Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Is Bart Somers een Burgemeester die voldoet aan zijn taken?
Ja 41 34,17%
Nee 22 18,33%
In de pers Ja, in real life Nee. 57 47,50%
Aantal stemmers: 120. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 december 2002, 10:52   #41
Het Rood Wit Groen LICHT
Vreemdeling
 
Het Rood Wit Groen LICHT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Mechelen-City
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
UW begroting die op niets trekt... kan misschien wel zijn hoor maar daar zijn misschien wel redenen voor, misschien wel enorme moeilijke begrotingen om alle vuiligheid van vroeger op te kuisen. En personeel, tja je moet weten dat het vandaag de dag niet abnormaal is van mensen die met pensioen gaan niet meer vervangen worden, dat is niet alleen zo in Mechelen hoor. Ik vind dat idd ook spijtig daar de werkdruk ook groter wordt maar met een beetje inzet en medewerking van allen moet dit toch wel lukken zeker. MAar je moet dan ook als collega's wel goed op elkaar afgestemd zijn hé en bereid zijn elkaars werk over te nemen en geen mentaliteit hebben van: "nee dit is uw werk en dat doe ik niet, en als je ziek of in verlof bent nee nee ik doe alleen het mijne en niets anders"... en helaas de dag van vandaag komt dit nog steeds voor en zo'n mentaliteit vind ik enorm droevig.

En dit even terzijde:

Of hadden jullie dan misschien liever de tsjeef Vandenbrande als burgemeester van Mechelen gehad die niet eens van MEchelen is, die enkele maanden voor de verkiezingen verhuisde naar Mechelen om een beetje te denken burgemeester te kunnen zijn, een geluk heeft de Mechelaar zich hier niet laten kisten door voor zo iemand te kiezen. Het strafste van al vind ik dan dat hij onmiddellijk na de verkiezingen toen bleek dat hij geen burgemeester zou worden zijn domicilie terug veranderde. Je moet maar durven hé. Daarmee laat hij ondertussen al zijn stemmers in de steek; hij zal toch in 2006 niet opnieuw hetzelfde doen zeker??? Mocht hij gebleven zijn dan zou zijn eventuele kandidatuur voor 2006 véél meer gerechtvaardigd geweest zijn daar hij dan al enige tijd in Mechelen zou wonen.
Zou ik ook niet gewild hebben en zou deze blunderboek vandenbrande noemen he. Maar ge moet toch toegeven dat Bart Somers met luxeprojecten bezig is maar de rest niet kan betalen. Voor wie is hij dan bezig. Weet je hoe hij de kuisvrouwen heeft behandeld enkele maanden geleden?
Eerst beloven dat ze hun werk niet verliezen, maar dan op de beslissing zelf kunnen ze kiezen, Stoppen of bij de andere firma aangenomen worden met loonsverlies en verlies van ancienniteit. Mooie beloftes!
En zo is het altijd zo met bart Somers ge kunt er geen afspraken mee maken tenzij het voor hem goed uitkomt.
Hij werkt als ne echte POPULIST. en ge weet het even goed hij komt daarvoor uit. Ik krijg koude rillingen als ik Bart Somers bezig hoor met zijn basisfuncties van een stad. Een stad moet alleen voorzien in veiligheid volgens hem. Tja sorry zenne ben ik niet mee eens.
__________________
En spert men mij geboeid. In duistere toren; Hun zorgen en moeite. Gaan alle verloren, Gedachten als vuren. Doen storten de muren. En de zold'ring erbij! De gedachten zijn VRIJ!!!
Het Rood Wit Groen LICHT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 11:17   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Bartje schreef:


Citaat:
Het strafste van al vind ik dan dat hij onmiddellijk na de verkiezingen toen bleek dat hij geen burgemeester zou worden zijn domicilie terug veranderde. Je moet maar durven hé. Daarmee laat hij ondertussen al zijn stemmers in de steek;
Wie wilde persé de nieuwe kieswet erdoor en waarvoor?

En gaan al die politieke zwaargewichten die de lijsten trekken ook hun mandaat opnemen als ze verkozen worden?

Zo neen, waarvoor dient die wet dan precies?

Om het volk dat voor hen kiest te dienen of om het te bedonderen?

Soms wordt ik echt gewoon kotsmisselijk van dit soort selectieve blindheid.

Het kiesvee wordt op deze manier door de VLD al meer bedondert vóór de verkiezingen dan erna. Maar daar is niets mis mee natuurlijk.

Bwaak!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 11:26   #43
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
schreef:

Bwaak!
Aha, Miss Knuppel surft hier ook nog altijd rond, en ik zie dat je zelfs PAUS geworden bent. Bij mijn weten is dat al vele eeuwen geleden dat Vlaanderen nog een PAUSIN had
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 11:29   #44
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Sorry maar dat Van Vandenbrande vond ik nog véél smeriger. Nu weten de mensen tenminste dat ze maar één van de twee mandaten zullen opnemen. Trouwens alle partijen doen er aan mee hé, zodus.... dat is ook een kwestie van hypocrisme, eerst moord en brand schreeuwen dat zoiets niet kan, en dan erna wel lustig aan meedoen.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 13:43   #45
çois
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 13 december 2002
Berichten: 1
Standaard

het stedelijk beleid in Mechelen is door Somers herleid tot veiligheid met een bijhorende afbouw van samenlevingsprojecten en ontmoetingsruimte. De verdeling van de gelden uit het stedenfonds zorgt wel degelijk voor een grotere scheiding in de Mechelse bevolking.

Volgens mij moet het stedelijk beleid in functie staan van het sociaal sterker maken van de Mechelaar en het rijker maken van de arme. Dit doet men door te zorgen voor ontmoetingsplaatsen waar kapitaalkrachtige en zwakkere Mechelaars elkaar kunnen ontmoeten: in buurtverenigingen, actiecomités, jeugdverenigingen, sportclubs. In tegenstelling tot de bevindingen van relevant onderzoek beslist het stadsbestuur onder druk van de liberalen te snoeien in sociale ontmoetingsplaatsen (vb. jeugdhuis Tsentroem), jeugdverenigingen voor kansarme jeugd (vb. meisjeswerking El Kenz), straathoekwerk, tewerkstellingsprojecten voor kansarmen (Instant A), en alles te steken in geldverslindende prestigeprojecten en repressie.

Op een moment dat iedereen de mond vol heeft over het aanpakken van de oorzaken van sociale achteruitgestelde mensen, blijft Somers besparen op het samenleven en leren samenleven. Ondertussen dweilt Somers de mediaredacties af als een goeroe van stedelijk beleid. Een man die zich verkoopt zonder dat de resultaten voor de doelgroep zichtbaar zijn. Hij bedriegt gans Mechelen, maar ook gans Vlaanderen. Daarom doet Somers ons ook denken aan de zonnekoning, SomersXIV, een man die zich onaantastbaar waant in zijn non-beleid. Somers zou beter wat minder met zijn gezicht op de televisie verschijnen, maar wat meer met zijn neus in het grote aanbod wetenschappelijk onderzoek duiken.

dat is mijn mening over Somers in Mechelen.
__________________
Realistisch zijn, maar het onmogelijke nastreven
çois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2002, 06:30   #46
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

[23/12/2002] - Vreemdelingenstemrecht

De rijzende ster in de VLD en naar alle waarschijnlijk ook de opvolger van Karel De Gucht als VLD-voorzitter, Bart Somers dus, heeft het verklaard: de VLD blijft tegenstander van het vreemdelingenstemrecht. Ook al zijn alle andere regeringspartijen er voor en bemoeilijkt het VLD-standpunt een heruitgave van paars-groen na de verkiezingen.

In De Morgen verwonderen ze zich erg over de woorden van Somers. De burgemeester van Mechelen staat immers bekend als een progressieve geest en hij heeft zich in het verleden nooit zo expliciet over het thema uitgelaten. Bovendien is het net Somers die de jongste aanwinst de VLD binnenloodste: Mohamed Talhaoui. De Morgen noemt het "een indrukwekkende lijst", de toppolitici van de VLD die persoonlijk wel voorstander zijn van het vreemdelingenstemrecht, maar officieel een ander standpunt vertolken "omdat er in Vlaanderen (nog) geen draagvalk bestaat". De Morgen vermeldt Verhofstadt, Dewael, De Gucht, Vankrunkelsven, Van Hecke, Van Quickenborne en Van de Casteele.

Volgens de krant is het "schijnheilig" dat de VLD op die manier naar zowel de voor- als de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht hengelt. Ons verbaast dat niet echt: van het heterogeen allegaartje dat zich 'volkspartij' laat noemen, hadden wij niet anders verwacht. De vraag rijst wel meteen hoe betrouwbaar die VLD in deze kwestie is. Het zou wel eens kunnen dat in het zicht van een verlengde carrière als minister, de blauwe kopstukken hun 'persoonlijke' visie de voorrang zullen geven op de nu zo stoer verkondigde partijlijn. Het gaat dan tenslotte toch ook om hun 'persoonlijk' voordeel ...
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 09:26   #47
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.395
Standaard

Bart Somers is zoveel bulletleningen aangegaan om de beste burgemeester van de wereld te worden en de moslims te appeasen ... dat Mechelen nu moet proberen andere gemeentes te annexeren omdat de stad haar schuldenlast niet meer aankan ...

Voorruit wenst alvast een referendum want vindt niet dat men zomaar over de provinciegrenzen heen kan fuseren ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 09:51   #48
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bart Somers is zoveel bulletleningen aangegaan om de beste burgemeester van de wereld te worden en de moslims te appeasen ... dat Mechelen nu moet proberen andere gemeentes te annexeren omdat de stad haar schuldenlast niet meer aankan ...

Voorruit wenst alvast een referendum want vindt niet dat men zomaar over de provinciegrenzen heen kan fuseren ...
Dat kan dan van Antwerpen ook gezegd worden...met Borsbeek dan nog.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 17:22   #49
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat kan dan van Antwerpen ook gezegd worden...met Borsbeek dan nog.
Onder N-VA is de schuldenberg verkleind in Antwerpen. Onder Bart Somers is ze vergroot in Mechelen.

De Antwerpse schuldenlast per inwoner zit onder het Vlaams gemiddelde.

(Ik denk wel dat de verkleining van de schuldenberg reeds van start ging onder Patrick Janssens).

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 april 2022 om 17:24.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 17:41   #50
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Onder N-VA is de schuldenberg verkleind in Antwerpen. Onder Bart Somers is ze vergroot in Mechelen.

De Antwerpse schuldenlast per inwoner zit onder het Vlaams gemiddelde.

(Ik denk wel dat de verkleining van de schuldenberg reeds van start ging onder Patrick Janssens).
En van daarvoor ook:

__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 17:46   #51
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Onder N-VA is de schuldenberg verkleind in Antwerpen. Onder Bart Somers is ze vergroot in Mechelen.

De Antwerpse schuldenlast per inwoner zit onder het Vlaams gemiddelde.

(Ik denk wel dat de verkleining van de schuldenberg reeds van start ging onder Patrick Janssens).
klopt wat antwerpen betreft
https://www.hln.be/binnenland/antwer...tele~abe9c77f/

Over Mechelen vind ik niet veel.
Buiten het ook dalen van de schuld
https://www.openvldmechelen.be/meche...centrumsteden/

Ik vrees dat de stadsschuld niet de eerste bekommernis is bij zo'n fusie. Mij valt het op dat Antwerpen en Borsbeek beiden N-VA bastions zijn en dat Mechelen en Boortmeerbeek blijkbaar beiden O-VLD bestuurd worden.
Ik denk dat electorale redenen zeker even belangrijk zijn dan financiële. Het belang van de bevolking lijkt mij geen rol te spelen.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 17:48   #52
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht

Mij valt het op dat Antwerpen en Borsbeek beiden N-VA bastions zijn en dat Mechelen en Boortmeerbeek blijkbaar beiden O-VLD bestuurd worden.
Ik denk dat electorale redenen zeker even belangrijk zijn dan financiële. Het belang van de bevolking lijkt mij geen rol te spelen.
Uiteraard is dat de voornaamste reden.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 april 2022 om 17:48.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 18:26   #53
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
klopt wat antwerpen betreft
https://www.hln.be/binnenland/antwer...tele~abe9c77f/

Over Mechelen vind ik niet veel.
Buiten het ook dalen van de schuld
https://www.openvldmechelen.be/meche...centrumsteden/

Ik vrees dat de stadsschuld niet de eerste bekommernis is bij zo'n fusie. Mij valt het op dat Antwerpen en Borsbeek beiden N-VA bastions zijn en dat Mechelen en Boortmeerbeek blijkbaar beiden O-VLD bestuurd worden.
Ik denk dat electorale redenen zeker even belangrijk zijn dan financiële. Het belang van de bevolking lijkt mij geen rol te spelen.

Mechelen mag dan wel een VLD'er als burgemeester hebben ,de echte bazen die de laken uitdelen zijn evenwel de groensels ...

Wacht maar tot de zomer ,dan gaan ze eenrichtingsverkeer op de binnenring invoeren ,en dan pas gaat de ellende starten...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 18:34   #54
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Mechelen mag dan wel een VLD'er als burgemeester hebben ,de echte bazen die de laken uitdelen zijn evenwel de groensels ...

Wacht maar tot de zomer ,dan gaan ze eenrichtingsverkeer op de binnenring invoeren ,en dan pas gaat de ellende starten...
Wat dit met fusies te maken heeft weet ik niet
Maar die groensels zijn blijkbaar oppermachtig…ook in A’pen hebben ze het voor het zeggen. Kijk maar naar de LEZ daar. En het kompleet te maffe eenrichtigsbeleid in Borgerhout…..

Ik vrees dat u eindelijk eens onder ogen moet zien dat het groenselisme veruit de meest succesvolle politieke ideologie is van de afgelopen 30 jaar. Alle partijen hebben het over genomen en de techtse zijn de meest fanatieke. Kijk maar naar mevrouw Demir die zelfs de Vlaamse lokale landbouw wil kapot maken onder het mom van het groenselisme.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 18:37   #55
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Mechelen mag dan wel een VLD'er als burgemeester hebben ,de echte bazen die de laken uitdelen zijn evenwel de groensels ...

Wacht maar tot de zomer ,dan gaan ze eenrichtingsverkeer op de binnenring invoeren ,en dan pas gaat de ellende starten...
2

Idd, hetzelfde als in Gent. Daar loopt De Clercq er ook voor spek en bonen bij.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 20:03   #56
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Uiteraard is dat de voornaamste reden.
Al een idee hoeveel Vlaamse subsidie Antwerpen krijgt voor die fusie?

Citaat:
De Vlaamse regering biedt financiële impulsen voor gemeenten die ervoor kiezen samen te gaan. Vor de fusie tussen Antwerpen en Borsbeek zou dat een eenmalig voordeel ten belope van €50 miljoen betekenen.
Daarnaast:

Citaat:
Dat de Vlaamse regering de steden meer subsidies geeft dan plattelandsgemeenten, trekt niemand in twijfel. Maar dat die steden per inwoner tot tien keer meer krijgen, is een doorn in het oog van veel kleine gemeenten. Bart Dochy, CD&V-burgemeester van Ledegem, leidt het verzet. “De hele financiering van de gemeenten is een kluwen. Niemand weet nog waarom de ene meer krijgt dan de ander.”
Antwerpen is de grootste subsidievreter in Vlaanderen. Die kunnen dus best geen grote mond opzetten.

Laatst gewijzigd door pajoske : 19 april 2022 om 20:04.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 20:06   #57
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Al een idee hoeveel Vlaamse subsidie Antwerpen krijgt voor die fusie?



Daarnaast:



Antwerpen is de grootste subsidievreter in Vlaanderen. Die kunnen dus best geen grote mond opzetten.
Uiteraard, de ‘steden’ worden gruwelijk overgesubsidieerd door onze ‘wat we zelf doen, doen we beter’ Vlaamse regering.
Subsiedieslurper Antwerpen is het beste bewijs.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 21:06   #58
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.832
Standaard

ik ken eigenlijk genen enkele boortmeerbekenaar die die fusie wil
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 21:11   #59
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ik ken eigenlijk genen enkele boortmeerbekenaar die die fusie wil
Ik ken geen enkele Borsbeekenaar die de fusie met Antwerpen wil.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2022, 21:14   #60
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ken geen enkele Borsbeekenaar die de fusie met Antwerpen wil.
leuk, maar dit is een draad over mechelen. Als ge wilt neuten over Antwerpen, be my guest en creeer de zoveelste zeikdraad over DeWever
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be