Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 3 april 2019, 07:29   #41
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Zoveel afgunst!

Binnen een paar jaar mag jij naar het middelbaar hoor
lol, ik neem aan dat het er dus boenk op was.
Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 07:39   #42
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik denk dat ik de Pedotrollen daarmee een beetje ga tegenPedotrollen.
Yo, pedobeer!

1. Hoe is 't?
2. Bol 't af.
3. You are not wanted here.
4. Nadie te quiere aqui. Entonces haces mejor salir de aqui con tus elucubraciones y tu mentalidad pervertida.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 3 april 2019 om 07:40.
Lof der Zotheid is offline  
Oud 3 april 2019, 07:41   #43
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Yo, pedobeer!

1. Hoe is 't?
2. Bol 't af.
3. You are not wanted here.
4. Nadie te quiere aqui. Entonces haces mejor salir de aqui con tus elucubraciones y tu mentalidad pervertida.
ola zeg, in t Mexicaans nog wel, knap!
Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 10:43   #44
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Yo, pedobeer!

4. Nadie te quiere aqui. Entonces haces mejor salir de aqui con tus elucubraciones y tu mentalidad pervertida.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 3 april 2019, 16:12   #45
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Inderdaad, ik begrijp zijn drang om hier wat mod te komen spelen niet zo goed...
Bepaalde mensen heb ik onlangs een Pm gestuurd.
Dat was al een eerste signaal, maar velen hebben dat in de wind geslagen, geen probleem voor mij.

Jullie uiten hier beschuldigingen aan Eno, waar ik nu wel deels kan inkomen, maar.... jullie hebben nul-komma-nul bewijsmateriaal dat het idd zo is.
Eno weet dat ook, en blijft jullie maar verder uitdagen met zijn UP Yours gedoe, en jullie gaan in groep van kwaad naar erger in jullie uitspraken.

Net dat wat Eno wenst natuurlijk !
Jullie geven hem aandacht, draad na draad, net wat hij natuurlijk wenst.

Mijn tread XXX ... heeft niemand écht begrepen denk ik.
Eno is momenteel de winnaar in heel deze strijd.

Iedereen wil hem hier weg, ik ook, en wat hebben jullie nu al bekomen ?
Simpel, dat Eno een pak bewijsmateriaal tegenover jullie heeft.
Onderschat begrippen als laster & eerroof niet. Ook iets wat jullie blijkbaar niet al te goed beseffen.

Waar gaat dit eindigen ?
Vraag dit aan gelijk welke advokaat en ze zullen allemaal net hetzelfde zeggen.
Jullie gaan de rekening krijgen, met alle gevolgen vandien én Eno, die zal lekker in zijn handjes wrijven en er financieel mss nog beter van worden ook.

Voila. Zo simpel als bonjour.

Ik dank u allemaal om Eno nu in een nog betere positie gebracht te hebben op dit forum.
Juist het tegenovergestelde van wat iedereen net wenste.
Nogmaals bedankt dus....

En hier ingelogd via een VPN of niet, dat maakt jullie niet onherkenbaar voor het gerecht. Vergeet dat maar. Lees maar eens de kleine lettertjes van een VPN host.

Nog wat lektuur.... https://smartengeldhoogte.nl/index.p...1005#peilingen
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 3 april 2019 om 16:23.
kojak is offline  
Oud 3 april 2019, 16:23   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Bepaalde mensen heb ik onlangs een Pm gestuurd.
Dat was al een eerste signaal, maar velen hebben dat in de wind geslagen, geen probleem voor mij.

Jullie uiten hier beschuldigingen aan Eno, waar ik nu wel deels kan inkomen, maar.... jullie hebben nul-komma-nul bewijsmateriaal dat het idd zo is.
Eno weet dat ook, en blijft jullie maar verder uitdagen met zijn UP Yours gedoe, en jullie gaan in groep van kwaad naar erger in jullie uitspraken.

Net dat wat Eno wenst natuurlijk !
Jullie geven hem aandacht, draad na draad, net wat hij natuurlijk wenst.

Mijn tread XXX ... heeft niemand écht begrepen denk ik.
Eno is momenteel de winnaar in heel deze strijd.

Iedereen wil hem hier weg, ik ook, en wat hebben jullie nu al bekomen ?
Simpel, dat Eno een pak bewijsmateriaal tegenover jullie heeft.
Onderschat begrippen als laster & eerroof niet. Ook iets wat jullie blijkbaar niet al te goed beseffen.

Waar gaat dit eindigen ?
Vraag dit aan gelijk welke advokaat en ze zullen allemaal net hetzelfde zeggen.
Jullie gaan de rekening krijgen, met alle gevolgen vandien én Eno, die zal lekker in zijn handjes wrijven en er financieel mss nog beter van worden ook.

Voila. Zo simpel als bonjour.

Ik dank u allemaal om Eno nu in een nog betere positie gebracht te hebben op dit forum.
Juist het tegenovergestelde van wat iedereen net wenste.
Nogmaals bedankt dus....

En hier ingelogd via een VPN of niet, dat maakt jullie niet onherkenbaar voor het gerecht. Vergeet dat maar. Lees maar eens de kleine lettertjes van een VPN host.

Nog wat lektuur.... https://smartengeldhoogte.nl/index.p...1005#peilingen


Onherkenbaar anoniem pseudoniem A vs onherkenbaar anoniem pseudoniem B met een hoogst dubieuze claim ivm laster en eerroof, nb een misdrijf waarvoor herkenbaarheid cruciaal is om een onderwerp te hebben.

Succes daarmee!!!

Laatst gewijzigd door Anna List : 3 april 2019 om 16:35.
Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 17:04   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.403
Standaard

.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 3 april 2019, 17:10   #48
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
.
The no's have it!

Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 17:14   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Bepaalde mensen heb ik onlangs een Pm gestuurd.
Dat was al een eerste signaal, maar velen hebben dat in de wind geslagen, geen probleem voor mij.
Als ik een vraag krijg van een forumlid neem ik de tijd om inhoudelijk te antwoorden. Wat ik ik heb gedaan. Jij verwacht gewoon dat men het met je eens is, en je wensen gaat opvolgen. Sorry, maar zo werkt het niet. Niemand is hier verantwoording aan elkaar verschuldigd toch ?
Citaat:
Jullie uiten hier beschuldigingen aan Eno, waar ik nu wel deels kan inkomen, maar.... jullie hebben nul-komma-nul bewijsmateriaal dat het idd zo is.
Eno weet dat ook, en blijft jullie maar verder uitdagen met zijn UP Yours gedoe, en jullie gaan in groep van kwaad naar erger in jullie uitspraken.
Waarom zou ik (ik spreek enkel voor mezelf, niet voor anderen) 'bewijs' nodig hebben voor zaken waar Pedos Dos zelf de illustratie voor op het forum heeft gezet ? Niemand kent die Pedo in persoon, enkel zijn forum figuurtje. En dat figuurtje is zelf zijn perversie komen toelichten. Eigenlijk is het omgekeerd : moest hij er zelf niet zijn mee komen snoeven (hoe ziek kun je zijn...) dan wist niemand van niets.

Hij mag roepen zoveel hij wil, dat deert niet.
Citaat:
Net dat wat Eno wenst natuurlijk !
Jullie geven hem aandacht, draad na draad, net wat hij natuurlijk wenst.

Mijn tread XXX ... heeft niemand écht begrepen denk ik.
Eno is momenteel de winnaar in heel deze strijd.

Iedereen wil hem hier weg, ik ook, en wat hebben jullie nu al bekomen ?
Simpel, dat Eno een pak bewijsmateriaal tegenover jullie heeft.
Onderschat begrippen als laster & eerroof niet. Ook iets wat jullie blijkbaar niet al te goed beseffen.

Waar gaat dit eindigen ?
Vraag dit aan gelijk welke advokaat en ze zullen allemaal net hetzelfde zeggen.
Jullie gaan de rekening krijgen, met alle gevolgen vandien én Eno, die zal lekker in zijn handjes wrijven en er financieel mss nog beter van worden ook.

Voila. Zo simpel als bonjour.

Ik dank u allemaal om Eno nu in een nog betere positie gebracht te hebben op dit forum.
Juist het tegenovergestelde van wat iedereen net wenste.
Nogmaals bedankt dus....

En hier ingelogd via een VPN of niet, dat maakt jullie niet onherkenbaar voor het gerecht. Vergeet dat maar. Lees maar eens de kleine lettertjes van een VPN host.

Nog wat lektuur.... https://smartengeldhoogte.nl/index.p...1005#peilingen
Dat hij aandacht wil, is voor iedereen duidelijk.
Maar jij onderschat de drijfveer en vooral de gedrevenheid van mensen als ze in hun milieu (ook online) een pedofiel ontwaren. Dan gaan de handschoenen uit, leggen we de nuancering in de schuif naast de begripsvolle houding, het empathisch luisteren, het obligate hoofdknikje, de 'ja, maar' attitude & andere tsjeverijen en dan komt de hakbijl boven. Primair. Wit-zwart. Er is geen nuancering mogelijk als het op pedofilie aankomt wat mij betreft. En daar ga ik nu niet, en nooit niet 1 millimeter op toegeven.

Pedo2 kan zijn gefingeerde 'bewijsmateriaal' steken waar hij wil.
Valt het je trouwens niet op dat hij na 2 dagen proberen met halve dreigementen daar totaal mee is gestopt ?

Ik ga de rollen omdraaien : mij mag hij gerust proberen te dagvaarden. Ik zal er er eens goed mee lachen.
Als die steuntrekker al ooit bij een Belgische pro deo advocaat zou terechtkomen zal die hem wel uitleggen dat zijn figuurtje zelf is komen verklaren dat hij sexuele perversies heeft over minderjarigen en dat hijzelf dus de bron van hetgene is dat hij (hypothetisch) aanklaagt. Maar die kloothommel zal dat niet doen. Pedos dos zou dan uit zijn eiland isolement moeten komen, geld steken in andere zaken dan rijst, prei, vegan burgers en simili lederen SM petjes.

En als de advocaat het slechte idee zou hebben om voor zijn klant te beginnen dreigen tgo het forum en zijn eigenaar dan speelt het intern reglement : degene die dreigt met gerechtelijke stappen krijgt een permban.

Cabron Pedos dos vliegt dan met zijn cochones buiten, hasta la vista.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 april 2019, 17:21   #50
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht


Onherkenbaar anoniem pseudoniem A vs onherkenbaar anoniem pseudoniem B met een hoogst dubieuze claim ivm laster en eerroof, nb een misdrijf waarvoor herkenbaarheid cruciaal is om een onderwerp te hebben.

Succes daarmee!!!
De 'rechercheur' kan ook gewoon de beheerder hier zijn hoor.


Succes!
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 3 april 2019, 17:24   #51
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Kan iemand me een goede advocaat suggereren in zaken van overduidelijk AANRANDING VAN DE EER OF DE GOEDE NAAM VAN PERSONEN volgens art 443 en art 444 van de strafwet?
eno2 is offline  
Oud 3 april 2019, 18:13   #52
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.791
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Kan iemand me een goede advocaat suggereren in zaken van overduidelijk AANRANDING VAN DE EER OF DE GOEDE NAAM VAN PERSONEN volgens art 443 en art 444 van de strafwet?
Meester Bolletaf schijnt ne hele goeie te zijn.
jogo is offline  
Oud 3 april 2019, 18:55   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
De 'rechercheur' kan ook gewoon de beheerder hier zijn hoor.


Succes!
Ge snap het weer niet hé...het gaat er helemaal niet over of mijn ip adres en naam door het gerecht te achterhalen is hoor. Het gaat erover dat er geen aantasting van de goede naam kan zijn als de persoon niet gekend is, deuh.

Laatst gewijzigd door Anna List : 3 april 2019 om 18:56.
Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 18:55   #54
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Meester Bolletaf schijnt ne hele goeie te zijn.
Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 19:03   #55
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ik een vraag krijg van een forumlid neem ik de tijd om inhoudelijk te antwoorden. Wat ik ik heb gedaan. Jij verwacht gewoon dat men het met je eens is, en je wensen gaat opvolgen. Sorry, maar zo werkt het niet. Niemand is hier verantwoording aan elkaar verschuldigd toch ?
Klopt. Niemand is hier verantwoording aan elkaar verschuldigd.

Citaat:
Waarom zou ik (ik spreek enkel voor mezelf, niet voor anderen) 'bewijs' nodig hebben voor zaken waar Pedos Dos zelf de illustratie voor op het forum heeft gezet ? Niemand kent die Pedo in persoon, enkel zijn forum figuurtje. En dat figuurtje is zelf zijn perversie komen toelichten. Eigenlijk is het omgekeerd : moest hij er zelf niet zijn mee komen snoeven (hoe ziek kun je zijn...) dan wist niemand van niets.
Er zijn ergere woordjes gevallen als Pedos Dos, en dat zal je ook wel weten.

Citaat:
Hij mag roepen zoveel hij wil, dat deert niet.


Dat hij aandacht wil, is voor iedereen duidelijk.
En dat hebben jullie hem vollop gegeven, en sorry dat ik het moet zeggen, van kwaad naar erger.
Maw, jullie zijn eigenlijk op zijn verlangens ingegaan.

Citaat:
Maar jij onderschat de drijfveer en vooral de gedrevenheid van mensen als ze in hun milieu (ook online) een pedofiel ontwaren. Dan gaan de handschoenen uit, leggen we de nuancering in de schuif naast de begripsvolle houding, het empathisch luisteren, het obligate hoofdknikje, de 'ja, maar' attitude & andere tsjeverijen en dan komt de hakbijl boven. Primair. Wit-zwart. Er is geen nuancering mogelijk als het op pedofilie aankomt wat mij betreft. En daar ga ik nu niet, en nooit niet 1 millimeter op toegeven.
Wie heeft er hier als eerste het woordje pedofilie gebruikt ?
Op basis van een vermoeden dan nog wel.
En Eno heeft dat mooi laten escaleren, en jullie zijn daar blindelings ingelopen.
Er is geen enkel bewijs, en daar wringt het schoentje.
Ik schijt ook op pedofielen ter info. Ik zou ze maar al te graag de grond instampen, maar je moet wel zien wat je waar zegt.
En hier kom ik eventjes terug op een vorige posting van u.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
... Het wetsartikel waarnaar je vraagt is art 19 en 25 van de grondwet, plus art 10 EVRM.
Het recht van de vrije meningsuiting...
Velen denken dat die onbegrenst is, maar dat is verre van zo.
Ga eens tegen de eerste beste flik op straat zeggen dat het ne smeerlap en ne scheefpoeper is, en kom me nadien vertellen wat er in het PV staat.
Buiten onze grondwet hebben we ook nog andere wetten. Laster, smaad en eerroof is er daar ook eentje van, ongeacht het recht op een vrije meningsuiting.

Citaat:
Pedo2 kan zijn gefingeerde 'bewijsmateriaal' steken waar hij wil.
Valt het je trouwens niet op dat hij na 2 dagen proberen met halve dreigementen daar totaal mee is gestopt ?

Ik ga de rollen omdraaien : mij mag hij gerust proberen te dagvaarden. Ik zal er er eens goed mee lachen.
Dat is volkomen je recht om er eens goed mee te lachen, maar er zijn er nog.
Maar je zal het wel mogen gaan uitleggen. Jij liever dan ik.

En ondertussen is heel de sfeer hier op K&K grondig verziekt geraakt en lacht Eno eens goed in zijn vuistje.
En laat het nu juist dat zijn wat ik wou vermijden.

Ik lach met zo'n zaken niet meer.
Ik kom naar dit forum om me te amuseren, niet om getrol te lezen.

Citaat:
Als die steuntrekker al ooit bij een Belgische pro deo advocaat zou terechtkomen zal die hem wel uitleggen dat zijn figuurtje zelf is komen verklaren dat hij sexuele perversies heeft over minderjarigen en dat hijzelf dus de bron van hetgene is dat hij (hypothetisch) aanklaagt. Maar die kloothommel zal dat niet doen. Pedos dos zou dan uit zijn eiland isolement moeten komen, geld steken in andere zaken dan rijst, prei, vegan burgers en simili lederen SM petjes.

En als de advocaat het slechte idee zou hebben om voor zijn klant te beginnen dreigen tgo het forum en zijn eigenaar dan speelt het intern reglement : degene die dreigt met gerechtelijke stappen krijgt een permban.

Cabron Pedos dos vliegt dan met zijn cochones buiten, hasta la vista.
Ik weet niet of jij het weet, maar hij heeft hier zelfs geen advokaat voor nodig.
Welke wegen hij zou moeten bewandelen ga ik hier nu wel niet posten, dat spreekt voor zich.

Wat die permban betreft, dat staat idd in het reglement, maar dat is eigenlijk juridisch zo dom als het maar kan zijn want zo geeft de beheerder van een forum automatisch toe dat hij partijdig is, met alle 'mogelijke' gevolgen vandien. Er zijn precedenten ter info (niet van dit forum wel te verstaan.)
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 3 april 2019 om 19:15.
kojak is offline  
Oud 3 april 2019, 19:08   #56
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ge snap het weer niet hé...het gaat er helemaal niet over of mijn ip adres en naam door het gerecht te achterhalen is hoor. Het gaat erover dat er geen aantasting van de goede naam kan zijn als de persoon niet gekend is, deuh.
Ik vrees dat je met uw stelling bot gaat vangen. 'Niet gekend is', is een heel rekbaar begrip.
Zeker in de context van een forum.

Ik spreek uit ondervinding van toen ik mod was op het Telenet forum.

Soit, ik blijf heel deze escalatie een spijtig voorval vinden.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 3 april 2019, 19:10   #57
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Kan iemand me een goede advocaat suggereren in zaken van overduidelijk AANRANDING VAN DE EER OF DE GOEDE NAAM VAN PERSONEN volgens art 443 en art 444 van de strafwet?
Neen. Je zal op een ander moeten gaan bedelen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 3 april 2019, 19:15   #58
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ge snap het weer niet hé...het gaat er helemaal niet over of mijn ip adres en naam door het gerecht te achterhalen is hoor. Het gaat erover dat er geen aantasting van de goede naam kan zijn als de persoon niet gekend is, deuh.
Ik denk dat jij het nog niet doorhebt.
En ik ga het ook niet uitleggen
Santé!
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 3 april 2019, 19:16   #59
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik denk dat jij het nog niet doorhebt.
En ik ga het ook niet uitleggen
Santé!
Nice try!
Anna List is offline  
Oud 3 april 2019, 19:17   #60
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik vrees dat je met uw stelling bot gaat vangen. 'Niet gekend is', is een heel rekbaar begrip.
Zeker in de context van een forum.

Ik spreek uit ondervinding van toen ik mod was op het Telenet forum.

Soit, ik blijf heel deze escalatie een spijtig voorval vinden.
Ik had daar idd 'niet herkenbaar' moeten schrijven.

Voor de rest 'vrees' je te veel en te snel.

Een beetje vertrouwen in de uniciteit van de Belgische justitie is echt wel gerechtvaardigd.

Laatst gewijzigd door Anna List : 3 april 2019 om 19:19.
Anna List is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be