Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2013, 17:55   #41
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.037
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Raf. Is dit je uithangsbord. De aars likken .
Door die broek heen????
Amai!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 18:44   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Raf. Is dit je uithangsbord. De aars likken .
Ja Rudy.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 18:53   #43
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Eventjes terzijde :
http://forum.politics.be/showthread.php?t=187740
http://forum.politics.be/showthread.php?t=187747
http://forum.politics.be/showthread.php?t=187753
http://forum.politics.be/showthread.php?t=187756
http://forum.politics.be/showthread.php?t=187757
etc…etc…

See what I mean ??
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 18:57   #44
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Binnen een paar uurtjes, een dag maximum, zullen die wel verwijderd zijn. Gewoon op rood driehokje drukken.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 19:09   #45
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Binnen een paar uurtjes, een dag maximum, zullen die wel verwijderd zijn. Gewoon op rood driehokje drukken.
Dat zal wel zo zijn, maar mijn suggestie betrof het toelaten zelve van dergelijke gebruikers : hen dus door een betere controle op de toegang tot het forum eenvoudigweg niet de kans geven om dergelijke geintjes uit te halen.

Uiterst goedgelovigen mogen dan wel aanvoeren dan het niet mogelijk is om de eventueel nefaste bedoelingen van nieuwe gebruikers in te schatten alvorens ze daadwerkelijk berichten plaatsen, maar dat is in voorkomend geval een lachertje, nietwaar.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 19:15   #46
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dat zal wel zo zijn, maar mijn suggestie betrof het toelaten zelve van dergelijke gebruikers : hen dus door een betere controle op de toegang tot het forum eenvoudigweg niet de kans geven om dergelijke geintjes uit te halen.

Uiterst goedgelovigen mogen dan wel aanvoeren dan het niet mogelijk is om de eventueel nefaste bedoelingen van nieuwe gebruikers in te schatten alvorens ze daadwerkelijk berichten plaatsen, maar dat is in voorkomend geval een lachertje, nietwaar.
Weet jij wel hoeveel werk dat is?

Ik ben admin geweest van een kleine, gesloten forum waar je als lid "gevalideerd" moest worden. Ik kreeg iedere dag mail binnen van spambots die zich wilden inschrijven. En bij mij ging het snel: ik wist onmiddellijk of degene die zich inschreef lid kon zijn of niet.

Ik kan mij niet inbeelden hoeveel meldingen de mods krijgen, en zij zouden dan individueel moeten gaan bepalen of iemand een "fake" is of niet, wat niet op een, twee, drie, kan? Ik denk dat er andere prioriteiten zijn...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 19:21   #47
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Weet jij wel hoeveel werk dat is?

Ik ben admin geweest van een kleine, gesloten forum waar je als lid "gevalideerd" moest worden. Ik kreeg iedere dag mail binnen van spambots die zich wilden inschrijven. En bij mij ging het snel: ik wist onmiddellijk of degene die zich inschreef lid kon zijn of niet.

Ik kan mij niet inbeelden hoeveel meldingen de mods krijgen, en zij zouden dan individueel moeten gaan bepalen of iemand een "fake" is of niet, wat niet op een, twee, drie, kan? Ik denk dat er andere prioriteiten zijn...
Dat is, zoals ik het hier al lang geleden eens heb uitgelegd, een fluitje van een cent. Ik zal die uitleg hier niet herhalen, maar zo heeft bijvoorbeeld het enige andere forum waaraan ik bijwijlen deelneem een toegangssysteem met “peterschap” voor de registratie van alle nieuwe gebruikers. De bedoelde geintjes zijn daar op die manier totaal uitgesloten.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 17 juni 2013 om 19:28.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 19:43   #48
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Door die broek heen????
Amai!
NieuwNoors. Wie z'n ogen dicht doet en met veel verbeelding...
Laat maar, er wordt voor mogen 30 graden voorspeld. Het gras afrijden staat op het programma.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 19:50   #49
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Weten we wel. Beetje geduld. Tegen dan is Nieuwnoors afgekoeld. Die spammer ook.
Roze rokjes. Mijn k. En dit terwijl de eerste die valt op barbies wordt beschouwd als seksist.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 20:57   #50
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Het was me ook opgevallen dat die dag heel veel verjaardagen waren en ik had er ook het raden naar wat de oorzaak daarvan was.
Maar misschien is het heel simpel: misschien is er een groep mensen, een groep studenten ofzo van een bepaalde richting, die de opdracht hebben gekregen om een account aan te maken om zo bepaalde strekkingen op dit forum te volgen, of te bestuderen? Missch een groep van studenten in de psychologie, die als opdracht hadden, rare mensen op dit forum te volgen? Want geef toe, op dit forum zijn vele rare mensen. T'is maar een gedacht.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 21:02   #51
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Het was me ook opgevallen dat die dag heel veel verjaardagen waren en ik had er ook het raden naar wat de oorzaak daarvan was.
Maar misschien is het heel simpel: misschien is er een groep mensen, een groep studenten ofzo van een bepaalde richting, die de opdracht hebben gekregen om een account aan te maken om zo bepaalde strekkingen op dit forum te volgen, of te bestuderen? Missch een groep van studenten in de psychologie, die als opdracht hadden, rare mensen op dit forum te volgen? Want geef toe, op dit forum zijn vele rare mensen. T'is maar een gedacht.
Of nog simpeler: een groep oude mensen die een cursus internet volgen, en die als opdracht kregen: maak een account aan. En die hebben ze dan massaal gemaakt die bewuste dag.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2013, 07:57   #52
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Je eerste suggestie lijkt me wel leuk. De tweede lijkt me nogal, mja, onnozel.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be