Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2024, 21:52   #41
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.721
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er is geen superieur ras. De blanke heeft gedacht het zonder God te kunnen en dacht het beter te weten dan diens voorouders; we zijn er ver mee gekomen. We werden zelfs inferieur aan de islam.
ja joh, hoe het werkt mbt de superieure Blanke mannen?? Wij zwartjes zijn zieliger dan jij denkt, ken jij zwarten wel, Indiase Hindoe aapjes en negertjes?

hele begrip Superieure RAS of Soort is relatief afhankelijk van de betreffende BIOTOOP waarin zo een soort zich dus superieur aan heeft aangepast. Maar de linkse WOKE Politici en LHBTI maffia verzieken dit natuurlijke evenwicht nu.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2024, 22:58   #42
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh, hoe het werkt mbt de superieure Blanke mannen?? Wij zwartjes zijn zieliger dan jij denkt, ken jij zwarten wel, Indiase Hindoe aapjes en negertjes?

hele begrip Superieure RAS of Soort is relatief afhankelijk van de betreffende BIOTOOP waarin zo een soort zich dus superieur aan heeft aangepast. Maar de linkse WOKE Politici en LHBTI maffia verzieken dit natuurlijke evenwicht nu.
Ik heb er genoeg gekend om te leren dat je niet op kleur moet kijken. Geloof of cultuur zeggen ook weinig, omdat iedereen één kan verbazen.

De vijand floreert op verdeling. Daarom is het wijzer gewoon te beseffen dat gij, ik en iedereen anders een zondaar is die zich moet focussen op iets hoger dan wat de mens ons te bieden heeft. De mens is echter in zonde gevallen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2024, 14:11   #43
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.721
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie onder, raar ok, X en Y chromosomen van de mannen en dus twee XX chromosomen van de vrouw. Ik weet niet veel hierover ok, en moet dit nog gaan bestuderen in de leerboeken.

oorspronkelijk, lang geleden bestonden er alleen hermafrodieten.
De hele seksualiteit van Hermafrodieten is iets wat mij nu fascineert, omdat ik het misschien ook zo beleef.

Kan het dan toch WAAR zijn dat de Blanke meiden dus als enige hoop nu dus moeten uitnaaien, zalig gang bangen met, en baren voor de langste, sterkte, potentste, hardst rammende, en grootst geschapen PURE NEGER mannen uit Heel ZWART Afrika, om de genetische degeneratie van hun genetisch minderwaardige en feitelijk gehandicapte, blanke albinoachtige mensapenRAS dus stop te zetten?? Ik ben geen expert dus ik schrijf nu misschien toch totale onzin en bullshit surikoelie apen geouwehoer hier; ben titelloos dus ik ben helaas echt dommer dan ik denk.


========================================

Bericht van IFLScience
IFLScience
1 u ·
We finally know Y.

=======================
humans-iconHumans
clock-iconPUBLISHED
2 hours ago
The Human Y Chromosome Is Evolving Way Faster Than The X Chromosome
We finally know Y.
Author

Benjamin Taub
author

Freelance Writer

Facebook
Edited
byJohannes Van Zijl


https://www.iflscience.com/the-human...romosome-74778

============ mijn reactie

Waldo Wieroe Phagalwa
LOGICALLY: we are heading toward superior AI Men, who will be far more superior than real men from flesh and blood, and men only will have to press buttons in future to do things and to satisfy girls in the bedroom, so they don't need a lot Y Chromosomos more, and even their dick can be abandoned in the upcoming future; So the Y chromosomos are decreasing because men are evolving into degraded and inferior homosexuals, who are always weaker, less intelligent, less potent and who don't need to perform in the screwing chambers as the hard heterosexual battlefield of the real, rough, UPWARD Evolutionairy WAR between the natural genders, especially the everlasting LOVE WAR between the stiff, agressive, imperialistic cocks and the soft, empty, passive and crying pussies.

5 min
5 minuten geleden

Beantwoorden

Smith Lewis ·
Thankful of my blessings in life, I'll be gifting out 5 grand to anyone in need of it, hit me up with “BLESS ME”

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden




=============== overige reactie als backup data


Smith Lewis ·
Thankful of my blessings in life, I'll be gifting out 5 grand to anyone in need of it, hit me up with “BLESS ME”

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Eva Noodle
That's possible because there's not much stored on the Y-chromosome, apart from hairy ears!

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Marcial Federipe
Turning w?

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Katie Tatty Clarke
So , men are the same whether forwards or backwards …. Makes sense actually

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Cole Yarbor
Seems like they’re unsure if the Y chromosome is going to disappear or if it’s the fastest evolving gene. Maybe we’ll get super powers before it’s over ????

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Mayra Ivette Cruz Ortega
Because they’ve been struggling behind the X for millennia upon millennia.

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Cameren Cook
Hasn't it been degrading for decades and scientists were worried it wasn't going to exist and now we are calling that evolution?

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Karen O'Brien
That's because the X chromosome is already evolved

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Treg Freeland
IFL is nothing but constant propaganda. No actual science is performed there. Just a propaganda article generator.

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Jeannette Finch
Finally, males are beginning to evolve! Females always knew they had the ability. We just didn't understand what was taking them so long to catch up!

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden
Bewerkt

Amar Zulkarnain
Y is actually X identify as Y

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Podo Sky Agweye ·
Finally a post to make ladies show their insecurity ????????????

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Rod Bello ·
Reading the article shows how women are much more advanced and adapted to the environment than men, since X does not need many forms of change to continue existing. Kudos to all women out there.

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden
Bewerkt

Ginnie Harmon Fix
We are doomed then. Bloodthirsty patriarchy will out yet again, only for women to pick up the pieces of civilization.

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Harry Legaspi Gabisay
Meaning that the Sodom and Gomorrah the city rainbow city is a world wide phenomenon that we will soon evolve and suffer the same fate?

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Jessica Houlston
The post immediately under this one:
Kan een afbeelding zijn van ?de tekst '?IFLS IFLScience 43 n1 X We finally know Y. KXX XX X XX?KK? XXX KXr i ?? iflscience. iflscience.com com The Human Chromosome Evolving Way Faster Than The Chromosome 56 Like 48 comments 6 shares Comment Send Share WORLD WIDE CAR SCENE Follow 2d f … X STOP STOPOTECH TECH Senda Sendagift a gift?'?

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Samantha Stassen
Didn't they post a article about the Y chromosome slowly dying out like a month ago...?
Which one is it dying or evolving??

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Jeremy Wootten
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Y:_The_Last_Man
????

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Rod Bello ·
The headline of article is misleading and misogynist, making people believe men are “evolving” faster, giving a false sense of male supremacy, when in fact it’s quite the opposite. Reading the article shows how male genes (Y chromosome) are changing (not evolving) faster to adapt to the environment at a faster pace than women genes (x chromosome) that are already adapted. Plus, it says Y genes must end at some point in time.

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Chris Childress
Wishful thinking huh? Thank you Lisa the Lesbo for the great article.

1 u
ongeveer een uur geleden

Beantwoorden

Chris Moyle
From Google:
Within the last 166 million years, the human Y chromosome has lost most of its 1,600 genes at a rate of nearly 10 per million years. At this pace, the Y chromosome is expected to vanish in about 4.5 million years.

59 min
59 minuten geleden

Beantwoorden
Bewerkt

Arwen Stryder
I understand the x chromosome is showing disappearing.

58 min
58 minuten geleden

Beantwoorden

Thomas Kent
"The Y chromosome used to be the same size as the X chromosome 166 million years ago. It's since shrunk to just a third of the size with only about 55 genes compared to the X chromosome's 900 genes. If we extrapolate from the rate it is shrinking, it'll be completely gone in less than 5 million years."
https://geneticsunzipped.com/tran......3/23/bye-bye-y....

49 min
49 minuten geleden

Beantwoorden

Daniel Másta Nolan
One post to bring the feminists out lol

48 min
48 minuten geleden

Beantwoorden

Ross Glackin
Posts like this shows peoples true colours it's sad that women and men degrade each other like they're superior

41 min
41 minuten geleden

Beantwoorden

Philip Howard
And just like that I'm craving sour gummy worms.
adam sandler cheap halloween costume ideas GIF by Saturday Night Live

32 min
32 minuten geleden

Beantwoorden

Jamie Williams
IFLScience cares more for stirring people up rather than posting interesting scientific stuff.

32 min
32 minuten geleden

Beantwoorden

Stefán DeBláca
DMX once said "X goin give it to ya"
Let that sink in

30 min
30 minuten geleden

Beantwoorden

Amanda Marlena Mullins ·
All of y’all talking about it takes “men and women” but forget we have whole animals/lizards out there that have evolved to reproduce and continue to thrive without males. I mean I wouldn’t want to live in a world without men cuz I love y’all but crazy things happen every day on this giant rock we live on. ????

29 min
29 minuten geleden

Beantwoorden

Christopher Boyette
I missed when we respected duality and the roles we should play as humble humans of God.

26 min
26 minuten geleden

Beantwoorden

Studio Stargazer ·

22 min
22 minuten geleden

Beantwoorden

Joseph Reddish
????????
Kan een afbeelding zijn van 2 mensen en blond haar

19 min
19 minuten geleden

Beantwoorden

Meest relevant is geselecteerd, waardoor sommige opmerkingen mogelijk zijn weggefilterd.




=================================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be