?!
Anna List is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:11   #47
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
er zijn er natuurlijk altijd die liever niet zien dat er een brug gebouwd wordt ...

... omdat de stad ziek is, ziekelijk verdeeld in kampen ... en elk kamp heeft reeds genoeg 'wij hebben gelijk' roepers ...
En welke brug wil jij dan bouwen?

ik wil gerust samen met VB'ers praten over oplossingen, maar zolang deze oplossingen niet verder reiken dan smijt ze buiten of in't gevang vrees ik dat er niet echt veel resultaat zal uitkomen.

Iedereen zal wat water in de wijn moeten doen, maar dat zie ik bij een FDW en co nog niet zo snel gebeuren.....

Racisme is in mijn ogen nu eenmaal een misdaad...

Weet je wat het grote probleem is, wat tevens uit Smileys post blijkt:
1. VB aanhangers verketteren multiculturalisme
2. VB aanhangers doen alle vreemdelingen af als een stelletje fanatieke ondemocratische nitwits die enkel uit zijn op de verovering van ons grondgebied
3....

en dit alles onder het goedkeurend oog van een aantal heren in maatpak.

Hiermee kan en wil ik niet akkoord gaan. Ik wil inderdaad gaan betogen, tegen geweld EN tegen racisme. En ik wil daar GEEN VB'politici tegenkomen.

Dat zij eerst eens moeite doen en op een volwassen manier de discussie aangaan, dan zien we nog wel, maar zolang ze de Smiley's dezer wereld blijven besmetten met hun laag bi de grondse opinies en hun "gezond verstand" wil ik er niet van weten, en zeker niet op een mars tegen geweld EN racisme.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 15:18.
Khonnor is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:12   #48
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
@Smiley:

Schitterende post
Dank u. En weet je wat dan nog het strafste is? Deze tekst mocht ik op het kifkif forum niet posten. Ik ben daarvoor van dat rotforum trouwens gebant omdat ik dit er telkens terug poste nadat die mod aldaar het er had verwijdert omdat ik die verwijdering ervan schandalig vond. Toen ik terug inlogde om het bericht er voor de 4de keer opnieuw te posten kreeg ik te lezen dat ik gebant was wegen het posten van, stel je voor, een racistische tekst. Alles wat niet in de kefkeffers hun kraam past zoals te veel kritiek op de islam en de multicul mag daar niet worden gepost. Het woord 'racist' gebruikt men ginder net zoals velen in de politiek om elke kritiek de mond te snoeren. Kefkef is opgericht om de mensen de islam (met hun zeemzoetig afkooksel van de ware islam) en de multicul door de strot te jagen. Het ironische van dit alles is dat het juist de islam is die de multicul in de weg staat.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:14   #49
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dank u. En weet je wat dan nog het strafste is? Deze tekst mocht ik op het kifkif forum niet posten.
Dat is er inderdaad fel over. U post is immers gematigder dan de lauwste VB-congresspeech.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 22 mei 2006 om 15:15.
Steben is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:15   #50
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Als ik één raad mag geven aan VB-kiezers: trek het u gewoon niet aan.
Stem gerust VB.
Ik trek het mij ook niet aan dat sommigen mij aanzien als "tsjeef" of "verradende niveaan". Dat is net hetzelfde.

Laten we allen onze huidige stem bejubelen en de volgende keer hopelijk opnieuw nadenken.

De enige redenen, ik wil ook een onafhankelijk Vlaanderen, waarom ik niet VB stem zijn en blijven de stijl van de partij, het feit dat ik voor een konsekwent geheel van oplossingen wil stemmen, ik de werking van politiek te veel inzie om een VB-oplossing haalbaar te achten gaan en ten slotte de goede ervaring met huidige partijgenoten.
Daarenboven ben ik er elke dag meer van overtuigd dat de VB-kiezer smeekt om verandering binnen de traditionele partijen.
Ik zie de meeste VB-kiezers nog steeds als ontchoochelde exVLD, exNVA, exSPa en exCD&V'ers. Vrijwel alle andere partijen hebben de plicht om ooit gehoor te geven aan hen omdat het dat is dat men wil en niet een imperium van het Belang.
(even of topic, want het gaat weer over verschillen)
NVA heeft me dunkt een kans gemist om voor de 'steen voor steen/stap voor stap' strategie te kiezen in de ontvoogdingsstrijd... die optie was er al binnen CD&V (Sauwens' Boetfort groep) ... en de radicale secessionist heeft geen kiesmogelijkheid meer buiten het cordon ...
Anna List is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:16   #51
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik verketter hem niet, ik deel in overgrote mate zijn mening, maar nu vraag ik en V3 even 'samen te komen' en aan iedereen duidelijk te maken dat geweld niet kan.
Samen komen om duidelijk te maken dat geweld niet kan is allemaal mooi & zo, mer denk niet dat het probleem is dat mensen dat niet weten, eerder dat door stress & frustratie's mensen meer & meer agressief worden.

Ik heb dat onlangs bij mijn eigen ook vastgesteld, toen mijn overbuur zowat ontplofte omdat ik op de publieke parkeerplaats voor zijn huis geparkeerd stond, en dat zijn reactie mij ook nogal mijn koelbloedigheid deed verliezen.

Dus inplaats van de focussen op het geweld, zou men beter focussen op het waarom.

Citaat:
en door zijn post, die ook al op andere plaatsen gebracht werd, en hier eigenlijk niets ter zake doet, hier toch terug te posten, doet hij/zij heel bewust het tegenovergestelde, en dan ben ik diegene die verkettert ?!
Zijn post was een reactie op mijn post, of het al dan niet off topic is, laten we daar niet over beginnen.
Amon_Re is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:17   #52
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
En welke brug wil jij dan bouwen?

ik wil gerust samen met VB'ers praten over oplossingen, maar zolang deze oplossingen niet verder reiken dan smijt ze buiten of in't gevang vrees ik dat er niet echt veel resultaat zal uitkomen.

Iedereen zal wat water in de wijn moeten doen, maar dat zie ik bij een FDW en co nog niet zo snel gebeuren.....

Racisme is in mijn ogen nu eenmaal een misdaad...
Ik zie dat bij geen enkele van onze politici gebeuren
Amon_Re is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:19   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
En welke brug wil jij dan bouwen?

ik wil gerust samen met VB'ers praten over oplossingen, maar zolang deze oplossingen niet verder reiken dan smijt ze buiten of in't gevang vrees ik dat er niet echt veel resultaat zal uitkomen.

Iedereen zal wat water in de wijn moeten doen, maar dat zie ik bij een FDW en co nog niet zo snel gebeuren.....

Racisme is in mijn ogen nu eenmaal een misdaad...
ge moest eens wat meer praten, die 'smijt ze buiten' zegt niemand meer ... zelfs Dewinter bevestigde al meermaals dat de 'jongeren' Belgen zijn, en niet teruggestuurd kunnen worden ...

maar soit, daar wil ik het niet over hebben want we gaan weer richting het 'eigen gelijk eerst' ...


zonder stigmatiseren, zonder vooroordelen, gewoon TEGEN GEWELD ... dat moet toch lukken he Khonnor

(die Khonnor, waar komt dat eigenlijk van ? dat klinkt niet echt 'eigen' hé , graptje!)
Anna List is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:20   #54
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik zie dat bij geen enkele van onze politici gebeuren
En denk nu eens heel goed na waar de oorzaak ligt?
Zou het misschien toch niet een heel klein beetje waar zijn dat het VB een discours voert dat bij de mensen enkel haat en ongenoegen aanwakkert ipv op een positieve manier oplossingen aan te dragen en samen aan een betere samenleving te werken?
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:21   #55
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik zie dat bij geen enkele van onze politici gebeuren
idd, t zou dan ook mooi zijn dat de politici (allemaal!) wel eens dat signaal kregen van de burgers/kiezers/mensen.
Anna List is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:22   #56
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
(even of topic, want het gaat weer over verschillen)
NVA heeft me dunkt een kans gemist om voor de 'steen voor steen/stap voor stap' strategie te kiezen in de ontvoogdingsstrijd... die optie was er al binnen CD&V (Sauwens' Boetfort groep)
Ja, maar die optie wordt geloofwaardiger met het bestaan van de N-VA binnen het kartel. Zonder N-VA is het kartel én de CD&V dood. De steen voor steen methode heeft de CD&V in een greep (als ze zelf er nu al niet gaan in geloven zijn tenminste).

Secessionisme? U weet toch dat een eenmalige onafhankelijkheidsverklaring onmogelijk van alle partijen verwacht kan worden? Independist, separatist en secessionist: het is allemaal hetzelfde, dat je ook wel. De vraag is wat je als separatist doet ten dienste van je ideaal.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:22   #57
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ge moest eens wat meer praten, die 'smijt ze buiten' zegt niemand meer ... zelfs Dewinter bevestigde al meermaals dat de 'jongeren' Belgen zijn, en niet teruggestuurd kunnen worden ...

maar soit, daar wil ik het niet over hebben want we gaan weer richting het 'eigen gelijk eerst' ...


zonder stigmatiseren, zonder vooroordelen, gewoon TEGEN GEWELD ... dat moet toch lukken he Khonnor

(die Khonnor, waar komt dat eigenlijk van ? dat klinkt niet echt 'eigen' hé , graptje!)
Och, moest je echt geïnteresseerd zijn. Toen ik die nick koos luisterde ik nogal veel naar een geluidskunstenaar uit US, genaamd "Khonnor", plus de naam sluit nogal dicht aan bij die van mezelf; [SIZE=1](En dit is geen graptjeuh!)[/SIZE]
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:22   #58
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Dat is er inderdaad fel over. U post is immers gematigder dan de lauwste VB-congresspeech.
Kifkif is in handen van de islam. Censuur ten voeten uit !
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 22 mei 2006 om 15:24.
smiley is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:22   #59
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Dat is er inderdaad fel over. U post is immers gematigder dan de lauwste VB-congresspeech.
Kifkif is in handen
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 22 mei 2006, 15:22   #60
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Dat is er inderdaad fel over. U post is immers gematigder dan de lauwste VB-congresspeech.
Kifkif is in handen van de islam en haar meelopers. Censuur ten voeten uit !
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 22 mei 2006 om 15:24.
smiley is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be